Fitness Seller

Review ripped! - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Hardcore! Snel lager vetpercentage!
    -Fantastische energie
    -Onderdrukt de eetlust
    -Nieuwe generatie fatburner
    -2 maanden verpakking
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? /
  • Hoe is de smaak van dit supplement? /
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 per dag
  • Waar heb je het supplement gekocht?[Link niet meer beschikbaar]
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis shakebeker, levering en samples.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 14.90 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ja, zie onder.

Mijn review:

Tijdje geleden heb ik me Ripped aangeschaft, voor die 15 euro kan je niet sukkelen dacht ik. Ik moet zeggen dat ik behoorlijk tevreden ben over Ripped, zeker gezien de prijs. Wat supplementen betreft kan ik me erg vinden in de "no bullshit" manier van denken: basic ingrediënten in een normale dosering, meer heb je echt niet nodig.

In tegenstelling tot bijna elke andere fatburner, is dat precies wat je met ripped krijgt. Er zitten alleen ingrediënten in die een bewezen werking hebben. Bovendien krijg je er een energieboost van, er zit een flinke dosis cafeïne in.Het geeft geen extreme energierush waardoor je hartslag meteen veel te hoog is, zoals je ook weleens hebt met sommige fatburners. Dat vind ik zeker positief.

Over het feit dat Ripped als fatburner wel degelijk iets doet, is eigenlijk weinig discussie mogelijk. De meeste ingrediënten hebben een bewezen werking. Het product komt niet met een nieuw, speciaal ingrediënt dat zogezegd een wonder middel is, het bundelt gewoon de krachten van aantal ingrediënten die een bewezen vetverbrandende functie hebben, dit vind ik ideaal.

Samengevat:

- Verhoogt de vetverbranding
- Ingrediënten met een bewezen werking
- een energie rush die niet overdreven is, net goed
- Slechts één capsule per dag
- je komt 2 maanden toe met één verpakking
- prijs: erg goedkoop
- onderdrukt hongergevoel

4b06beb24b870314fc3662dcd6796091.jpg

En Dexaprine voel ik zeker wel! Vind de energierush wel lekker, kijken wat de resultaten na een tijdje zijn :)

Dexaprine is en blijft altijd een topper. We hebben deze momenteel voor de laagste prijs in Europa. (14,90!):) Met Ripped!, Perfect Burn en Dexaprine hebben we de bestsellers van dit moment in huis:)

Ik persoonlijk ga voor ripped heb ze beide gehad. En vond ripped toch fijner aanvoelen

Wat een verr
assing weer dat jij een bnf product prefereert :o

---------- Post toegevoegd 20 May 2013 om 11:33 ----------

om eerlijk te zijn, zie ik wel een (klein) verschil nu ik ripped! neem, nog maar 2 weken, maar goed.

wat ik wel ervaar, ik sta op om 6 uur 's ochtends , neem ripped! op een lege maag en drink dan mijn proteine shake,

voel me 3/4 van de keren ik ripped! gebruik , een energierush krijgen, waar ik van hou , maar tegen de avond voor mijn training krijg ik een crash, en dat is niet goed, waardoor ik echt moe naar de training vertrek :s

misschien ik het later moet nemen ofzo, geen idee.

Misschien moet je het gewoon niet nemen en gewoon dmv je dieet te cutten?

Dieet is altijd belangrijk, Ripped is dan een goeie ondersteuning, zodat het net even iets soepeler/sneller gaat. Daarbuiten geeft het je lekkere energie:)

Ik gebruik nu net een paar dagen Ripped! en ik merk inderdaad dat ik wat sneller ga zweten (maar niet heel veel ofzo). De eerste keer pakte ik een pil na mijn eerste maaltijd (las hier dat het op een nuchtere maag soms vervelend kan zijn) ik werd wel een beetje misselijk toen (niet erg hoor). Nu doe ik eigenlijk altijd tegelijk met mijn maaltijd een pil nemen en dan heb ik nergens last van (soms een soort rare groene thee smakende boer, maar niet vervelend). Dus mocht je last van je maag krijgen probeer eens een pil te pakken op de helft van je maaltijd.

Ik gebruik nu net een paar dagen Ripped! en ik merk inderdaad dat ik wat sneller ga zweten (maar niet heel veel ofzo). De eerste keer pakte ik een pil na mijn eerste maaltijd (las hier dat het op een nuchtere maag soms vervelend kan zijn) ik werd wel een beetje misselijk toen (niet erg hoor). Nu doe ik eigenlijk altijd tegelijk met mijn maaltijd een pil nemen en dan heb ik nergens last van (soms een soort rare groene thee smakende boer, maar niet vervelend). Dus mocht je last van je maag krijgen probeer eens een pil te pakken op de helft van je maaltijd.

