AndroidHealthClinic

ripped! - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Hardcore! Snel lager vetpercentage!
    -Fantastische energie
    -Onderdrukt de eetlust
    -Nieuwe generatie fatburner
    -2 maanden verpakking
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? /
  • Hoe is de smaak van dit supplement? /
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 per dag
  • Waar heb je het supplement gekocht?[Link niet meer beschikbaar]
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis shakebeker, levering en samples.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 14.90 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ja, zie onder.

Mijn review:

Tijdje geleden heb ik me Ripped aangeschaft, voor die 15 euro kan je niet sukkelen dacht ik. Ik moet zeggen dat ik behoorlijk tevreden ben over Ripped, zeker gezien de prijs. Wat supplementen betreft kan ik me erg vinden in de "no bullshit" manier van denken: basic ingrediënten in een normale dosering, meer heb je echt niet nodig.

In tegenstelling tot bijna elke andere fatburner, is dat precies wat je met ripped krijgt. Er zitten alleen ingrediënten in die een bewezen werking hebben. Bovendien krijg je er een energieboost van, er zit een flinke dosis cafeïne in.Het geeft geen extreme energierush waardoor je hartslag meteen veel te hoog is, zoals je ook weleens hebt met sommige fatburners. Dat vind ik zeker positief.

Over het feit dat Ripped als fatburner wel degelijk iets doet, is eigenlijk weinig discussie mogelijk. De meeste ingrediënten hebben een bewezen werking. Het product komt niet met een nieuw, speciaal ingrediënt dat zogezegd een wonder middel is, het bundelt gewoon de krachten van aantal ingrediënten die een bewezen vetverbrandende functie hebben, dit vind ik ideaal.

Samengevat:

- Verhoogt de vetverbranding
- Ingrediënten met een bewezen werking
- een energie rush die niet overdreven is, net goed
- Slechts één capsule per dag
- je komt 2 maanden toe met één verpakking
- prijs: erg goedkoop
- onderdrukt hongergevoel

4b06beb24b870314fc3662dcd6796091.jpg
 
Ripped! is een fatburner. Een kenmerk van vrijwel alle fatburners is dat het de eetlust onderdrukt, waardoor je vanzelfsprekend minder gaat eten en daardoor afvalt. Dit proces wordt versterkt door de ingrediënten;

Caffeine Anhydrous 290.0 mg
Green Coffee Extract 68.8 mg
Groene Thee extract 33.0 mg
Olive leaf extract 15.0 mg
Gallic Acid monohydraat 84.0 mg
Raspberry Ketones 84.0 mg
Capsimax 50.0mg

:)

Bart

Dat begrijp ik. Alleen het idee lijkt op papier een beetje krom. Als je je eetlust onderdrukt terwijl je lichaam eigenlijk zegt dat het brandstof nodig heeft is dat een manier om je lichaam op een (misschien) onverantwoorde manier voor de gek te houden. Maar daarentegen zou het de meeste mensen goed doen om wat minder te eten dus eigenlijk maakt het ook niet zo veel uit in deze :D
 
Maand gebruikt en op wat extra energie na erg weinig van gemerkt
 
Dat begrijp ik. Alleen het idee lijkt op papier een beetje krom. Als je je eetlust onderdrukt terwijl je lichaam eigenlijk zegt dat het brandstof nodig heeft is dat een manier om je lichaam op een (misschien) onverantwoorde manier voor de gek te houden. Maar daarentegen zou het de meeste mensen goed doen om wat minder te eten dus eigenlijk maakt het ook niet zo veel uit in deze :D

Je lichaam heeft een natuurlijke reserve en er is niks mis mee om die eens aan te spreken. De 1 heeft wat meer reserves als de ander haha :p Ik vind het hongerstillende gevoel van Ripped iig top!
 
Ik gebruik nu al een tijdje deze fatburner maar ik krijg er zo nu en dan maagklachten van.
Weet iemand of dit kan komen doordat de de dosis misschien te hoog is voor mij, ik ben namelijk een meisje van 1.63 en een massa van 59kg.
Iemand die mij meer kan vertellen?
 
Ik gebruik nu al een tijdje deze fatburner maar ik krijg er zo nu en dan maagklachten van.
Weet iemand of dit kan komen doordat de de dosis misschien te hoog is voor mij, ik ben namelijk een meisje van 1.63 en een massa van 59kg.
Iemand die mij meer kan vertellen?

Te weinig water vóór & na de inname kan een oorzaak zijn.
 
Ik gebruik nu al een tijdje deze fatburner maar ik krijg er zo nu en dan maagklachten van.
Weet iemand of dit kan komen doordat de de dosis misschien te hoog is voor mij, ik ben namelijk een meisje van 1.63 en een massa van 59kg.
Iemand die mij meer kan vertellen?

Hoe gaat het ondertussen? Wat Svenn zegt kan inderdaad kloppen, verder zou je de dosis kunnen halveren en kijken hoe dat gaat.
 
Back
Naar boven