MuscleMeat

Riptek (fatburner)

Krullie85

Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Hallo, ik ben sindskort gestart met fitnessen. Ik heb nog niet heel veel ervaring. Ik wil graag veel vet verliezen omdat ik veel overgewicht heb.
Nu heb ik bij mijn sportschool de fatburner Riptek te koop gezien. Deze fatburner laat je 12x meer calorien verbranden dan normaal.
Heeft iemand hier ervaring mee? Is het aan te raden? ???

Ik ben namelijk bang dat als ik met deze fatburner op den duur stop, dat alles er net zo hard weer aankomt.

Hallo, ik ben sindskort gestart met fitnessen. Ik heb nog niet heel veel ervaring. Ik wil graag veel vet verliezen omdat ik veel overgewicht heb.
Nu heb ik bij mijn sportschool de fatburner Riptek te koop gezien. Deze fatburner laat je 12x meer calorien verbranden dan normaal.

Ik ben namelijk bang dat als ik met deze fatburner op den duur stop, dat alles er net zo hard weer aankomt.

Begin met een goed eetschema, wat 't állerbelangrijkste is voor je gewicht kwijtraken. Doe daarbij goeie workouts en rust goed.

Fatburner is 't laatste waar je aan moet denken en helemaal het gelul van 12x meer calorieën.

Normaal heeft je lichaam zeg pakweg 2.500 kcal per dag nodig. Dus met 1 pilletje denk jij dat jij in een dag zoveel nodig hebt als je ander nodig zou hebben in totaal 12 dagen?

Forget it brah. Wonderpillen bestaan niet.

Als je niet dik meer wilt zijn moet je gewoon afzien in de sportschool en niet meer jezelf verwennen met snoepjes en andere zooi, maar een gezond voedingspatroon volgen.

Terug
Naar boven