Fitness Seller

Review "The Cost of Redemption" - Ja mensen, ik heb m binnen:D

Johny zei:
Wij hebben em sinds gisteren binnen. Ik heb nog heel weinig gekeken ivm tijdgebrek en goed weer. Maar als die gast gaat poseren, damn wat een massa!! Die rug van hem is echt zo f*ckn groot!! Echt een beest!! Het squatten met 360 kg is ook indrukwekkend!

De meeste mensen denken vaak dat hij gewoon 1 rep doet van 360 KG. Heb op een presentatiefilmpje van hem gezien dat hij 3 reps deed! En ook hoorde ik nog iets over een bench van 72 reps met 120 KG.

Ronnie is gewoon gruwelijk sterk :D

Coole dvd idd!!!

hoelang duurt ie ?

thnx
mooie tijd

gezien! trainingen zijn vet (vooral de squat en legpress, damn :eek: ), maar op den duur worden zijn maaltijden en cardio gedeeltes erg vervelend. is steeds opgenomen op dezelfde plek en hetzelfde voedsel.

KaLe zei:
gezien! trainingen zijn vet (vooral de squat en legpress, damn :eek: ), maar op den duur worden zijn maaltijden en cardio gedeeltes erg vervelend. is steeds opgenomen op dezelfde plek en hetzelfde voedsel.

Idd net als in het echt!!!! :D

Zijn benen training is echt sick man!! Ff leg extensions met 240 kg voor 30 reps, daarna ff squatten met 360 kg voor 3 reps, en nog ff leg pressen met 2300 pond voor 8 reps!!! :eek: En dan nog hams knallen, wat een beest!

En als hij ff gaat posen, damn..... F R E A K ! ! !

Ennuh, die ochtendmaaltijd van hem lijkt me eigenlijk best goed te eten. Hebben ze daar in de states trouwens gewoon bakken met ei-eiwit?? Das echt relaxed man!

Heb nog niet heel de film gekeken, elke keer als ik hem al dat vreten zie maken en eten krijg ik honger :)

jups, van ik meen jana dora, ei-eiwitten :) ah hier heeft wel hele eieren vloeibaar in een fles alleen is het idioot duur...

soulreaver zei:
jups, van ik meen jana dora, ei-eiwitten :) ah hier heeft wel hele eieren vloeibaar in een fles alleen is het idioot duur...

Damn dat zou echt wel zwaar relaxed zijn man. Gewoon een paar litertjes ei-eiwit! :cool:

Ik heb em nu ook en kmoet zeggen dat hij me tegenvalt.
Zeer langdradig en oppervlakkig, na 4x Ronnie steeds hetzelfde te hebben zien ontbijten, middageten of avondeten heb je het ook wel gezien denk ik.

Dan hebben we nog een vreselijke 15 (!!!) minuten abs training, GEEUW

Buiten zen 800 pound 2 rep squat viel er eigenlijk niet zoveel te zien, unbelievable en blood & guts blijven veel beter imo

Kijk is mensen :P

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Hij is ook te dl. bij emule de complete dvd.

Moen zei:
Ik heb em nu ook en kmoet zeggen dat hij me tegenvalt.
Zeer langdradig en oppervlakkig, na 4x Ronnie steeds hetzelfde te hebben zien ontbijten, middageten of avondeten heb je het ook wel gezien denk ik.

Dan hebben we nog een vreselijke 15 (!!!) minuten abs training, GEEUW

Buiten zen 800 pound 2 rep squat viel er eigenlijk niet zoveel te zien, unbelievable en blood & guts blijven veel beter imo

De ab training zuigt, das waar. Maar ik vind de DVD voor de rest vet cool maar ja ik ben dan ook een echte Ronnie fan :)

ik vind die 2500 pound leg press toch wel super om te zien.. met de rekenmachine het totaal tellen hahaha... niet normaal hoeveel schijven erop zitten.

soulreaver zei:
ik vind die 2500 pound leg press toch wel super om te zien.. met de rekenmachine het totaal tellen hahaha... niet normaal hoeveel schijven erop zitten.

Dorian Yates had ook zijn apparaat vol met schijven zitten. Was ook ongeveer 1250 KG.. die lift gewoon een auto omhoog met zn benen :D

Die foto van franco als hij die deadlift doet met al die schijven erop.waar die hond tegenover zit..GEWELDIG en IMPRESSIVE~~!!

Terug
Naar boven