MuscleMeat

Review Ripped! - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Het effectief verbranden van vet en verminderen van hongergevoel.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Twee weken met pauze's.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? één capsule per dag
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Snelle verzending, diverse goodies, erg goeie service
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? Nvt, kostprijs €14,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Dit is een prima fatburner met bewezen ingrediënten. De prijs-kwaliteit verhouding is top, zoals de meeste bodyenfitshop producten.

Mijn review:

Toen Ripped! uit kwam, zag het er interessant uit. Het probleem, zoals met vele fatburners, is dat ze niet altijd zo goed werken als dat de fabrikant beloofd.

Om deze reden besloot ik contact op te nemen met Bodyenfitshop om dit product te testen. Ilco ( Bodyenfitshop ) is hier mee akkoord gegaan en heeft mij een verpakking Ripped! gestuurd met 60 capsules. Ook kreeg ik hier nog een potje raspberry ketones bij. Vervolgens ben ik Ripped! gaan testen.

Ripped! Voor de training:
Bij het nemen van Ripped! voor de training merk ik een verhoogde concentratie en beschik ik over meer energie. Ook ga ik hier meer van zweten, wat o.a. betekend dat er afvalstoffen worden afgevoerd. Prima dus.

Ripped! in de ochtend:

Bij het nemen van Ripped! in de ochtend merk ik eigenlijk hetzelfde. Een andere handige bijkomstigheid is het verminderen van het hongergevoel. Ik heb gedurende dag veel minder last van vreetbuien en dergelijke. Dit is één van de redenen waardoor ik een fatburner zou kopen. Ook overdags dus meer zweet, wat nadelig kan zijn in bepaalde ruimtes. ( Werk, school etc. )

Ook ben ik wat meer vet verloren, zonder het aanpassen van mijn voeding of trainschema.
Vervolgens heb ik ook nog een aantal personen Ripped! laten testen. Hieronder hun bevindingen;

Een meisje van 14 met een gezond BMI;
Meer energie, minder honger, meer zweten.

Een jongen van 19 jaar met licht overgewicht
Minder honger, meer last van zweten. Meer energie was bij dit persoon niet van toepassing.

Een vrouw van 51 met licht overgewicht
Absoluut minder honger, een beetje richting misselijk maar niet vervelend. Ook ervaarde dit persoon meer concentratie.

Kopen of niet kopen?

Ja. Ik raad dit product absoluut aan voor mensen die een duwtje in de rug kunnen gebruiken bij het verbranden van vet.

Ripped-fatburner-150x150.jpg

Me vriendin had weer ripped aangeschaft, maar ga er echt heerlijk op.
Beter dan die dexa's etc, bij deze heb je positieve energie de hele dag door, maar niet zo mega trillerig en zweverig als dat je van dexa wordt.
Sinds de Dexaprine niet meer verkocht wordt, is Ripped! mega hot op dit moment. We zien echt dat veel meer mensen graag met Ripped! afvallen. Met Ripped! heb je veel waar voor je geld :)

Ralf

Mijn doel is vetverbranding. Doe zoveel mogelijk aan cardio (wielrennen) en doe niet aan krachttraining.

Huidig gewicht: 86 kilo bij 1.86 (vetpercentage onbekend, in ieder geval veels teveel)

Vanmorgen mijn eerste halve Ripped! op. Ik heb de capsule opengemaakt en de helft door mijn musli met melk heen gedaan. stomme actie, dat doe ik niet nog een keer. Heb nog steeds (na 4 uur) een branderig gevoel in mijn keel. Hierna dus helaas de capsule gebruiken (krijg liever geen gelatine binnen tenzij het echt moet). Ik heb het gevoel dat het nu echt begint te werken.

Positief:
Ik voel me iets vrolijker dan normaal. Heb energie, blijf wakker ondanks dat ik slecht heb geslapen. Heb weinig honger en weinig behoefte aan ko

Negatief: Ik heb het warm. Ik heb het ongelofelijk warm. Mijn benen stoppen niet met bewegen en ik zweet.

