Fitness Seller

Risotto rijst

Starter20

Gargantuan Beast
15 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
1.422
Lengte
1m80
Massa
90kg
Hoi dbb homies,

ik heb risotto rijst gekocht maar niet goed op de verpakking gekeken. nu zie ik net dat het in bouillon gemaakt moet worden... die shit heb ik dus allemaal niet in huis en zondags is alles dicht hier. kan je het ook gewoon in water maken of is dat echt niet te nassen?

Ja kan natuurlijk in water.
Bouillon blokje in het water geeft alleen soms een iets diepere smaak. maar maakt niet heel veel uit, kan gewoon in water.

suc6

Ja kan natuurlijk in water.
Bouillon blokje in het water geeft alleen soms een iets diepere smaak. maar maakt niet heel veel uit, kan gewoon in water.

suc6

Idd... en er zal heus wel iets open zijn toch? ik woon ook midden in the nowhere maar ik stap ik de auto en ben zo bij een winkel.

• Topic Starter Topic Starter
Idd... en er zal heus wel iets open zijn toch? ik woon ook midden in the nowhere maar ik stap ik de auto en ben zo bij een winkel.

christelijk dorp, dan moet ik echt helemaal naar rotterdam gaan...

maar thnx, het wordt in water dan! als het nou echt niet te eten was, dan had ik gewoon wat anders gemaakt vandaag ;)

laat me raden Barendrecht?

je kan wat kruiden toevoegen. Als je van kerrie houdt doe je dat er bij met wat zout en peper en evt wat tijm of provencaalse kruiden oid.
net wat je in huis hebt.

haha, nee, Ambacht. wel behoorlijk in de buurt van Barendrecht ;)

bedankt voor je tip

''nassen''

Hoi dbb homies,

ik heb risotto rijst gekocht maar niet goed op de verpakking gekeken. nu zie ik net dat het in bouillon gemaakt moet worden... die shit heb ik dus allemaal niet in huis en zondags is alles dicht hier. kan je het ook gewoon in water maken of is dat echt niet te nassen?
Peper, zout, andere specerijen. Je hebt daarvoor niet perce bouillon nodig.

haha, nee, Ambacht. wel behoorlijk in de buurt van Barendrecht ;)

bedankt voor je tip
Das wel dichtbij ja. Mijn vader woont in Barendrecht en klaagt ook vaak dat er nooit wat open is op zondag! :D
Graag gedaan en succes met koken. Risotto is lekker als het goed klaargemaakt is.

was perfect te doen met alleen water. vult wel meer dan 'gewone rijst'.

Het neemt meer vocht op. Dus ja.. vult ook meer.
Fijn dat het goed te doen was.

Terug
Naar boven