AndroidHealthClinic

Mijn weg naar het NK Classic Powerlifting

Bezoekers in dit topic

19 en 25cm?
ik heb maar 18.6 en 23.1 cm
heb je het wel goed berekend?

ow zie het al, dat is je FFM.
echt zieke polsen en enkels mate

je weegt dan 102 @ 12%

oh ik ben te achterlijk voor calculatoren :roflol:

op naar de -105
 
nog video van gisteren


Conventional leek zelfs sneller te gaan dan Sumo deze keer.
 
Nu ben ik nog meer Jelly op je dan ik al was :o

Op theoretische potentiële stats? Mwoah. Als ik dit zo allemaal volg zou ik echt helemaal fucked zijn, ik heb mini enkels, mini polsen en een heel smalle taille. Ik geloof echt niets van zo'n soort vuistregel.

Om even terug te komen op die vorige discussie, ik snap wel dat je wat isolatie als assistance pakt, maar door de manier waarop je het formuleerde kreeg ik een beetje het idee dat je deze oefeningen echt ziet als de "go-to" oefeningen voor UB kracht. Dat ze iets doen, ja, vast wel. Maar puur vanuit het oogpunt van krachtontwikkeling kan ik zo een handvol oefeningen bedenken die specifiek daarvoor doeltreffender zijn.
 
Op theoretische potentiële stats? Mwoah. Als ik dit zo allemaal volg zou ik echt helemaal fucked zijn, ik heb mini enkels, mini polsen en een heel smalle taille. Ik geloof echt niets van zo'n soort vuistregel.

Om even terug te komen op die vorige discussie, ik snap wel dat je wat isolatie als assistance pakt, maar door de manier waarop je het formuleerde kreeg ik een beetje het idee dat je deze oefeningen echt ziet als de "go-to" oefeningen voor UB kracht. Dat ze iets doen, ja, vast wel. Maar puur vanuit het oogpunt van krachtontwikkeling kan ik zo een handvol oefeningen bedenken die specifiek daarvoor doeltreffender zijn.

Jij bent al fucked, niet zo sterk :D, moest wat meer gehaat worden toch?

Sinds ik amper isolatie doe en voornamelijk compounds, maak ik de gains van mijn leven.
Nu zal het per persoon ook verschillen en ook wat afhangen van je leverages.
Spiermassa is natuurlijk een belangrijke factor van kracht, dus beetje pompen op isolatie is prima toch.
 
Op theoretische potentiële stats? Mwoah. Als ik dit zo allemaal volg zou ik echt helemaal fucked zijn, ik heb mini enkels, mini polsen en een heel smalle taille. Ik geloof echt niets van zo'n soort vuistregel.

Om even terug te komen op die vorige discussie, ik snap wel dat je wat isolatie als assistance pakt, maar door de manier waarop je het formuleerde kreeg ik een beetje het idee dat je deze oefeningen echt ziet als de "go-to" oefeningen voor UB kracht. Dat ze iets doen, ja, vast wel. Maar puur vanuit het oogpunt van krachtontwikkeling kan ik zo een handvol oefeningen bedenken die specifiek daarvoor doeltreffender zijn.

Neem het met een korreltje zout hè, Ik vind de gedachtegang erachter wel heel interessant en denk dat er zeker wel een goede kern van waarheid inzit. Het is absoluut niet leidend natuurlijk, maar het geeft je wel een goede indicatie van wat mogelijk zou kunnen zijn.

Nee, dan heb ik het weer eens lekker kut geformuleerd. Compounds zijn way effectiever voor kracht ontwikkeling dan isolaties, alleen vind ik compounds vaak ook veel meer belastend (en in mijn geval niet altijd positief). Op deze manier krijg ik toch wat extra volume op zwakkere punten plus helpt het vaak ook tegen kleine pijntjes.

Jij bent al fucked, niet zo sterk :D, moest wat meer gehaat worden toch?

Sinds ik amper isolatie doe en voornamelijk compounds, maak ik de gains van mijn leven.
Nu zal het per persoon ook verschillen en ook wat afhangen van je leverages.
Spiermassa is natuurlijk een belangrijke factor van kracht, dus beetje pompen op isolatie is prima toch.

Ik maak nooit gains dus daarom doe ik maar dit :(
 
Bench
20 x 10
60 x 4
80 x 3
90 x 2
95 x 1
95 x 6 x 3 sets
95 x 12 (PR)

Spoto Press
95 x 5 (PR) x 4 sets

Skullcrushers
37.5 x 10 x 3 sets

Flat DB Fly
16 x 10 x 3 sets

Barbell Curls
32.5 x 10 x 3 sets


Snelle sessie, maar wel weer een PR.
Gaat lekker de laatste tijd.
 
Nice die repout maat! Bench gainzzz

Thanks Koen, gaat zeker lekker ja!

