remco51092
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 127kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lekkere training man
mooie deadlifts, ik zal toch ff harder me best daarop moeten gaan doen, lig namelijk 2.5kg achter op je, en dat wil ik niet
waar in rotterdam train je eigenlijk ?
hardcore smartcore, nice deads! serieuze gewichten!
Serieuze gewichten en voeding man!
Lekker bezig bro......2009 summer is coming...
Komt natuurlijk door die k*tregen, half uur zon dat wordt afgewisseld met 2 uur regen is natuurlijk alles behalve ideaal. Het begon gisteren om 23:30 al en ik ben toen meteen naar bed gegaan. En ik heb echt ****ingggggg spierpijn in mn bovenrug, biceps en triceps. Ik ben echt helemaal gesloopt, ik denk dat ik deze regenachtige zaterdag in bed zal moeten doorbrengen. Terwijl ik vanmiddag familiebezoek krijg. Ik ga even een flink ontbijtje pakken nu en dan ga ik weer terug mn bed in.Benen niet doen is not done. Doe dan liever geen borst of rug ofzo.....
Maar dat weet jezelf natuurlijk ook al.
Fijne zondag verder bro.
Best een roffe training met al dat schop en smijtwerk.
Het scheelde niks of ik was hem echt aangevlogen vandaag.

kansloos van te voren al
je gaat ziek trainen en je verwacht alles gewoon te kunnen doen, je maakt je druk als een gek en je cortisol schiet omhoog. Al met al heb je je lichaam vandaag dus netjes om zeep geholpen. en dat bedoel ik niet in a hardcore sence of way.
dan heb jij sterke stats voor iemand van 20 die een jaar traint