Het warm hebben meer energie (wat bij mij kennelijk naar mijn benen gaat vanwege mijn kantoorbaan) en het zweten stonden vermeld op de website.

Mijn doel is vetverbranding. Doe zoveel mogelijk aan cardio (wielrennen) en doe niet aan krachttraining.

Huidig gewicht: 86 kilo bij 1.86 (vetpercentage onbekend, in ieder geval veels teveel)

Vanmorgen mijn eerste halve Ripped! op. Ik heb de capsule opengemaakt en de helft door mijn musli met melk heen gedaan. stomme actie, dat doe ik niet nog een keer. Heb nog steeds (na 4 uur) een branderig gevoel in mijn keel. Hierna dus helaas de capsule gebruiken (krijg liever geen gelatine binnen tenzij het echt moet). Ik heb het gevoel dat het nu echt begint te werken.

Positief:
Ik voel me iets vrolijker dan normaal. Heb energie, blijf wakker ondanks dat ik slecht heb geslapen. Heb weinig honger en weinig behoefte aan ko

Negatief: Ik heb het warm. Ik heb het ongelofelijk warm. Mijn benen stoppen niet met bewegen en ik zweet.

Het warm hebben meer energie (wat bij mij kennelijk naar mijn benen gaat vanwege mijn kantoorbaan) en het zweten stonden vermeld op de website.
Bedankt voor je review! :) Ripped! is zeker een heftige vetverbrander en in het begin zal het even wennen zijn. Wij raden het daarom ook in om direct na je ontbijt te nemen, dan is de werking vaak iets minder sterk.:)

Ralf

Graag gedaan. Ik ga morgen de andere helft innemen weer samen met mijn ontbijt. De energie was een raar gevoel wat lang aan hield. Het was niet vervelend. Ik ga het een week gebruiken en bijhouden wat mijn gewicht gaat doen. Als ik honger heb eet ik normaal op mijn werk een boterham met mager beleg. Ik heb vandaag de helft op van wat ik normaal zou eten puur omdat ik geen honger had. Ik voelde me echter niet naar of flauw door. Ik ga nu een week deze kuur gebruiken en dan stap ik over naar Perfect Burn om dat een week te gebruiken. Dit om te voorkomen dat ik er aan gewend raak.

Hebben jullie geen mogelijkheid om dit product in vegetarische capsules te maken?

We hebben Ripped! deze week enorm scherp in de aanbieding :)

4 weken gebruikt vet percentage is 2% gedaald!
Maar let wel op: zeker niet op een lege maag innemen je krijg enorme buikkrampen die 15 a 20 minuten aanhouden.
Ik neem ze altijd bij mijn maaltijd, uur erna trainen en geloof me je gaat zweten als de mother****er haha. Voel ook wel dat ik iets meer energie heb.
Een goed product dat werkt!
(zeker aan te raden bij een cutkuurtje)

4 weken gebruikt vet percentage is 2% gedaald!
Maar let wel op: zeker niet op een lege maag innemen je krijg enorme buikkrampen die 15 a 20 minuten aanhouden.
Ik neem ze altijd bij mijn maaltijd, uur erna trainen en geloof me je gaat zweten als de mother****er haha. Voel ook wel dat ik iets meer energie heb.
Een goed product dat werkt!
(zeker aan te raden bij een cutkuurtje)
Wow, goede prestatie. 2% in vier weken met minimaal spierverlies. Top hoor :thumbs: :wl: De Ripped! is zeker een goede aanvulling en inderdaad, na het ontbijt is de betere keus :)

Ralf

Fijne kuur dit
Kapsule openen en zo door drinken heen wil hier niet echt werken, bruine spul lost erg matig op, en is enorm bitter/pittig (vreemde smaak) wat erg lang blijft hangen.

