Fitness Seller

Resultaten WK Powerlifting

Champ zei:
Hmm.. tijdje terug met Ilya Strik in het vrouwen gedeelte een hele discussie gehad over dat de huidige aangever bij BP NK het niet goed aangaf en dat ze daarom mij vroegen aan te geven.!
Ze zei dat ik uit mijn nek lulde en dat het geen reet uitmaakt hoe het wordt aangegeven!
En niemand die het voor arme Jelle opnam.. Nee hoor..
en nu ineens zeggen jullie ook dat je setjes gemist heb omdat hij verkeerd werd aangegeven door die partijdige faggies!
de spotters waren niet partijdig hoor. Michael heeft zelf de baar aangegeven, maar dit lukte al moeilijk omdat de stand niet werd aangepast van de bench.
en als je weet hoe Dries zijn set-up is om te benchen dan verliest hij al gauw een deel van zijn spanning hierdoor.
Het klotige aan zijn benchbeurten was dat we vroegen aan de spotters om het gewicht mee uit te pakken. en toen Dries wou zakken met het gewicht hadden 2 gasten aan de ene kant de bar nog wel vast en aan de andere kant niet.
dan is je evenwicht helemaal weg en je concentratie ook...
maargoed, normaal zou dries zich daar niets van hebben moeten aantrekken en gewoon die 200 moeten drukken. alleen was het iets moeilijker nu.
Champ zei:
Over die opmerking dat spike binnen enkele maanden wel op 200kg BP zit..
Met alle respect maar hij is nu al ruim 4 jaar bezig om dat te bereiken en hikt nog steeds tegen die gewichten aan! dus als hij binnen enkele maanden op 200BP dan weet ik genoeg!
maar daar moet je niet te serieus op in gaan! gewoon mooie prestaties! :thumbs:
spike zijn 170kg bench was een speed bench, 180kg drukte hij vlot, alleen stopte hij even halverwege en is daardoor afgekeurd.
met meer beurten zat er die dag 190kg in, laat ons zeggen in de gym. dus hij is wel dichter bij die 200kg als je denkt. als hij erop kan trainen toch, maar die keuze ligt aan hem:D
jaja, de rosse word eindelijk eens sterk...:D

zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten geldt alleen voor mensen die de tekst gebruiken..
hmm juni 2006 en een paar maanden scheelt nog al!
ik zeg helemaal niet dat het niet mogelijk is. ik zeg gewoon dat hij net zo lang PL doet als ik en voordat hij met zijn studie begon zat hij al een dik jaar vast op een gewicht! en toen preekte hij ook al over de beste technieken!!

Champ zei:
zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten geldt alleen voor mensen die de tekst gebruiken..
Erg lam antwoord. Niet eens leuk.

hmm juni 2006 en een paar maanden scheelt nog al!
Daarom stelde ik ook 200+. Waarbij die plus dus staat voor: meer dan dit, maar weet niet hoeveel meer.

ik zeg helemaal niet dat het niet mogelijk is. ik zeg gewoon dat hij net zo lang PL doet als ik en voordat hij met zijn studie begon zat hij al een dik jaar vast op een gewicht! en toen preekte hij ook al over de beste technieken!!
Ja, en dat doen heel veel mensen. Zelf heb ik 6 jaar gedacht dat mijn techniek goed was... tot iemand me op een grote fout wees en ik in 6 maanden 50 kilo vooruit ging. En ja, toen werd ik ook door iedereen beschuldigd van AS-gebruik. Sindsdien ben ik veel voorzichtiger met mijn beschuldigingen. Aanrader.

ik heb in iedergeval mijn doel bereikt met mijn opmerkigen! dank je wel Preak! :D :D :D
jammer dat de rest er niet op in ging! Had eigenlijk gehoopt dat spike boos zou worden en zoiets zou zeggen als.. Nee hoor ik bewijs het wel.. maar helaas

puike prestaties!!!!

ik ben het al zodanig beu met dat negatief gelul hier dat ik daar zelf niet op reageer jelle.

jan thx vr't commentaar. voor de rest zwijg ik wel en als er iets te doen valt zal ik wel handelen en niet (meer) praten

Deejay_Spike zei:
ik ben het al zodanig beu met dat negatief gelul hier dat ik daar zelf niet op reageer jelle.
jan thx vr't commentaar. voor de rest zwijg ik wel en als er iets te doen valt zal ik wel handelen en niet (meer) praten

The big boy is back and won't be pushed around any-more!!!!!!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jezus man.. dus ik ben de enige die negatief gelul over me mag krijgen..
Vroeger in de mannen wereld werd iedereen constant afgezeken!
Dat betekend niet dat het zo bedoeld wordt!

wil je zelf negatief lullen of negatief gezeik over jou krijgen dan is dat jouw probleem, niet de mijne.

Terug
Naar boven