Vandaag eerste van de vier cursusdagen van Perfect Performance Sport Clinics gehad.
Heb diverse squat regressie en progressie varianten behandeld en heb zelf ook weer één en ander geleerd.
Leerde wel vooral ook mijn coaching skills verder ontwikkelen en dat was uiteindelijk ook de hele bedoeling ervan.

Moesten uiteindelijk toewerken naar een 5RM squat dus was blij dat ik squat training geskipt had.

High Bar Squat
100 x 5
130 x 5
160 x 5
170 x 5 (PR)

Had hiervoor al ontelbaar veel air squats, goblet squats en squats met de bar alleen gedaan dus was aardig tevreden.
Daarna nog gewerkt aan split squats en bulgarian squats en die lijken mij toch wel waardevol om toe te gaan voegen.
Was van de cursisten veruit de sterkste qua squat, maar toch soms zwakker met die twee squat varianten.
Gaf dus wel aan dat er qua stabilisatie en dergelijk nog een hele hoop te halen valt voor mij.

Al met al zeer geslaagde dag en toch mooi een PR mee weten te pakken.
 
 
Ga tijdelijk even kappen met het loggen van mijn trainingen.
Heb komende periode erg druk namelijk dus weinig tijd voor dergelijke zaken.
Zal zo nu en dan nog wel op het forum rondkijken.
Hou trainingen nog wel bij op: http://weightxreps.net/journal/deLohr/

Dus de eventuele geïnteresseerde kunnen daar terecht.
 
je hoeft niet bij elke training comments te zetten hoor ;p als je de training die je daar logt hierheen kopieert vinden we het ook prima
 
je hoeft niet bij elke training comments te zetten hoor ;p als je de training die je daar logt hierheen kopieert vinden we het ook prima

Praat voor jezelf, ik wil per training een uitgebreid verslag van hoe de pomp was.
 
Thanks Koen, gaat zeker lekker ja!

Vandaag eerste van de vier cursusdagen van Perfect Performance Sport Clinics gehad.
Heb diverse squat regressie en progressie varianten behandeld en heb zelf ook weer één en ander geleerd.
Leerde wel vooral ook mijn coaching skills verder ontwikkelen en dat was uiteindelijk ook de hele bedoeling ervan.

Moesten uiteindelijk toewerken naar een 5RM squat dus was blij dat ik squat training geskipt had.

High Bar Squat
100 x 5
130 x 5
160 x 5
170 x 5 (PR)

Had hiervoor al ontelbaar veel air squats, goblet squats en squats met de bar alleen gedaan dus was aardig tevreden.
Daarna nog gewerkt aan split squats en bulgarian squats en die lijken mij toch wel waardevol om toe te gaan voegen.
Was van de cursisten veruit de sterkste qua squat, maar toch soms zwakker met die twee squat varianten.
Gaf dus wel aan dat er qua stabilisatie en dergelijk nog een hele hoop te halen valt voor mij.

Al met al zeer geslaagde dag en toch mooi een PR mee weten te pakken.

Wellicht ook wat aandacht aan belt gebruik besteed?

Ben je van plan om pt te worden of iets in die richting?
 
je hoeft niet bij elke training comments te zetten hoor ;p als je de training die je daar logt hierheen kopieert vinden we het ook prima

Praat voor jezelf, ik wil per training een uitgebreid verslag van hoe de pomp was.

Dat zou ik eventueel nog wel kunnen doen ja.

Wellicht ook wat aandacht aan belt gebruik besteed?

Ben je van plan om pt te worden of iets in die richting?

Niet zozeer, maar wel heel veel aandacht aan ademhaling.
Heb idee dat ik het steeds beter onder de knie begin te krijgen.
Kwestie ook gewoon van dagelijks even de tijd nemen patroon te verbeteren.

Doel is uiteindelijk wel om compleet pakketje qua voeding / training te kunnen bieden ja.
Dit omdat ik natuurlijk al opleiding voeding en diëtetiek doe en zelf vind dat krachttraining hier perfect bij aansluit.
 
Kleine update.
Net met Berend getraind.
Was echt een chille sessie.
Gingen mooi gelijk op samen

Sumo Deadlift
opgewerkt naar
220 x 6 (PR)
230 x 3 (PR)

Squat
opgewerkt naar
180 x 3

Eindelijk weer low bar zonder schouderpijn.

Bench
110 x 4
100 x 8 (PR)
110 x 1
120 x 1
90 x 10

Prima sessie met ziek PR op deadlift.
 
Laatst bewerkt:
Ja Deadlift ging heerlijk, Was een mooie training!
 
Had niet anders verwacht gezien je prestatie op de meet! Goed bezig!
 
harde train man, gaat de goede kant op!
 
Back
Naar boven