Bij inname capsule heb ik:
Gevoel van een steen in me maag.
Boertje laten proef ik scherpe framboos smaak
Energy toename is redelijk tot goed te merken.

Ik vraag me alleen af of je deze ook kan/mag over doseren
Na een uur of 4 merk ik er niets meer van en heb ik wel zin in een 2e. Kan dit? Of beter iets anders nemen in de plaats?

Fijne kuur dit
Kapsule openen en zo door drinken heen wil hier niet echt werken, bruine spul lost erg matig op, en is enorm bitter/pittig (vreemde smaak) wat erg lang blijft hangen.

Na een uur of 4 merk ik er niets meer van en heb ik wel zin in een 2e. Kan dit? Of beter iets anders nemen in de plaats?

Wat wij vaak adviseren om het slikken van capsules iets makkelijker te laten gaan is, door eerst een slok water in je mond te nemen en daarna de capsule in je mond te doen en dan door slikken. Dit werkt voor veel mensen een stuk beter. Verder adviseren wij om de dosering niet te overschrijden.

Wow, goede prestatie. 2% in vier weken met minimaal spierverlies. Top hoor :thumbs: :wl: De Ripped! is zeker een goede aanvulling en inderdaad, na het ontbijt is de betere keus :)

Ralf

Ja ging er zeker goed op!
Ben nu al weer paar dagen bezig met de ripped!
Heb over 2 weken een grappling toernooi ben nu 2 kg te zwaar.
Kijken wat het gaat opleveren.

Ja ging er zeker goed op!
Ben nu al weer paar dagen bezig met de ripped!
Heb over 2 weken een grappling toernooi ben nu 2 kg te zwaar.
Kijken wat het gaat opleveren.

Zou moeten lukken met de juiste voeding ernaast, maar we zijn benieuwd naar je resultaat:D

Fijne kuur dit

Ik heb een keer 2 pillen ingenomen 1 in de ochtend de andere rond 17.00.
Slechte ervaring mee, je gaat er enorm van zweten je krijg het warm en je krijg trillende handen.

Ik heb een keer 2 pillen ingenomen 1 in de ochtend de andere rond 17.00.
Slechte ervaring mee, je gaat er enorm van zweten je krijg het warm en je krijg trillende handen.

Ik heb er vanochtend 1 genomen..
Ben rond half 3 naar de gym gegaan, en ben rond half 5 uit de douche gekomen thuis..
Een 2e genomen. En idd.. Niet aan te raden..

Trillen idd.. Kan moeilijk concentreren op dingen die ik doe.. Steen in me maag. En begin nu een uur later begin ik een heerlijke koppijn te krijgen.

Idd.. Niet over doseren, niet aan te raden.

Ik heb er vanochtend 1 genomen..
Ben rond half 3 naar de gym gegaan, en ben rond half 5 uit de douche gekomen thuis..
Een 2e genomen. En idd.. Niet aan te raden..

Trillen idd.. Kan moeilijk concentreren op dingen die ik doe.. Steen in me maag. En begin nu een uur later begin ik een heerlijke koppijn te krijgen.

Idd.. Niet over doseren, niet aan te raden.
Vervelend, Ripped! is inderdaad een sterke vetverbrander. Wees er absoluut voorzichtig mee en overschrijf de dosering van 1 capsule per dag zeker niet!

Ralf

Ik neem het niet voor de vetverbranding, maar juist voor het euforische gevoel dat op komt na 15 minuten. heerlijk gewoon! Geen drank/pre workout cocktail of water nodig, gewoon een pilletje op lege maag, kop thee/koffie erbij en een uur - anderhalf uur later mijn ontbijt/pre workout meal.

Ik neem het overigens alleen op vrijdag en zaterdag ochtend de laatste weken, omdat ik dan in de ochtend train en niet studeer/werk die dag, de rest van de dagen blijf ik ''clean'' :D

Weet iemand welk stofje in Ripped ervoor zorgt dat je dat euforische/vrolijke gevoel ervaart? Ik ben redelijk gevoel voor caffeine, maar er zitten ook andere ingrediënten in. Weet iemand welk stofje dat zo lekker werkt?

