MuscleMeat

Review Ripped! - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Het effectief verbranden van vet en verminderen van hongergevoel.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Twee weken met pauze's.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? één capsule per dag
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Snelle verzending, diverse goodies, erg goeie service
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? Nvt, kostprijs €14,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Dit is een prima fatburner met bewezen ingrediënten. De prijs-kwaliteit verhouding is top, zoals de meeste bodyenfitshop producten.

Mijn review:

Toen Ripped! uit kwam, zag het er interessant uit. Het probleem, zoals met vele fatburners, is dat ze niet altijd zo goed werken als dat de fabrikant beloofd.

Om deze reden besloot ik contact op te nemen met Bodyenfitshop om dit product te testen. Ilco ( Bodyenfitshop ) is hier mee akkoord gegaan en heeft mij een verpakking Ripped! gestuurd met 60 capsules. Ook kreeg ik hier nog een potje raspberry ketones bij. Vervolgens ben ik Ripped! gaan testen.

Ripped! Voor de training:
Bij het nemen van Ripped! voor de training merk ik een verhoogde concentratie en beschik ik over meer energie. Ook ga ik hier meer van zweten, wat o.a. betekend dat er afvalstoffen worden afgevoerd. Prima dus.

Ripped! in de ochtend:

Bij het nemen van Ripped! in de ochtend merk ik eigenlijk hetzelfde. Een andere handige bijkomstigheid is het verminderen van het hongergevoel. Ik heb gedurende dag veel minder last van vreetbuien en dergelijke. Dit is één van de redenen waardoor ik een fatburner zou kopen. Ook overdags dus meer zweet, wat nadelig kan zijn in bepaalde ruimtes. ( Werk, school etc. )

Ook ben ik wat meer vet verloren, zonder het aanpassen van mijn voeding of trainschema.
Vervolgens heb ik ook nog een aantal personen Ripped! laten testen. Hieronder hun bevindingen;

Een meisje van 14 met een gezond BMI;
Meer energie, minder honger, meer zweten.

Een jongen van 19 jaar met licht overgewicht
Minder honger, meer last van zweten. Meer energie was bij dit persoon niet van toepassing.

Een vrouw van 51 met licht overgewicht
Absoluut minder honger, een beetje richting misselijk maar niet vervelend. Ook ervaarde dit persoon meer concentratie.

Kopen of niet kopen?

Ja. Ik raad dit product absoluut aan voor mensen die een duwtje in de rug kunnen gebruiken bij het verbranden van vet.

Ripped-fatburner-150x150.jpg

Ik lees hier veel positieve dingen over Ripped. Ik gebruik al een tijdje Dexaprine, maar ik merk eigenlijk helemaal niks meer van in tegenstelling tot toen ik het voor het eerst gebruikte. Ik denk dat mijn lichaam eraan gewend is geraakt. Zou Ripped dan een goede optie zijn om te gebruiken? Sowieso vind ik het fijn dat je maar 1 tabletje per dag hoeft te nemen in tegenstelling tot vele andere fatburners.
Valt Ripped een beetje te vergelijken met Dexaprine? Er zijn zeker geen proefsachets beschikbaar hiervan of wel :)?

als je een dexaprine opvolger zoekt zou ik je perfect burn aanraden, deze lijkt meer op dexa vanwege de vertraagde afgifte.

Zijn beide goed inderdaad al lijkt perfect burn ook iets meer op dexaprine

Oke, bedankt voor de reactie! Ik ga Perfect Burn denk ik proberen. Is het mogelijk om het direct te gebruiken, nadat het potje Dexaprine op is, of kan ik beter een korte pauze inlassen?

Ik gebruik nu een tydje perfect burn, en ik merk er niets van eerlijk gezegt.. Raar

Top mensen, thanks voor alle info!

Maar toch nog een vraag:
Heb zojuist 'Ripped!' besteld! Ik train al sinds puppy maar altijd zonder supplementen. Wel ben ik een aantal jaar geleden met 'pre-workouts' begonnen en ben dit off en on cycle aan gaan houden.
Nu wil ik effe iets anders, of iets waar ik mijn pre-workout off cycle mee kan vullen. Ik dacht dit te kunnen doen met Ripped! Wat denken jullie?

Ben zeer benieuwd naar dit product.
Thank 4 d info!

Top mensen, thanks voor alle info!

