MuscleMeat

REUS (Jeffrey Latour) 1e + Overall Mr. Holland 2009

Bezoekers in dit topic

proficiat makker, goede shape :thumbs:
 
Goede prestatie kerel!
Ik ben er samen met sjap bij in beverwijk a.s. zondag(kijkers welteverstaan), ben wel erg benieuwd!

Succes alvast.
 
Mensen heel erg beankt voor de gave reacties en mooie woorden. Ik heb genoten van alles maar vandaag kwam pas echt het besef! Bizar!
 
Proficiat!!
 
nogmaals gefeliciteerd!
Succes zondag, dan zie ik je opnieuw.:D
 
Gefeliciteerd Reus! :woot:
 
Gefeliciteerd beest zeer mooie prestatie.

En oma ook natuurlijk ...:thumbs:

Goed teamwork
 
geheel verdient REUS!
 
Super fysiek :thumbs:

Proficiat kerel!
 
Gefeliciteerd Reus, je was overtuigend de beste.
 
Toppie Reus!! verdiend die overall gepakt gozer!!
vond t super om naast je te mogen staan en toch nog enigsinds te ''knokken'' voor die 1ste plek in de +1.79 klasse.. al was het kansloos tegen zo'n kerel als jou!! maar ik heb er van genoten!!

zie je zondag!!
 
Respect!

misschien word je nog wel prof, wie weet?
 
gefeliciteerd! :D
 
ziet er heel ripped uit zeg!! en dan die foto van een paar jaar geleden in t achterhoofd hehe
 
wat een fysiek

:o

Gefeliciteerd Reus, je was overtuigend de beste.

Thanks:D

Toppie Reus!! verdiend die overall gepakt gozer!!
vond t super om naast je te mogen staan en toch nog enigsinds te ''knokken'' voor die 1ste plek in de +1.79 klasse.. al was het kansloos tegen zo'n kerel als jou!! maar ik heb er van genoten!!

zie je zondag!!

Bedankt Rick. Wederzijds zeker weten, was mooi man. En wat een geweldige dag voor ons team die dag he? Zondag hopelijk weer!

Respect!

misschien word je nog wel prof, wie weet?

:p

gefeliciteerd! :D

Dank je wel:)

ziet er heel ripped uit zeg!! en dan die foto van een paar jaar geleden in t achterhoofd hehe

Ja dat is idd prachtig ja:D Thanks
 
Ik had je in het andere topic al gefeliciteerd volgens mij, maar nogmaals: prachtige prestatie, dik verdiend die overwinning!
 
Je chest is echt ziek wat een top prestatie :)
 
Back
Naar boven