Fitness Seller

Ripped! - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Het effectief verbranden van vet en verminderen van hongergevoel.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Twee weken met pauze's.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? één capsule per dag
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Snelle verzending, diverse goodies, erg goeie service
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? Nvt, kostprijs €14,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Dit is een prima fatburner met bewezen ingrediënten. De prijs-kwaliteit verhouding is top, zoals de meeste bodyenfitshop producten.

Mijn review:

Toen Ripped! uit kwam, zag het er interessant uit. Het probleem, zoals met vele fatburners, is dat ze niet altijd zo goed werken als dat de fabrikant beloofd.

Om deze reden besloot ik contact op te nemen met Bodyenfitshop om dit product te testen. Ilco ( Bodyenfitshop ) is hier mee akkoord gegaan en heeft mij een verpakking Ripped! gestuurd met 60 capsules. Ook kreeg ik hier nog een potje raspberry ketones bij. Vervolgens ben ik Ripped! gaan testen.

Ripped! Voor de training:
Bij het nemen van Ripped! voor de training merk ik een verhoogde concentratie en beschik ik over meer energie. Ook ga ik hier meer van zweten, wat o.a. betekend dat er afvalstoffen worden afgevoerd. Prima dus.

Ripped! in de ochtend:

Bij het nemen van Ripped! in de ochtend merk ik eigenlijk hetzelfde. Een andere handige bijkomstigheid is het verminderen van het hongergevoel. Ik heb gedurende dag veel minder last van vreetbuien en dergelijke. Dit is één van de redenen waardoor ik een fatburner zou kopen. Ook overdags dus meer zweet, wat nadelig kan zijn in bepaalde ruimtes. ( Werk, school etc. )

Ook ben ik wat meer vet verloren, zonder het aanpassen van mijn voeding of trainschema.
Vervolgens heb ik ook nog een aantal personen Ripped! laten testen. Hieronder hun bevindingen;

Een meisje van 14 met een gezond BMI;
Meer energie, minder honger, meer zweten.

Een jongen van 19 jaar met licht overgewicht
Minder honger, meer last van zweten. Meer energie was bij dit persoon niet van toepassing.

Een vrouw van 51 met licht overgewicht
Absoluut minder honger, een beetje richting misselijk maar niet vervelend. Ook ervaarde dit persoon meer concentratie.


Kopen of niet kopen?

Ja. Ik raad dit product absoluut aan voor mensen die een duwtje in de rug kunnen gebruiken bij het verbranden van vet.

Ripped-fatburner-150x150.jpg
 
Denk eerlijk gezegd niet dat je op die vraag een serieus antwoord kunt verwachten. Dat is hetzelfde als vragen of je teveel geld kunt overmaken aan een Nigeriaanse prins die zich in je inbox heeft gemeld.
 
Denk eerlijk gezegd niet dat je op die vraag een serieus antwoord kunt verwachten. Dat is hetzelfde als vragen of je teveel geld kunt overmaken aan een Nigeriaanse prins die zich in je inbox heeft gemeld.

:fries:

20% meer innemen van BenF is de standaard. Hoewel ik het weg zou gooien persoonlijk en over zou stappen op een merk die in ieder geval wel kwaliteit levert.
 
hoi, ik heb een serieuze vraag, dus alleen serieuze antwoorden aub ( geen pro of juist anti B&F gelul )

ik gebruik perfect burn nu een tijdje, maar merk er steeds minder van in termen van hongeronderdrukking en energie stimulans....het lijkt er dus op dat mijn lichaam gewenning/tolerantie heeft opgebouwd

nu is mijn vraag of (ondanks dat op de verpakking staat niet meer dan 1 pil per dag te nemen) het een goed idee is om de dagelijkse dosis te verhogen om alsnog het gewenste effect te krijgen...gezien de (schijnbaar) opgebouwde tolerantie, zou dit toch moeten kunnen denk ik, maar ik wilde het toch even hier vragen.

alvast bedankt.

Stop 2 weken en begin dan weer.
 
Denk eerlijk gezegd niet dat je op die vraag een serieus antwoord kunt verwachten. Dat is hetzelfde als vragen of je teveel geld kunt overmaken aan een Nigeriaanse prins die zich in je inbox heeft gemeld.

hoezo dan?

---------- Toegevoegd om 15:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:13 ----------

Stop 2 weken en begin dan weer.

ja pauze inlassen wellicht een goed idee, thanks
 

Van ALLE producten van BenF die niet door BenF zelf zijn getest is gebleken dat de inhoud erg afwijkt van het etiket, dus iedereen die serieus met supplementen bezig is wil niets meer met hun te maken hebben.
 