Maar toch nog een vraag:
Heb zojuist 'Ripped!' besteld! Ik train al sinds puppy maar altijd zonder supplementen. Wel ben ik een aantal jaar geleden met 'pre-workouts' begonnen en ben dit off en on cycle aan gaan houden.
Nu wil ik effe iets anders, of iets waar ik mijn pre-workout off cycle mee kan vullen. Ik dacht dit te kunnen doen met Ripped! Wat denken jullie?

Ben zeer benieuwd naar dit product.
Thank 4 d info!

Met ripped kun je goed je vetpercentage reguleren dus in comb kan dit heel goed. Wat zijn je doelen.mbt je fysiek?

---------- Post toegevoegd Thu 24 Jan 2013 om 08:34 ----------

Oke, bedankt voor de reactie! Ik ga Perfect Burn denk ik proberen. Is het mogelijk om het direct te gebruiken, nadat het potje Dexaprine op is, of kan ik beter een korte pauze inlassen?

Hoelang heb je dan dexa gebruikt?

Met ripped kun je goed je vetpercentage reguleren dus in comb kan dit heel goed. Wat zijn je doelen.mbt je fysiek?

Een goede vraag!

'Harder, better, faster, stronger' en dan vrij letterlijk.
Ben al vrij droog maar nog niet voldoende. Ben geen bodybuilder maar lift well op niveau (denk aan crossfit)

Wil even nog een paar kilo dr af pompen zodat ik ook weer wat sneller ben op de 10K :)

Maar dat zit wel goed denk je dus?

Heb vandaag Ripped! getest en vond dit een zeer lekkere 'rush' hebben. Had ook geen crash! Dus das top.

Heb vandaag Ripped! getest en vond dit een zeer lekkere 'rush' hebben. Had ook geen crash! Dus das top.

Ja je gaat er best hard op he.
Ik ben ook altijd onwijs druk, vol van energie zonder dat ik het eigenlijk door heb.
Alleen me vriendin vind me dan wel vermoeiend :D

Al een tijdje... Ik geloof dat dit mijn 2e of 3e pot is? Dus 4-6 maanden denk ik. Ik heb steeds 1 week pauze ingelast tussen de potjes door.

Ik zou dan even 1 maand stoppen op zn minst. Ik heb ook 4 maanden gedaan en tevens 1 maand gestopt om vervolgens over te stappen naar ripped.

---------- Post toegevoegd Sun 27 Jan 2013 om 12:18 ----------

Een goede vraag!

'Harder, better, faster, stronger' en dan vrij letterlijk.
Ben al vrij droog maar nog niet voldoende. Ben geen bodybuilder maar lift well op niveau (denk aan crossfit)

Wil even nog een paar kilo dr af pompen zodat ik ook weer wat sneller ben op de 10K :)

Maar dat zit wel goed denk je dus?

Dat zit zeker goed. Succes verder!

Ik zou dan even 1 maand stoppen op zn minst. Ik heb ook 4 maanden gedaan en tevens 1 maand gestopt om vervolgens over te stappen naar ripped.

---------- Post toegevoegd Sun 27 Jan 2013 om 12:18 ----------

Dat zit zeker goed. Succes verder!

Goed om te lezen dat je zo goed gaat op Ripped!:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
#1 Fatburner, snel vetverlies en fantastische energie!

Goed om te lezen dat je zo goed gaat op Ripped!:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
#1 Fatburner, snel vetverlies en fantastische energie!

Ja heeft me zelfs overtuigd tov dexaprine destijds....en nu lees ik revs over perfect burn waarvan ik denk huh??? Mensen zijn laaiend enthousiast...wat is daarmee het verschil?

Heb ik me ook afgevraagd. Uiteindelijk heb ik Ripped genomen.

Moet wel zeggen na mijn eerste dag, dat ik een enorme droge mond had gedurende de dag. Ook had ik zo'n licht gevoel in mijn hoofd, maar dat heb je met alle vetburners neem ik aan?

Heb ik me ook afgevraagd. Uiteindelijk heb ik Ripped genomen.

Moet wel zeggen na mijn eerste dag, dat ik een enorme droge mond had gedurende de dag. Ook had ik zo'n licht gevoel in mijn hoofd, maar dat heb je met alle vetburners neem ik aan?

Kan ook door te weinig vocht inname...goed drinken hoor.

heb deze juist besteld, de goede reviews hier hebben me overtuigd

Succes is een goed product super om je dieet mee te ondersteunen

juist ontvangend, ik gebruik dit best 's morgens zeker?

In de ochtend is het prettigst

Terug
Naar boven