XXL Nutrition

Review Ripped! - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Het effectief verbranden van vet en verminderen van hongergevoel.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Twee weken met pauze's.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? één capsule per dag
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Snelle verzending, diverse goodies, erg goeie service
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? Nvt, kostprijs €14,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Dit is een prima fatburner met bewezen ingrediënten. De prijs-kwaliteit verhouding is top, zoals de meeste bodyenfitshop producten.

Mijn review:

Toen Ripped! uit kwam, zag het er interessant uit. Het probleem, zoals met vele fatburners, is dat ze niet altijd zo goed werken als dat de fabrikant beloofd.

Om deze reden besloot ik contact op te nemen met Bodyenfitshop om dit product te testen. Ilco ( Bodyenfitshop ) is hier mee akkoord gegaan en heeft mij een verpakking Ripped! gestuurd met 60 capsules. Ook kreeg ik hier nog een potje raspberry ketones bij. Vervolgens ben ik Ripped! gaan testen.

Ripped! Voor de training:
Bij het nemen van Ripped! voor de training merk ik een verhoogde concentratie en beschik ik over meer energie. Ook ga ik hier meer van zweten, wat o.a. betekend dat er afvalstoffen worden afgevoerd. Prima dus.

Ripped! in de ochtend:

Bij het nemen van Ripped! in de ochtend merk ik eigenlijk hetzelfde. Een andere handige bijkomstigheid is het verminderen van het hongergevoel. Ik heb gedurende dag veel minder last van vreetbuien en dergelijke. Dit is één van de redenen waardoor ik een fatburner zou kopen. Ook overdags dus meer zweet, wat nadelig kan zijn in bepaalde ruimtes. ( Werk, school etc. )

Ook ben ik wat meer vet verloren, zonder het aanpassen van mijn voeding of trainschema.
Vervolgens heb ik ook nog een aantal personen Ripped! laten testen. Hieronder hun bevindingen;

Een meisje van 14 met een gezond BMI;
Meer energie, minder honger, meer zweten.

Een jongen van 19 jaar met licht overgewicht
Minder honger, meer last van zweten. Meer energie was bij dit persoon niet van toepassing.

Een vrouw van 51 met licht overgewicht
Absoluut minder honger, een beetje richting misselijk maar niet vervelend. Ook ervaarde dit persoon meer concentratie.

Kopen of niet kopen?

Ja. Ik raad dit product absoluut aan voor mensen die een duwtje in de rug kunnen gebruiken bij het verbranden van vet.

Ripped-fatburner-150x150.jpg

Ben ermee bezig maar lukt me echt niet goed, die bulk was echt leuk, beetje eten wa je wilt maar nu zit ik vast :/
Hahaha, dan heb je een verkeerde bulk gedaan. Alles eten in een bulk? Als je veel eet, word je dik. Je moet gepast eten en dan aankomen. Niet als een gek alles naar binnen beuken, dan kost het 2x zoveel moeite om alles eraf te krijgen:D:D

Graag gedaan. Ik ga morgen de andere helft innemen weer samen met mijn ontbijt. De energie was een raar gevoel wat lang aan hield. Het was niet vervelend. Ik ga het een week gebruiken en bijhouden wat mijn gewicht gaat doen. Als ik honger heb eet ik normaal op mijn werk een boterham met mager beleg. Ik heb vandaag de helft op van wat ik normaal zou eten puur omdat ik geen honger had. Ik voelde me echter niet naar of flauw door. Ik ga nu een week deze kuur gebruiken en dan stap ik over naar Perfect Burn om dat een week te gebruiken. Dit om te voorkomen dat ik er aan gewend raak.

Hebben jullie geen mogelijkheid om dit product in vegetarische capsules te maken?

Natuurlijk wel een gehannes maar je zou ook eventueel zelf vega caps kunnen bestellen en het daarin stoppen. Wel wat gedoe maar he, dat hoort er een beetje bij he ;)

Vandaag ben ik begonnen aan dit product. Ondanks alle tips lekker zonder ontbijt genomen. Zelf weet ik dat ik extreem reageer op caffeine: s ochtends pre workout nemen is s nachts niet slapen. Maar, geen last van erge steken. Ook geen energieboost in de ochtend, ook niet tijdens het trainen. Ik voel wel dat er iets gebeurt in mijn maag/buik: het beweegt meer als normaal, soms een heel klein steekje maar dat voel je nauwelijks. Laten we hopen dat er prima resultaat uit komt naast mijn voeding en dagelijkse cardio.

Edit: wat ik wel merk is de toename toiletbezoekjes.

Succes man! Mij heeft het zeker geholpen :D

Vandaag ben ik begonnen aan dit product. Ondanks alle tips lekker zonder ontbijt genomen. Zelf weet ik dat ik extreem reageer op caffeine: s ochtends pre workout nemen is s nachts niet slapen. Maar, geen last van erge steken. Ook geen energieboost in de ochtend, ook niet tijdens het trainen. Ik voel wel dat er iets gebeurt in mijn maag/buik: het beweegt meer als normaal, soms een heel klein steekje maar dat voel je nauwelijks. Laten we hopen dat er prima resultaat uit komt naast mijn voeding en dagelijkse cardio.

