Norifumi
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 45
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 112kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha toevallig, heb ze ook zien sparren. Was daar aan het trainen
Maar zag er netjes uit
Dat ziet er netjes uit! En daarvan zal hij zeker véél bijleren!
Grote klasse!! Jer en Cody hebben 't geweldig gedaan, ik heb genoten, Andrew ook.
JK.

Ik heb een zeer goede training gehad met Jerry. Ik vond het erg leuk. Tot volgend week zaterdag.
Groetjes Cody
Weet niet wie Eldar is, maar vind het een net filmpje![]()

Vandaag de gang gemaakt naar FPA voor de eerste sparringssessie. Joop kasteel had een goede sparringspartner voor Jerry gevonden in Cody. Een talentvolle jongen van 12 jaar. Een leuke jongen met veel kwaliteiten en vechtersintelligentie, een jongen die kan sparren en zich prima inhield tegen de 4 jaar jongere Jerry. Was moeilijk voor Jerry om 'm bij te benen, zeker als Cody een beetje gas gaf. Maar dit zijn de betere trainingen, sparren tegen iemand die groter en beter is dan jezelf. De klik was er naar mijn idee bij de beide jongens en hopenlijk ziet Cody voldoende uitdaging voor zichzelf om dit voort te zetten want dat Jerry door dit soort sparringssessies progressie gaat maken laat geen twijfel. Jerry stond steeds onder druk en dat maakte dat de batterij vrij snel leeg was. Meen dat er in totaal 6 rondjes van 2 minuten gespard is, steeds met een minuut rust ertussen.
http://www.youtube.com/watch?v=H9A84kc4K58

wat vet voor m zeg! Hij heeft het verdient als ik hier zo lees hoe hard en met hoeveel plezier hij traint.
Hou dit vol Jerry!!!
Heel leuk gedaan Tremendes, en ook al dat nieuws rondom Jerry en Mixfight fantastisch gewoon.! Vooral zo doorgaan Eldar.![]()
Ja een 12 jarige is moeilijk om bij te benen Jerry, maar beter dan een sparrings/trainings partij tegen een 6 jarige.
Inderdaad Tremendes zijn dit de betere trainingen, sparren tegen iermandf die groter en beter is. Dit zijn m.i. dé trainingen waar Jerry echt beter van word. ik wens jullie 2 heel veel sucses op deze ingeslagen weg.![]()