XXL Nutrition

Road to become a champ....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuk om bezig te zien.:)

Grote klasse!! Jer en Cody hebben 't geweldig gedaan, ik heb genoten, Andrew ook.

JK.

• Topic Starter Topic Starter
Haha toevallig, heb ze ook zien sparren. Was daar aan het trainen ;)

Maar zag er netjes uit

Hahaha..dat is toevallig! It's a small world!

Dat ziet er netjes uit! En daarvan zal hij zeker véél bijleren!

Op zeker!!

Thanks Norifumi!

Grote klasse!! Jer en Cody hebben 't geweldig gedaan, ik heb genoten, Andrew ook.

JK.

Ja was gaaf om die jongens bezig te zien he? Goeie jongen die Cody, Jerry kennende gaat ie zo snel mogelijk proberen aan te haken. Die stond vanmiddag al gelijk die 2 tools te oefenen die Cody aanreikte van Azad.:D

Ziet er idd erg goed uit. Ik vind de jeugd toch altijd wel erg leuk om zo bezig te zien in de gym :)

Ik heb een zeer goede training gehad met Jerry. Ik vond het erg leuk. Tot volgend week zaterdag.
Groetjes Cody

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb een zeer goede training gehad met Jerry. Ik vond het erg leuk. Tot volgend week zaterdag.
Groetjes Cody

Heeey Cody, leuk dat je hier langs komt. Ben blij dat de training voor jou ook zinvol was. Hoop dat je komende tijd Jerry verder wilt helpen want hij kan veel van jou leren. Tot zaterdag!

Groet, René

Komende dagen zal de sponsoring van Jerry door mixfight kenbaar gemaakt worden op hun forum.
Een onderdeel van de gemaakte afspraken is om een weblog bij te houden. Dat is geen probleem want dat doen we hier al en de filmpjes en teksten van hier stuur ik gewoon door, al dan niet met een kleine aanpassing.
Heb daarvoor een filmpje in elkaar gezet. Tja..ben geen Eldar Gross maar is toch best geinig zo?

http://www.youtube.com/watch?v=uJAlKleuHWs

Ik vind het wel goed hoor!:)

Ik vind m ook leuk, mooi compleet Filmpje.

Weet niet wie Eldar is, maar vind het een net filmpje :thumb:

Jerry op mixfight! Heeft die kleine toch maar mooi met z'n harde werken voor elkaar gebokst..

sg6fk1.png

wat vet voor m zeg! Hij heeft het verdient als ik hier zo lees hoe hard en met hoeveel plezier hij traint.
Hou dit vol Jerry!!!

Vandaag de gang gemaakt naar FPA voor de eerste sparringssessie. Joop kasteel had een goede sparringspartner voor Jerry gevonden in Cody. Een talentvolle jongen van 12 jaar. Een leuke jongen met veel kwaliteiten en vechtersintelligentie, een jongen die kan sparren en zich prima inhield tegen de 4 jaar jongere Jerry. Was moeilijk voor Jerry om 'm bij te benen, zeker als Cody een beetje gas gaf. Maar dit zijn de betere trainingen, sparren tegen iemand die groter en beter is dan jezelf. De klik was er naar mijn idee bij de beide jongens en hopenlijk ziet Cody voldoende uitdaging voor zichzelf om dit voort te zetten want dat Jerry door dit soort sparringssessies progressie gaat maken laat geen twijfel. Jerry stond steeds onder druk en dat maakte dat de batterij vrij snel leeg was. Meen dat er in totaal 6 rondjes van 2 minuten gespard is, steeds met een minuut rust ertussen.

http://www.youtube.com/watch?v=H9A84kc4K58

Ja een 12 jarige is moeilijk om bij te benen Jerry, maar beter dan een sparrings/trainings partij tegen een 6 jarige.

Inderdaad Tremendes zijn dit de betere trainingen, sparren tegen iermandf die groter en beter is. Dit zijn m.i. dé trainingen waar Jerry echt beter van word. ik wens jullie 2 heel veel sucses op deze ingeslagen weg.:)

wat vet voor m zeg! Hij heeft het verdient als ik hier zo lees hoe hard en met hoeveel plezier hij traint.
Hou dit vol Jerry!!!

Hahahaha!
Mooi man
Kleine Baas is het....

Heel leuk gedaan Tremendes, en ook al dat nieuws rondom Jerry en Mixfight fantastisch gewoon.! Vooral zo doorgaan Eldar.:)

Ja een 12 jarige is moeilijk om bij te benen Jerry, maar beter dan een sparrings/trainings partij tegen een 6 jarige.

Inderdaad Tremendes zijn dit de betere trainingen, sparren tegen iermandf die groter en beter is. Dit zijn m.i. dé trainingen waar Jerry echt beter van word. ik wens jullie 2 heel veel sucses op deze ingeslagen weg.:)

Bedankt jongens! Volgende week zaterdag 21 april draait Jerry weer een partij.

Ok..het is een beetje stil geweest hier maar dat had een reden. Topic heet the road to become a champ, en dat er hobbels zouden komen wist ik wel. Vind dat ik deze hobbels ook in alle eerlijkheid moet vermelden. Alleen...je weet nooit uit welke hoek dit gaat komen. Blessures, stilstand, motivatie probs name it. Tot nu toe zijn er veel hossana verhalen geweest, het ging ook te mooi om waar te zijn.
Jerry mag niet meer mee doen met zijn groep, om de reden dat hij te sterk is geworden voor de andere teamleden. Ongelooflijk! is de groep van 7-12 jaar. Jochie is pas 8 en moet na klachten van ouders dat het te hard gaat naar de groep van 12-?. Nu zou dat geen probleem zijn ware het niet dat we dan pas 'savonds om 21.15u thuis zullen zijn. Jullie weten dat je na een training nog niet gelijk kan slapen, zou beteken dat Jerry pas om 21.45u naar bed zou kunnen. Veeels te laat natuurlijk voor een kiddo van 8. Dat gaat niet goed. Ook zijn ze bij het team niet blij dat Jerry door Joop Kasteel word begeleid. Zo is Jerry ontnomen om niet op de donderdag bij FPA te trainen omdat hij voor wedstrijden minimaal 3x in de week bij het team moet zijn.
Maargoed de andere groep is onmogelijk. Trainer Henry heeft aangeboden Jerry vóór de training een les 1 op 1 te geven. Daar zijn we wel blij mee met die steun van Henry maar betekend dat Jerry geen wedstrijden mag doen omdat de coach vind dat hij in zijn hoek staat en Jerry dan niet door een ander getraind kan worden. Zie geen andere mogelijkheid om met de wedstrijden bij Team Akdeniz dan maar te stoppen. Maakt wel de weg vrij om ook op de donderdag naar FPA te gaan. Wie weet is het allemaal ergens goed voor maar op dit moment word Jerry gewoon gestraft voor zijn harde werken. Zegt natuurlijk veel over het niveau van de groep want hoe kan je als 8-jarige nu té goed zijn voor de groep tot 12 jaar.
Jerry is geen gemene gozer en gaat echt niet altijd volgas tijdens de trainingen. Denk dat kinnesinne omtrent mixfight, Joop Kasteel en de individuele trainingen van Henri een belangrijk aandeel heeft en bij sommige kwaad bloed heeft gezet.
We zullen zien of er nog een oplossing komt, misschien moet het wel zo zijn. Ach...stiekum ben ik ook wel een beetje trots op Jerry. Knappe prestatie om op je 8-ste al niet meer welkom te zijn bij de groep tot 12 jaar!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven