Fitness Seller

Review Ripped! - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Het effectief verbranden van vet en verminderen van hongergevoel.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Twee weken met pauze's.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? één capsule per dag
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Snelle verzending, diverse goodies, erg goeie service
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? Nvt, kostprijs €14,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Dit is een prima fatburner met bewezen ingrediënten. De prijs-kwaliteit verhouding is top, zoals de meeste bodyenfitshop producten.

Mijn review:

Toen Ripped! uit kwam, zag het er interessant uit. Het probleem, zoals met vele fatburners, is dat ze niet altijd zo goed werken als dat de fabrikant beloofd.

Om deze reden besloot ik contact op te nemen met Bodyenfitshop om dit product te testen. Ilco ( Bodyenfitshop ) is hier mee akkoord gegaan en heeft mij een verpakking Ripped! gestuurd met 60 capsules. Ook kreeg ik hier nog een potje raspberry ketones bij. Vervolgens ben ik Ripped! gaan testen.

Ripped! Voor de training:
Bij het nemen van Ripped! voor de training merk ik een verhoogde concentratie en beschik ik over meer energie. Ook ga ik hier meer van zweten, wat o.a. betekend dat er afvalstoffen worden afgevoerd. Prima dus.

Ripped! in de ochtend:

Bij het nemen van Ripped! in de ochtend merk ik eigenlijk hetzelfde. Een andere handige bijkomstigheid is het verminderen van het hongergevoel. Ik heb gedurende dag veel minder last van vreetbuien en dergelijke. Dit is één van de redenen waardoor ik een fatburner zou kopen. Ook overdags dus meer zweet, wat nadelig kan zijn in bepaalde ruimtes. ( Werk, school etc. )

Ook ben ik wat meer vet verloren, zonder het aanpassen van mijn voeding of trainschema.
Vervolgens heb ik ook nog een aantal personen Ripped! laten testen. Hieronder hun bevindingen;

Een meisje van 14 met een gezond BMI;
Meer energie, minder honger, meer zweten.

Een jongen van 19 jaar met licht overgewicht
Minder honger, meer last van zweten. Meer energie was bij dit persoon niet van toepassing.

Een vrouw van 51 met licht overgewicht
Absoluut minder honger, een beetje richting misselijk maar niet vervelend. Ook ervaarde dit persoon meer concentratie.

Kopen of niet kopen?

Ja. Ik raad dit product absoluut aan voor mensen die een duwtje in de rug kunnen gebruiken bij het verbranden van vet.

Ripped-fatburner-150x150.jpg

Ripped met strong en isolate is echt een super combi!
Wow dat is echt een killercombi! De Ripped! en Strong! samen zorgen voor een hele goede verbranding en met Isolaat pak je de minimale hoeveelheid onnodige koolhydraten. Zeker een aanrader! :)

Ralf

---------- Post toegevoegd Sat 22 Dec 2012 om 10:43 ----------

Ripped!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
#1 Fatburner, snel vetverlies en fantastische energie!

-Slechts 1 capsule per dag
-Hardcore! Snel lager vetpercentage!
-Fantastische energie
-Onderdrukt de eetlust
-Nieuwe generatie fatburner
-2 maanden verpakking

Ripped is echt een super product, zeker in combinatie met goede eiwitten... Ben nu al nieuwsgierig naar de nieuwe burner de Perfect Burn...

Ripped is echt een super product, zeker in combinatie met goede eiwitten... Ben nu al nieuwsgierig naar de nieuwe burner de Perfect Burn...
Perfect Burn staat al op internet tegen een hele scherpe prijs. Binnenkort maar eens een leuke actie ermee doen. Hiermee pak je een high tech product met de beste ingrediënten, ik weet zeker dat die de concurrentie met de Dexaprine aan kan. Echter pak je met Ripped! een burner met allemaal goede ingrediënten in een iets minder heftige verhouding. Mooi mee doorgaan, want ik las al dat het resultaat ermee is!:cool:

Zou je me kunnen vertellen wat het verschil is tussen Ripped! en Perfect Burn?
Als deze vraag al gesteld is, het spijt me, heb de zoekfunctie gebruikt maar vond niet veel en heb geen tijd voor dit topic door te lezen...

Boyka

Bij ripped zit er een 100 mg meer caffeine in, perfect burn bevat "natuurlijke geranamine" wat ripped niet heeft.
Ik heb ook een vraag, in welk opzicht verschilt die natuurlijke eigelijk van de verboden geranamine? Daarmee bedoel ik in werking?

Bij ripped zit er een 100 mg meer caffeine in, perfect burn bevat "natuurlijke geranamine" wat ripped niet heeft.
Ik heb ook een vraag, in welk opzicht verschilt die natuurlijke eigelijk van de verboden geranamine? Daarmee bedoel ik in werking?