Bij gewenning gewoon even een weekje of 2/3 stoppen :)
 
Van ALLE producten van BenF die niet door BenF zelf zijn getest is gebleken dat de inhoud erg afwijkt van het etiket, dus iedereen die serieus met supplementen bezig is wil niets meer met hun te maken hebben.

Ripped en Perfect Burn zijn allebei van B&F zelf, dus lijkt me dat ze ook door hun getest zijn dan toch?

Heb je een artikel/onderzoek waaruit blijkt dat de inhoud van B&F supplementen afwijkt van het etiket?

Misschien kan iemand va B&F hier ook even op reageren. Zou ik wel fijn vinden, aangezien ik een klant van hun ben...
 
Ripped en Perfect Burn zijn allebei van B&F zelf, dus lijkt me dat ze ook door hun getest zijn dan toch?

Heb je een artikel/onderzoek waaruit blijkt dat de inhoud van B&F supplementen afwijkt van het etiket?

Misschien kan iemand va B&F hier ook even op reageren. Zou ik wel fijn vinden, aangezien ik een klant van hun ben...

:roflol: :roflol: en weer iemand is een illusie armer over.. 5 ..4 ..3...2..1

lees maar effe wat over B&F op dit forum. Staat genoeg dat het oplichters zijn.
 
:roflol: :roflol: en weer iemand is een illusie armer over.. 5 ..4 ..3...2..1

lees maar effe wat over B&F op dit forum. Staat genoeg dat het oplichters zijn.

wil je ff een paar links posten hierover? zoekopdrachten leveren niks op...

---------- Toegevoegd om 13:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:22 ----------

Ze zullen wel door hun getest zijn, maar de vraag is of B&F eerlijk is over de uitkomsten.

Hier een onderzoek waaruit blijkt dat B&F eerder de boel heeft belazerd: http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/onafhankelijke-labtest-whey-perfection-378064/

Misschien dat Stefanovich namens B&F kan reageren :)

ff gelezen...jammer idd...die test waarmee B&F onder vuur wordt genomen ziet er, voor zo ver ik dat kan bepalen, betrouwbaar uit

waar bestel jij je supplementen dan?
 
Die test was ook betrouwbaar, maar om dan nooit meer iets te kopen daar gaat mij te ver. Maar iedereen ze mening en die respecteer ik ook. Ik bestel er nu gewoon wat minder huismerk producten.
 
wil je ff een paar links posten hierover? zoekopdrachten leveren niks op... ---------- Toegevoegd om 13:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:22 ---------- ff gelezen...jammer idd...die test waarmee B&F onder vuur wordt genomen ziet er, voor zo ver ik dat kan bepalen, betrouwbaar uit waar bestel jij je supplementen dan?

Kijk even op onderstaande website. Dit is een onafhankelijke site die supplementen test bij een lab. Zie je meteen wat voor vieze oplichters het bij B&F zijn.

http://www.supplementlabtest.com/ranking-testen
 
Kijk even op onderstaande website. Dit is een onafhankelijke site die supplementen test bij een lab. Zie je meteen wat voor vieze oplichters het bij B&F zijn.

http://www.supplementlabtest.com/ranking-testen

thanks voor die link

xxl en bulkpowders lijken het meest betrouwbaar en ik ben eerlijk gezegd een beetje geschrokken van hoe slecht B&F scoort...misschien toch maar eens overstappen dan

---------- Toegevoegd om 18:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:26 ----------

godverdomme mooi kut dit, ik heb ff verder zitten lezen en net mn nieuwe pot isolaat perfection van B&F binnen gekregen, maar voel me dus flink genaaid....die test is wel van januari....is er kans dat de lading van nu beter is? of gaat dat niet zo snel?
 
Ik denk van niet, ze hadden toen al schijt aan iedereen.
De groep mensen die van die labtesten weet is wel zo klein.
Als je als nieuwkomer googled op eiwitshakes kom je gelijk op hun site.
Ze verdienen hun geld toch wel. Dus die paar honderd mensen kunnen ze wel missen.

---------- Toegevoegd om 05:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:39 ----------

Owja die isolaat van b&f is ook veeeel zoeter dan die van xxl bijvoorbeeld, dan merk je ook gelijk dat het nooit gezond kan zijn, en heel veel fructose inzit, zo gezond is dat niet.
Van xxl is minder zoet, maar veel natuurlijker, en makkelijker te shaken ook. Het gaat toch niet om de smaak maar om de ingredienten toch? Die klopt namelijk niet bij b&f. Anders drinken we liever een fles bier lijkt mij s avonds.
 
Die test was ook betrouwbaar, maar om dan nooit meer iets te kopen daar gaat mij te ver. Maar iedereen ze mening en die respecteer ik ook. Ik bestel er nu gewoon wat minder huismerk producten.


Misschien moeten we hem telkens reporten voor spam... en hopelijk krijgt die dan een ban :p
 
Back
Naar boven