ja maar stel nu dat dit weg gaat of vermindert.. dat zou perfect zijn..
Maar als er nu ooooit de mogelijkheid isDat ik zou kuren (AS)
Zou ik er dan niet weer last vn hebben omdat men testosteronniveaus weer hoger zijn, of heeft dit met andere dingen te maken?
Want mijn lichaam gaat nu wel voor die enkele puisten, maar dan later perfecte body hebben en n kop waar nog alles op uit te knijpen valt is ook weer niet wat ik wil, dan mss nu de korte pijn en die kuur roa nemen...
Als je gaat kuren kun je er weer last van krijgen, maar dat geldt ook voor mensen die nooit last hebben gehad van acne. Als je testeron omhoog gaat KAN het zijn dat je meer last krijgt, maar dat verschilt ook per persoon. Het is allemaal dus niet zo zeker, maar wel het proberen waard volgens mij. In hoeverre heb je last van acne? Wat voor soort acne heb je? Als je mij het aantal puistjes kan doorgeven op de linker en rechter wang, of beschrijven hoeveel je er op de T-zone hebt, kleur, grootte en afstand t.o.v. elkaar, dan kan ik misschien a.d.h.v. mijn ervaringen vertellen of het raadzaam is om aan de Roaccutane te beginnen.
Ervaringen die je op internet leest, daar heb je niks aan. Ik ken nog niemand die aan BB + Roaccutane doet.
*edit*: nog effe toevoegen dat die dokters echt n lap int gezicht verdienen, had ik eerder van dit product geweten, was ik er nu al lang vnaf!!
Als je eraan begint, doe dit dan zo vroeg mogelijk na de zomer. Je wilt echt geen beginnende gebruiker zijn in het voorjaar. Zon is tijdens de kuur je grootste vijand.

Dat ik zou kuren (AS)