IK weet sowieso niet wat iedereen piept. Pillen neem je sowieso altijd na je ontbijt.
Als ik die hele hand met pillen op de nuchtere maag moet nemen zou hij missch ook wel gaan protesteren.

Half februari dus het word weer tijd om rustig aan te cutten! Deze komt weer bij me bestelling volgende week :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ripped! in de weekaanbieding!

Maximaal afslanken dankzij de beste ingredienten voor fatburning en energie! Ripped pakt voor iedereen snel de probleemgebieden aan. Krachtige vetverbranding en aanpak van zelfs het meest hardnekkige vet op de buik, heupen en billen!

Wanneer komt ie weer binnen? Is nu al een tijdje niet op voorraad zag ik

morgens vroeg voor eerst het genomen, kreeg een branderige gevoel in men maag. Ben toen na een uur gaan trainen heb niks van het spul gemerkt tijdens het trainen, maar heb nu wel gedurende dag een opgefokte paniekerige feeling alsof ik slechte coke heb gesnoven oftewel 100 kopjes koffie heb gedronken.

Moet er ook om de 5 minuten naar het wc om te pissen.

morgens vroeg voor eerst het genomen, kreeg een branderige gevoel in men maag. Ben toen na een uur gaan trainen heb niks van het spul gemerkt tijdens het trainen, maar heb nu wel gedurende dag een opgefokte paniekerige feeling alsof ik slechte coke heb gesnoven oftewel 100 kopjes koffie heb gedronken.

Moet er ook om de 5 minuten naar het wc om te pissen.

Daar wen je wel aan. Vooral dat opgefokte gevoel ga je straks wel van genieten.
Er is helaas nog geen goedje bekend waarvan je slaperig wordt en die voor extra kcal verbranding zorgt.

Gister genomen, maar het viel mij zwaar tegen.
Pijn in mijn buik.
Het remt mij honger niet, in tegen deel kreeg juist meer honger als normaal.
En ja energie? Hoogstens een uur wat meer als normaal.

Nou drink ik elke dag 1 sterkte bak koffie normaal. Misschien heb ik wat caff gewenning. Maar dan nog verwacht ik er wel meer van. Imo kan je net zo goed een pot caff pillen kopen. Vrijwel het zelfde effect.

Dus sorry
Cijfer: onvoldoende.

Dit remt mijn honger ook niet, wordt er ook heel erg agressief van, ik raad dit product niet aan als je in een kuur zit.

Gebruik nu ephedrine, werkt bij mij beter als Ripped! Geen last van maag maar geen hongerremmend gevoel. Dat remmende gevoel had ik bij Ripped! weer wel.

Gebruik nu ephedrine, werkt bij mij beter als Ripped! Geen last van maag maar geen hongerremmend gevoel. Dat remmende gevoel had ik bij Ripped! weer wel.

Waarom vergelijk iets legaals met iets illegaals :o

Ripped werkt bij mij perfect! Stilt me honger en dat is mijn prioriteit :)

Ripped! momenteel verkrijgbaar voor slechts 11,50! :)

Profiteer nu! :cool:

Bart

De uitspraak 'onderdrukt de eetlust' is iets wat me niet helemaal lekker zit. Waarom zou je je eetlust willen onderdrukken? Als je teveel eet en te zwaar bent kan ik het me voorstellen, maar anders?

De uitspraak 'onderdrukt de eetlust' is iets wat me niet helemaal lekker zit. Waarom zou je je eetlust willen onderdrukken? Als je teveel eet en te zwaar bent kan ik het me voorstellen, maar anders?

Ripped! is een fatburner. Een kenmerk van vrijwel alle fatburners is dat het de eetlust onderdrukt, waardoor je vanzelfsprekend minder gaat eten en daardoor afvalt. Dit proces wordt versterkt door de ingrediënten;

Caffeine Anhydrous 290.0 mg
Green Coffee Extract 68.8 mg
Groene Thee extract 33.0 mg
Olive leaf extract 15.0 mg
Gallic Acid monohydraat 84.0 mg
Raspberry Ketones 84.0 mg
Capsimax 50.0mg

:)

Bart

Terug
Naar boven