rnldschwrznggr
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 90kg
Hallo!
Ik ga hier mijn log bijhouden. Zal me even voorstellen. Ik ben 24 jaar oud, 90 kilo. Ik ging al een tijd lang naar de sportschool, zonder echt een doel te hebben. Ik hing wat aan apparaten zonder vooruit te gaan. Maar nu wil ik echt wat gaan bereiken.
Programma: StrongLifts 5x5
Mijn stats na 2 weken:
Squat: 45 kg
Bench: 47.5 kg
Overhead press: 27.5 kg
Deadlift: 50 kg
Row: 37.5 kg
Dips: 6, 5, 5
Chinups: 3, 2, 2
Supplementen:
Whey Perfection (gemiddeld 1 shake per dag)
Creatine
Magnesium
Visolie
Vitamine B
Voeding:
Ik ben niet zo'n eter... Maar heb het omhooggeschroeft naar ~3600 calorieen per dag. Kost me veel moeite maar het is te doen. 40% vet, 40% koolhydraten, 20% eiwit.
Een slechte lichaamshouding is iets waar ik aan wil werken met behulp van andere oefeningen. Mijn lichaam ziet uit zoals het linkerplaatje:
Ik ga hier mijn log bijhouden. Zal me even voorstellen. Ik ben 24 jaar oud, 90 kilo. Ik ging al een tijd lang naar de sportschool, zonder echt een doel te hebben. Ik hing wat aan apparaten zonder vooruit te gaan. Maar nu wil ik echt wat gaan bereiken.
Programma: StrongLifts 5x5
Mijn stats na 2 weken:
Squat: 45 kg
Bench: 47.5 kg
Overhead press: 27.5 kg
Deadlift: 50 kg
Row: 37.5 kg
Dips: 6, 5, 5
Chinups: 3, 2, 2
Supplementen:
Whey Perfection (gemiddeld 1 shake per dag)
Creatine
Magnesium
Visolie
Vitamine B
Voeding:
Ik ben niet zo'n eter... Maar heb het omhooggeschroeft naar ~3600 calorieen per dag. Kost me veel moeite maar het is te doen. 40% vet, 40% koolhydraten, 20% eiwit.
Een slechte lichaamshouding is iets waar ik aan wil werken met behulp van andere oefeningen. Mijn lichaam ziet uit zoals het linkerplaatje:
Laatst bewerkt: