GoHeavyLifter
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 41
de spotters waren niet partijdig hoor. Michael heeft zelf de baar aangegeven, maar dit lukte al moeilijk omdat de stand niet werd aangepast van de bench.Champ zei:Hmm.. tijdje terug met Ilya Strik in het vrouwen gedeelte een hele discussie gehad over dat de huidige aangever bij BP NK het niet goed aangaf en dat ze daarom mij vroegen aan te geven.!
Ze zei dat ik uit mijn nek lulde en dat het geen reet uitmaakt hoe het wordt aangegeven!
En niemand die het voor arme Jelle opnam.. Nee hoor..
en nu ineens zeggen jullie ook dat je setjes gemist heb omdat hij verkeerd werd aangegeven door die partijdige faggies!
en als je weet hoe Dries zijn set-up is om te benchen dan verliest hij al gauw een deel van zijn spanning hierdoor.
Het klotige aan zijn benchbeurten was dat we vroegen aan de spotters om het gewicht mee uit te pakken. en toen Dries wou zakken met het gewicht hadden 2 gasten aan de ene kant de bar nog wel vast en aan de andere kant niet.
dan is je evenwicht helemaal weg en je concentratie ook...
maargoed, normaal zou dries zich daar niets van hebben moeten aantrekken en gewoon die 200 moeten drukken. alleen was het iets moeilijker nu.
spike zijn 170kg bench was een speed bench, 180kg drukte hij vlot, alleen stopte hij even halverwege en is daardoor afgekeurd.Champ zei:Over die opmerking dat spike binnen enkele maanden wel op 200kg BP zit..
Met alle respect maar hij is nu al ruim 4 jaar bezig om dat te bereiken en hikt nog steeds tegen die gewichten aan! dus als hij binnen enkele maanden op 200BP dan weet ik genoeg!
maar daar moet je niet te serieus op in gaan! gewoon mooie prestaties!![]()
met meer beurten zat er die dag 190kg in, laat ons zeggen in de gym. dus hij is wel dichter bij die 200kg als je denkt. als hij erop kan trainen toch, maar die keuze ligt aan hem

jaja, de rosse word eindelijk eens sterk...