Ik neem het niet voor de vetverbranding, maar juist voor het euforische gevoel dat op komt na 15 minuten. heerlijk gewoon! Geen drank/pre workout cocktail of water nodig, gewoon een pilletje op lege maag, kop thee/koffie erbij en een uur - anderhalf uur later mijn ontbijt/pre workout meal.

Ik neem het overigens alleen op vrijdag en zaterdag ochtend de laatste weken, omdat ik dan in de ochtend train en niet studeer/werk die dag, de rest van de dagen blijf ik ''clean'' :D

Weet iemand welk stofje in Ripped ervoor zorgt dat je dat euforische/vrolijke gevoel ervaart? Ik ben redelijk gevoel voor caffeine, maar er zitten ook andere ingrediënten in. Weet iemand welk stofje dat zo lekker werkt?

Ik gok dat het meer de combinatie is die het hem voor je doet. Er is in deze formule niet specifiek 1 ingredient dat dit effect afzonderlijk heeft zo uit mijn hoofd.:) Wel mooi dat je je er zo lekker bij voelt:)

Ik gok dat het meer de combinatie is die het hem voor je doet. Er is in deze formule niet specifiek 1 ingredient dat dit effect afzonderlijk heeft zo uit mijn hoofd.:) Wel mooi dat je je er zo lekker bij voelt:)

Oke bedankt!

Ja ''vroeger'' was vooral bekend dat DMAA voor dit effect zorgde, dus was benieuwd of er ook een ingredient in Ripped zit dat voor het specifieke effect van die euforie/blijdschap zorgt.

Afijn, mij best, ik ga er lekker op, of het nu wel of niet direct/indirect voor extra vetbranding zorgt is mij een zorg, het effect van de energie geeft me al genoeg voldoening ;)

Oke bedankt!

Ja ''vroeger'' was vooral bekend dat DMAA voor dit effect zorgde, dus was benieuwd of er ook een ingredient in Ripped zit dat voor het specifieke effect van die euforie/blijdschap zorgt.

Afijn, mij best, ik ga er lekker op, of het nu wel of niet direct/indirect voor extra vetbranding zorgt is mij een zorg, het effect van de energie geeft me al genoeg voldoening ;)

:thumb: Dank je!

en ook vandaag weer lekkere warm kacheltje in me buik...
enkele plussen:

+ energy !!
+ feel good gevoel !!
+ lekker warm gevoel in je maag (teminste, dat ervaar ik na 3 weken gebruik)
+ minder honger !!

- chemische frambozen smaak bij boeren
- op nuchtere maag valt hij mij niet lekker (als in, steen in je maag) (daarom nooit fatburner op nuchtere maag)

ik vind het een topper !! dit doosje ga ik zeker opmaken, en mocht het nog nodig zijn, bestel ik gewoon een nieuwe (heck, voor deze prijs, echt een no brainer)

en ook vandaag weer lekkere warm kacheltje in me buik...
enkele plussen:

+ energy !!
+ feel good gevoel !!
+ lekker warm gevoel in je maag (teminste, dat ervaar ik na 3 weken gebruik)
+ minder honger !!

- chemische frambozen smaak bij boeren
- op nuchtere maag valt hij mij niet lekker (als in, steen in je maag) (daarom nooit fatburner op nuchtere maag)

ik vind het een topper !! dit doosje ga ik zeker opmaken, en mocht het nog nodig zijn, bestel ik gewoon een nieuwe (heck, voor deze prijs, echt een no brainer)
Bedankt voor je review! :) Ripped! is voor velen een favoriete pre-workout. Vandaar dat ik al stiekem even aangeef dat de Ripped! morgen in de weekaanbieding komt ;)

Ralf

Terug
Naar boven