AndroidHealthClinic

REUS (Jeffrey Latour) Update (check up bij Sibil 21-06-2012)

Wat een fysiek man respect!
En dan nog is 1.95 zijn, niet normaal!

Reus man, wat is precies je voedingsschemaom zo'n reus te worden?

Ik vraag me wel af hoeveel kcal jij naar binnen werkt op een 'normale' dag, kan je daar een schatting van geven?

1.95 en zo'n fysiek... ziet er indrukwekkender uit dan vele IFBB pro's

fuuuuaarkkk zeer grote respect voor jouw en je aders:P

pas je op dat je niet ontploft, kerel..
je moet nu weer gaan b-ballen....
niemand die je tegenhoudt ;-)

**** je ziet er sick uit man!!

• Topic Starter Topic Starter
Sick nice (groot voorbeeld omdat je ook best lang bent volgens mij), heb je misschien wat tips voor een voedingsschema ik denk namelijk dat we even lang zijn, en heb aardig wat moeite om aan te komen, bij voorbaat dank

Tijn88

Je moet eerst bouwen...bouwen en nog eens bouwen. Dus goed eten en niet bang zijn om wat vetter en vochtig te worden. Dat is gewoon innarent aan het bouwen. Zoals nu heb ik mijn voeding juist en mn cardio eveneens. Van daaruit is het makkelijker om alles zo op orde te houden en van daaruit verder uit te bouwen. Als ik de reactie op jouw schrijven lees dan ben je bang om vetter/vochtig te worden? Tip: ETEN!

---------- Post toegevoegd Sat 23 Jun 2012 om 07:21 ----------

Ik zal eens kijken hoeveel kcal ik eet op het moment.

Bedankt voor de complimenten allemaal!:)

damn respect.. en ik maar jammeren dat ik zo groot was.. mr jij bent nog 10cm groter ! Egt heel veel bewondering! met die lengte moet je er egt huuuuge uitzien :D!

Je moet eerst bouwen...bouwen en nog eens bouwen. Dus goed eten en niet bang zijn om wat vetter en vochtig te worden. Dat is gewoon innarent aan het bouwen. Zoals nu heb ik mijn voeding juist en mn cardio eveneens. Van daaruit is het makkelijker om alles zo op orde te houden en van daaruit verder uit te bouwen. Als ik de reactie op jouw schrijven lees dan ben je bang om vetter/vochtig te worden? Tip: ETEN!

---------- Post toegevoegd Sat 23 Jun 2012 om 07:21 ----------

Ik zal eens kijken hoeveel kcal ik eet op het moment.

Bedankt voor de complimenten allemaal!:)

Oke bedankt!! Zal ik zeker gaan doen dan eten als een gek

Je blijft je naam eer aan doen , Kudos maat :thumb:

Groet Ray.......

Woooooow, echt respect! Was jij toevallig diegene die vroeger juist wat aan de 'dikkere' kant zat?

Zelfs aderen bij traps

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat n beest

impressive

Netjes!

Hoeveel weeg je Reus?

Bruut fysiek!

damn, nice!

Terug
Naar boven