Natuurlijke geranamine is een stuk milder (en wel legaal:)

Natuurlijke geranamine is een stuk milder (en wel legaal:)

Doe mij maar Ripped, ga echt als een speer de hele dag.
Als je het voor ochtend Cardio neemt, op nuchtere maag, en goed veel muscle protect neemt tijdens die Cardio, moet je eens zien hoe droog je wordt.
Massa blijft er goed op zitten. Super Combi

Doe mij maar Ripped, ga echt als een speer de hele dag.
Als je het voor ochtend Cardio neemt, op nuchtere maag, en goed veel muscle protect neemt tijdens die Cardio, moet je eens zien hoe droog je wordt.
Massa blijft er goed op zitten. Super Combi

:thumbs:

ik dacht dat geranamine een andere benaming was voor dmaa?

Ripped heeft zich voor mij bewezen. Ben benieuwd naar Perfect burn.

Ripped doet gewoon wat het moet doen!

Hey,

Ziet er wel interessant uit.
Maar toch heb ik wat vraagjes waarvan ik het antwoord niet terug vond hier of op de website van B&F:
Hoelang mag je deze maximaal innemen? Doos bevat genoeg capsules voor 2 maanden, maar moet er na die 2 maanden een pauze ingelast worden?
Wat gebeurd er als je stopt met het innemen van dit product? Vliegen de kilo's er weer snel bij of niet?

Hey,

Ziet er wel interessant uit.
Maar toch heb ik wat vraagjes waarvan ik het antwoord niet terug vond hier of op de website van B&F:
Hoelang mag je deze maximaal innemen? Doos bevat genoeg capsules voor 2 maanden, maar moet er na die 2 maanden een pauze ingelast worden?
Wat gebeurd er als je stopt met het innemen van dit product? Vliegen de kilo's er weer snel bij of niet?
Tuurlijk, je mag het ons hier altijd vragen. Dan geven we natuurlijk een antwoord;) Ja, inderdaad na twee maand raden we vaak aan om even 2-4 weekjes te stoppen. Als je door wilt gaan, kan dat natuurlijk ook echter is het zo dat je lichaam eraan gaat wennen. Dat voorkom je op deze manier. Als je stopt vliegen de kilo's er niet bij hoor. Het is namelijk zo dat een vetverbrander zorgt voor meer calorieverbranding, hierdoor verbrand je dus meer waardoor je een groter calorietekort hebt. Hierdoor val je dus af. Als je stopt, moet je zorgen dat je niet té veel eet, zolang je geen calorieoverschot hebt, zul je zeker niet aankomen. Goed voedingsschema helpt in dat soort gevallen vaak goed! Ripped!
Succes! :thumbs:

Ralf

Tuurlijk, je mag het ons hier altijd vragen. Dan geven we natuurlijk een antwoord;) Ja, inderdaad na twee maand raden we vaak aan om even 2-4 weekjes te stoppen. Als je door wilt gaan, kan dat natuurlijk ook echter is het zo dat je lichaam eraan gaat wennen. Dat voorkom je op deze manier. Als je stopt vliegen de kilo's er niet bij hoor. Het is namelijk zo dat een vetverbrander zorgt voor meer calorieverbranding, hierdoor verbrand je dus meer waardoor je een groter calorietekort hebt. Hierdoor val je dus af. Als je stopt, moet je zorgen dat je niet té veel eet, zolang je geen calorieoverschot hebt, zul je zeker niet aankomen. Goed voedingsschema helpt in dat soort gevallen vaak goed! Ripped!
Succes! :thumbs:

Ralf

Geweldig!
Nu nog een goed voedingsschema vinden :)

Geweldig!
Nu nog een goed voedingsschema vinden :)
Ik ga je misschien teleurstellen, maar een goed voedingsschema kun je niet vinden. Een goed voedingsschema maak je. Elk lichaam is immers anders. Als je eens in de voedingssectie hier op het DBB gaat neuzen kun je al heel goed op weg geholpen worden. Dan gaat het zeker lukken. Succes!

Ralf

Goed product voor je cut.

Ook voor de off season voor je vetpercentage reguliering...

Ripped! is en blijft een mega populaire burner! Voor veel mensen een uitkomst op meer fronten. Extra vetverbranding, energie en controleert eetlust. Totaal pakketje:D

#1 Fatburner, snel vetverlies en fantastische energie!

Ik lees hier veel positieve dingen over Ripped. Ik gebruik al een tijdje Dexaprine, maar ik merk eigenlijk helemaal niks meer van in tegenstelling tot toen ik het voor het eerst gebruikte. Ik denk dat mijn lichaam eraan gewend is geraakt. Zou Ripped dan een goede optie zijn om te gebruiken? Sowieso vind ik het fijn dat je maar 1 tabletje per dag hoeft te nemen in tegenstelling tot vele andere fatburners.
Valt Ripped een beetje te vergelijken met Dexaprine? Er zijn zeker geen proefsachets beschikbaar hiervan of wel :)?

Terug
Naar boven