AndroidHealthClinic

Review ripped! - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Hardcore! Snel lager vetpercentage!
    -Fantastische energie
    -Onderdrukt de eetlust
    -Nieuwe generatie fatburner
    -2 maanden verpakking
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? /
  • Hoe is de smaak van dit supplement? /
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 per dag
  • Waar heb je het supplement gekocht?[Link niet meer beschikbaar]
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis shakebeker, levering en samples.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 14.90 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ja, zie onder.

Mijn review:

Tijdje geleden heb ik me Ripped aangeschaft, voor die 15 euro kan je niet sukkelen dacht ik. Ik moet zeggen dat ik behoorlijk tevreden ben over Ripped, zeker gezien de prijs. Wat supplementen betreft kan ik me erg vinden in de "no bullshit" manier van denken: basic ingrediënten in een normale dosering, meer heb je echt niet nodig.

In tegenstelling tot bijna elke andere fatburner, is dat precies wat je met ripped krijgt. Er zitten alleen ingrediënten in die een bewezen werking hebben. Bovendien krijg je er een energieboost van, er zit een flinke dosis cafeïne in.Het geeft geen extreme energierush waardoor je hartslag meteen veel te hoog is, zoals je ook weleens hebt met sommige fatburners. Dat vind ik zeker positief.

Over het feit dat Ripped als fatburner wel degelijk iets doet, is eigenlijk weinig discussie mogelijk. De meeste ingrediënten hebben een bewezen werking. Het product komt niet met een nieuw, speciaal ingrediënt dat zogezegd een wonder middel is, het bundelt gewoon de krachten van aantal ingrediënten die een bewezen vetverbrandende functie hebben, dit vind ik ideaal.

Samengevat:

- Verhoogt de vetverbranding
- Ingrediënten met een bewezen werking
- een energie rush die niet overdreven is, net goed
- Slechts één capsule per dag
- je komt 2 maanden toe met één verpakking
- prijs: erg goedkoop
- onderdrukt hongergevoel

4b06beb24b870314fc3662dcd6796091.jpg

Ik ben gisteren weer begonnen met Ripped! i.c.m. m'n ketodieet. Ik zie het ook als een extra duwtje in de rug, voeding is en blijft het belangrijkste natuurlijk. En voor het geld hoef je het niet te laten!

Ik ben gisteren weer begonnen met Ripped! i.c.m. m'n ketodieet. Ik zie het ook als een extra duwtje in de rug, voeding is en blijft het belangrijkste natuurlijk. En voor het geld hoef je het niet te laten!

Klopt, voeding is en blijft de basis. Neemt niet weg dat Ripped een prima aanvulling op je dieet is:cool:

Eldert

Hoe ervaar jij dit product? Zit te twijvelen tussen Dexaprine en Ripped! ???

Met ripped zijn al goede resultaten behaald evenals dexaprine

Ik vind het toch raar eigenlijk: telkens ik ripped neem sta ik ietwat opgeblazen, vochtig die dag, terwijl bij dexaprine ik scherper en iets opgepompter sta. Enige gelijkaardige ervaringen hiermee??

Hoe ervaar jij dit product? Zit te twijvelen tussen Dexaprine en Ripped! ???

Ja het is echt moeilijk te zien of het echt helpt. De energierush en extra focus merk ik bij Ripped! niet maar die eigenschappen heb je met een keto dieet sowieso, althans ik.

Voorheen heb ik Dexaprine gebruikt maar zonder keto dieet, was met een "slechter dieet". Van Dexaprine kreeg ik wel die kick en trillende handen. Wie weet ga ik die hierna ook weer proberen om te kijken wat het verschil is tussen de twee. Kortom Ripped! is voor mij kalmer als Dexaprine.

Ja het is echt moeilijk te zien of het echt helpt. De energierush en extra focus merk ik bij Ripped! niet maar die eigenschappen heb je met een keto dieet sowieso, althans ik.

Voorheen heb ik Dexaprine gebruikt maar zonder keto dieet, was met een "slechter dieet". Van Dexaprine kreeg ik wel die kick en trillende handen. Wie weet ga ik die hierna ook weer proberen om te kijken wat het verschil is tussen de twee. Kortom Ripped! is voor mij kalmer als Dexaprine.

Okee thnx voor je uitleg man! Denk dat sowieso veel mensen er hier wat aan hebben :)

Ik was eerst bang dat ik van Ripped! ook zo'n onrustig shakey gevoel zou krijgen op lege maag maar dat is niet zo. Het is dus een kalm product en zeker aan te raden wanneer je Dexaprine te agressief vind.

Ga ook eens proberen

Heb nog steeds me eerste pil niet genomen haha.
Ripped bevalt me nog prima tot nu toe. Missch als die echt verminderde werking heeft dat ik overstap op dexa.

Hoeveel dagen voel je je echt ****ed met die dexa? :D

Ripped! is zeker een aanrader :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

-Slechts 1 capsule per dag
-Hardcore! Snel lager vetpercentage!
-Fantastische energie
-Onderdrukt de eetlust
-Nieuwe generatie fatburner
-2 maanden verpakking
-+ Gratis vetmeter t.w.v. 6,90!

Nou moet zeggen dat ik 2 potjes Dexa op heb door de tijd heen. Volgens mij ben ik vrij immuum voor caffiene en dergelijke.

Trillende handen nee.. Energierush nee.. Ik merk wel dat ik het warmer krijg en droge mond heb. Maar dat ik sta te springen en popelen.. Nee niet echt. In de cut merk ik het kwa VP wel. Dit gaat in combi met een goed eetschema wel lekker vlot omlaag..

Dan zie je maar hoe dat per persoon verschilt! Ik voel met Ripped! verder niets terwijl Dexa wel merkbaar iets "doet". Dexa heb ik inmiddels ook staan en ga die erna nemen, we will see :)

om eerlijk te zijn, zie ik wel een (klein) verschil nu ik ripped! neem, nog maar 2 weken, maar goed.

wat ik wel ervaar, ik sta op om 6 uur 's ochtends , neem ripped! op een lege maag en drink dan mijn proteine shake,

voel me 3/4 van de keren ik ripped! gebruik , een energierush krijgen, waar ik van hou , maar tegen de avond voor mijn training krijg ik een crash, en dat is niet goed, waardoor ik echt moe naar de training vertrek :s

misschien ik het later moet nemen ofzo, geen idee.

om eerlijk te zijn, zie ik wel een (klein) verschil nu ik ripped! neem, nog maar 2 weken, maar goed.

wat ik wel ervaar, ik sta op om 6 uur 's ochtends , neem ripped! op een lege maag en drink dan mijn proteine shake,

voel me 3/4 van de keren ik ripped! gebruik , een energierush krijgen, waar ik van hou , maar tegen de avond voor mijn training krijg ik een crash, en dat is niet goed, waardoor ik echt moe naar de training vertrek :s

misschien ik het later moet nemen ofzo, geen idee.
Ripped! is ook een redelijk milde burner met een goede werking. Je krijgt hiervan geen extreme energierush zoals je gewent bent met Dexaprine :) We hebben tijdelijk overigens een leuke actie met vetmeter, om je progressie bij te houden :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf

Dan zie je maar hoe dat per persoon verschilt! Ik voel met Ripped! verder niets terwijl Dexa wel merkbaar iets "doet". Dexa heb ik inmiddels ook staan en ga die erna nemen, we will see :)

En Dexaprine voel ik zeker wel! Vind de energierush wel lekker, kijken wat de resultaten na een tijdje zijn :)

Terug
Naar boven