Fitness Seller

Roaccutane log

Damn nu is me kop echt megaschraal. echt niet meer normaal

Adertje in mn oog is gesprongen door lens dragen, na 1 maand roa al :twitch:

Damn nu is me kop echt megaschraal. echt niet meer normaal

Adertje in mn oog is gesprongen door lens dragen, na 1 maand roa al :twitch:

whahwha al die horror verhalen

ik heb er ook een 2,5 week bezig en me lip is al gespronge vanmorge allemaal bloed eruit

en een mega groote puist in me net onuitknijpbaar hij zit 2 cm diep gelegert in mijn huid

maar veder de acne gaat langzaam de deur uit

whahwha al die horror verhalen

ik heb er ook een 2,5 week bezig en me lip is al gespronge vanmorge allemaal bloed eruit

en een mega groote puist in me net onuitknijpbaar hij zit 2 cm diep gelegert in mijn huid

maar veder de acne gaat langzaam de deur uit

Ah die lip van mij staat ook op springen:)

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag van de dermatoloog te horen gekregen dat ik over kan gaan op 40mg per dag. Dus vanaf vandaag 40mg per dag. Heb er nu 1 maand op zitten met 30mg per dag. Heb alleen echt last van droge lippen. Mn lenzen draag ik zonder problemen. Owja en de spierpijn begint nu te komen na een training.

Aquaphor lost echt mijn droge lippen probleem op, daar geen last van.
die 3vetten shit voor mn neus lost het bloeden 's morgens ook grotendeels op
alleen mn lenzen kan ik niet lang dragen denk ik dagelijks, klein adertje heeft het begeven
dus no biggie maar toch wel k*t dat mn ogen zo opdrogen, gebruik daarom nu duratears ofso

EDIT: schijnt dat gesprongen oogadertjes te genezen zijn, oogzalfje ofso. maar zou toch even extra uitkijken als je lenzen draagt :D

Laatst bewerkt:
Ik morgen voor vervolgrecept naar huisarts, acne is al wel behoorlijk weg. Maar na een maand al stoppen is te kort toch?

formule: ((120xgewicht in kg) /dagelijks dosering in mg) /30 = ongeveer het aantal maanden dat je roa moet gebruiken

Vandaag echt met een mega rode kop rondgelopen. Schraal als de nete en me hele kop stond echt in de fik

Had vanmorgen voor het eerst is hydraterende k*t creme gesmeerd, en toen begon mijn kop ook te gloeien en te fikken
Zou het soms door die troep komen? Mss is het beter geen creme te smeren...

Had vanmorgen voor het eerst is hydraterende k*t creme gesmeerd, en toen begon mijn kop ook te gloeien en te fikken
Zou het soms door die troep komen? Mss is het beter geen creme te smeren...

Je moet ook geen k*tcreme erop smeren maar gezichtscreme :D

Maar same here inderdaad, ik had ook paar keer creme gesmeerd en werd er niet beter op. Ik moet vanaf nu 60mg slikken dus stop denk ik even paar maandjes met trainen. Merk dat het allemaal wat minder soepel gaat, langer spierpijn, ergere spierpijn, en de motivatie gaat dan ook weg, tevens de motivatie om echt veel te eten. En dan na 2 of 3 maandjes vanaf nu weer flink aan de gang, zonder acne:D

wordt de acne bij jullie wel minder tijdens het gebruik

want ik gebruik nu die creme (met isotretoine (roa) ) en bij mij wordt het toch wel een stuk erger plus dat je vet snel verbrandt dus de hele dag met een rode kop rond loopt

:Dhmmm eerste 2 weken meega sgraale lippen nu bijna niet meer

wordt de acne bij jullie wel minder tijdens het gebruik

want ik gebruik nu die creme (met isotretoine (roa) ) en bij mij wordt het toch wel een stuk erger plus dat je vet snel verbrandt dus de hele dag met een rode kop rond loopt

Ja gelukkig wel

Tja 3mnd. Doe dan niks

• Topic Starter Topic Starter
3 maanden is veels te kort. Heb gelezen dat het bij sommige pas na 5 maanden begon te werken. Maar diegene kwamen er wel helemaal van af. Het lijkt overigens alsof mijn lippen minder droog worden. En dat terwijl ik juist mijn dosering heb verhoogd :scratch:

3 maanden is veels te kort. Heb gelezen dat het bij sommige pas na 5 maanden begon te werken. Maar diegene kwamen er wel helemaal van af. Het lijkt overigens alsof mijn lippen minder droog worden. En dat terwijl ik juist mijn dosering heb verhoogd :scratch:

Valt ook te zien wat de oorzaak is van je acne, puberaal of door kuren.. Puberale acne gaat veel trager weggaan.. En moet je het dus ook veel langer innemen, volgens de xxmg per kg blabla schema.

Terug
Naar boven