Edit: wat ik wel merk is de toename toiletbezoekjes.
In het begin is het sowieso even wennen altijd, na verloop van tijd doet het zijn werk wel, maar ervaar je het niet extreem. Dat is lekker bij gewenning.

Ik heb hem vandaag voor het eerst op in de ochtend op een lege maag, maar moet zeggen dat ik 0.0 merk.. kan ik niet in de ochtend 1 en om 5 uur nog 1 ofzo? Ik sport om 6 uur.

Ik gebruik het voor extra zetje in de rug voor mijn cut periode.

Zou hem in de ochtend en nemen rond een uur of 2 :)

ik heb ripped gebruikt en ben nu bijna door mn eerste strippie perfect burn heen...de verschillen wat mij betreft:

ripped slaat harder in als je het net gebruikt, je voelt echt een rush (voornamelijk verhoogde hartslag en licht verhoogde concentratie)...daarna zakt het effect geleidelijk weg, soms had ik last van hartkloppingen (maar dit kan ook door werkgerelateerde stress komen)...bij perfect burn is het effect wat evenrediger verdeeld over de tijd, het slaat niet echt in, maar blijft wel langer werken gedurende de dag....dit zou te maken kunnen hebben met het feit dat ripped in capsule- vorm is, daar waar perfect burn een 'echte' gedrukte pil is...bij ripped voelde ik het echt als het maagzuur door de capsule was heengebroken, soms lichte buikpijn en daarna die rush....bij perfect burn is dat niet.

persoonlijk hou ik wel van een goeie headrush, dus vond het gevoel van ripped wel lekker, maar heb het idee dat je daarbij alles in 1 keer krijgt, daar waar de werking van perfect burn beter gedoseerd is.

beide producten doen weinig voor mij wat betreft hongeronderdrukking, vooral ripped doet vrijwel niks op dat gebied voor mij...merkte wel dat ik afviel, maar of dat oorzakelijk verbonden is aan ripped of perfect burn blijft de vraag, aangezien ik ook meer op mn voedselinname ben gaan letten....ik heb iig wel het idee dat het werkt, placebo effect of niet.

Beide eigenlijk caffeine pillen die wat duurder zijn. Je kan beter caffeine pillen kopen, pompelmoes eten, wat citroen persen door de dag, beetje cayenne peper gebruiken en wat look en omega 3 en voila zelfde resultaat. Ook green tea caps helpen.

Je noemt nu een aantal dingen op die je moet kopen, samenvoegen etc. Daarom bestaan er supplementen, die maken het gewoon makkelijk. Netals kant-en-klare maaltijden in de appie.

Niets kopen bij deze shop. Het zijn oplichters en leugenaars. Ripped zou een goede naam voor de shop zijn.

een oplichter is altijd een leugenaar, dus dat is wel een beetje dubbel op he...

Hallo,

Ik heb een vraag, ik gebruik de laatste tijd ripped en ik krijg onwijze buikkrampen/maagkrampen. Ik neem de capsule in na mijn ontbijt (ik neem een smart protein shake of kwark met fruit). Weten jullie hoe ik dit kan voorkomen want verderest werkt het prima!

Gr. Gibz

geen b&f meer gebruiken. doe wat research voor je iets koopt.

Hallo,

Ik heb een vraag, ik gebruik de laatste tijd ripped en ik krijg onwijze buikkrampen/maagkrampen. Ik neem de capsule in na mijn ontbijt (ik neem een smart protein shake of kwark met fruit). Weten jullie hoe ik dit kan voorkomen want verderest werkt het prima!

Gr. Gibz

Dat ligt waarschijnlijk aan de kwaliteit van het product! Ik zou hier melding van maken bij de NVWA.

Hallo, Ik heb een vraag, ik gebruik de laatste tijd ripped en ik krijg onwijze buikkrampen/maagkrampen. Ik neem de capsule in na mijn ontbijt (ik neem een smart protein shake of kwark met fruit). Weten jullie hoe ik dit kan voorkomen want verderest werkt het prima! Gr. Gibz
Ga er maar vanuit dat er dingen inzitten die niet op het label vermeld staan en dat er alleen de goedkoopste en afgekeurde ingrediënten inzitten.

Niets meer kopen bij B&F!

hoi, ik heb een serieuze vraag, dus alleen serieuze antwoorden aub ( geen pro of juist anti B&F gelul )

ik gebruik perfect burn nu een tijdje, maar merk er steeds minder van in termen van hongeronderdrukking en energie stimulans....het lijkt er dus op dat mijn lichaam gewenning/tolerantie heeft opgebouwd

nu is mijn vraag of (ondanks dat op de verpakking staat niet meer dan 1 pil per dag te nemen) het een goed idee is om de dagelijkse dosis te verhogen om alsnog het gewenste effect te krijgen...gezien de (schijnbaar) opgebouwde tolerantie, zou dit toch moeten kunnen denk ik, maar ik wilde het toch even hier vragen.

alvast bedankt.

Terug
Naar boven