XXL Nutrition

Roaccutane bestellen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja maar stel nu dat dit weg gaat of vermindert.. dat zou perfect zijn..
Maar als er nu ooooit de mogelijkheid is :p Dat ik zou kuren (AS)
Zou ik er dan niet weer last vn hebben omdat men testosteronniveaus weer hoger zijn, of heeft dit met andere dingen te maken?
Want mijn lichaam gaat nu wel voor die enkele puisten, maar dan later perfecte body hebben en n kop waar nog alles op uit te knijpen valt is ook weer niet wat ik wil, dan mss nu de korte pijn en die kuur roa nemen...

Als je gaat kuren kun je er weer last van krijgen, maar dat geldt ook voor mensen die nooit last hebben gehad van acne. Als je testeron omhoog gaat KAN het zijn dat je meer last krijgt, maar dat verschilt ook per persoon. Het is allemaal dus niet zo zeker, maar wel het proberen waard volgens mij. In hoeverre heb je last van acne? Wat voor soort acne heb je? Als je mij het aantal puistjes kan doorgeven op de linker en rechter wang, of beschrijven hoeveel je er op de T-zone hebt, kleur, grootte en afstand t.o.v. elkaar, dan kan ik misschien a.d.h.v. mijn ervaringen vertellen of het raadzaam is om aan de Roaccutane te beginnen.

Ervaringen die je op internet leest, daar heb je niks aan. Ik ken nog niemand die aan BB + Roaccutane doet.

*edit*: nog effe toevoegen dat die dokters echt n lap int gezicht verdienen, had ik eerder van dit product geweten, was ik er nu al lang vnaf!!

Als je eraan begint, doe dit dan zo vroeg mogelijk na de zomer. Je wilt echt geen beginnende gebruiker zijn in het voorjaar. Zon is tijdens de kuur je grootste vijand.

Op je foto's is er anders niet veel van te zien Bzar. :P

Ik heb ook eens een half jaar aan de roa gezeten en ik merkte niets van de bijwerkingen, behalve dan dat het werkt en ik een hele droge huid kreeg. Mijn kuur stopte iets meer dan een jaar geleden, ik was er echt 100% van af en ik had totaal geen littekens of vlekjes. Maar sinds de zomer begint het wel weer een klein beetje terug te komen, maar gelukkig niet zo erg als het eerst was.

Je slikt 120mg per kilo lichaamsgewicht. Afhankelijk van de dosering (bij mij 30mg / dag) kun je berekenen hoeveel dagen je moet slikken.

Mijn voorbeeld:
70kg lichaamsgewicht = 70(kg)*120(mg) = 8400 (mg totaal) / 30 (mg @ dag) = 280 dagen.

280 dagen slikken dus. En ik vermoed dat jij met je ''laatste puistjes'' geen hogere dosering krijgt dan ik, dus zul je moeten rekenen op een jaar lang sliklken. Zie je dit totaal niet zitten, begin er dan niet mee. Maar als je de kuur afmaakt, ben je wel verlost van alle ellende. Zo ervaart 90% van de gebruikers dat tenminste.

Maarrrrr.... een groot nadeel waar je niemand over hoort spreken: BB en Roaccutane gaan NIET samen. Ik ervaar deze combinatie al sinds eind mei en het is echt no go. Je lever is constant bezig het overschot aan vitamine A af te breken, waardoor je dagelijkse Kcal inname al ''op'' gaat aan dat proces. Niet alleen in het aankomen van gewicht merk je dat, ook de prestaties in de sportschool gaan keihard achteruit. Het is voor mij nu een wonder om tijdens het trainen nog enige pomp te behalen, ik ben veel sneller uitgeput en (simpel voorbeeld) dummbel curl ging eerst met 14kg, nu heb ik al moeite met 10kg.

Daarbij wordt ook nog eens afgeraden om creatine te gebruiken tijdens de kuur.

Klinkt allemaal heel negatief, maar Roaccutane is wel echt een paardenmiddel. Ik zie het zo; als ik nu kei- en écht keihard train om toch nog enige resultaten te boeken, hoe makkelijk zal ik het na de kuur dan wel niet ervaren! Want dan voelt 14kg opeens weer als 10kg!

Wat jij hier boven beschrijft ik niet ervaren, bijna 8 maanden heb ik Roa gebruikt op 80mg pd.Had zeker wel last van extreem droge lippen maar er last van hebben in de sportschool,nee.Verder heb ik ernaast me sups gebruikt zoals ik dat altijd deed voordat ik met Roa begon,dat wil zeggen Creatine ,amino's & whey.
Voelde me wel wat vaker moe soms moet ik toegeven maar van krachtverlies is er nooit sprake geweest.

Nu geheel Acne vrij....kuur liep van 23-11-07 tm 20-07-08.

Wat jij hier boven beschrijft ik niet ervaren, bijna 8 maanden heb ik Roa gebruikt op 80mg pd.Had zeker wel last van extreem droge lippen maar er last van hebben in de sportschool,nee.Verder heb ik ernaast me sups gebruikt zoals ik dat altijd deed voordat ik met Roa begon,dat wil zeggen Creatine ,amino's & whey.
Voelde me wel wat vaker moe soms moet ik toegeven maar van krachtverlies is er nooit sprake geweest.

Nu geheel Acne vrij....kuur liep van 23-11-07 tm 20-07-08.

Dat is dan wel een wonder dat jij er geen last van had;)
Je verspilt namelijk een hoop energie aan het afbreken van de Roaccutane, dus theoretisch gezien zou iedereen er last van moeten hebben. Zelfs in de bijsluiter wordt afgeraden om zware inspanningen te verichten tijdens de kuur.

Op je foto's is er anders niet veel van te zien Bzar. :P

Ja idd, foto zie je vrij weinig, maar als je fatsoenlijk kijkt zie je wel wat... Het gaat vooral om mijn gezicht.
Kzal je je bewijsje wel in een potje met naam 'puistensap' opsturen ^^

Nu dus beslopen om met de oude middeltjes het groten deel te onderdrukken, en gewoon te concentreren op mijn BB, die acné zal toch ooit weg moeten gaan :)

barrrrry, bedankt voor alle info ;) de andere ook trouwens..

Ik slik 20mg per dag(vind ik veeeelste weinig) en heb alleen een Btje last van droge lippen

Er zijn ook andere minder heftige middelen die eventueel kunnen helpen; je zegt dat het niet zo erg is als eerst. Differin-gel, clindamycine, antibiotica's.

En nog iets wat ik wilde zeggen, acné is inmiddels in de medische wereld erkend als een serieus probleem. Je huisarts zou er absoluut niet moeilijk over moeten doen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven