XXL Nutrition

Road to become a champ....

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Vind het wel een goed idee, een bijnaam verzinnen voor Jer. Leuk topic toch?

Ik vond "the Legend" van d*ck Vrij erg mooi..(niet voor Jer hoor)

Zeker een leuk idee, maar nog niet voor nu hoor. Vaak zijn die bijnamen ook zo over de top, vind ik.
Ook moeten ze wel een beetje toepasselijk zijn, zo vond ik the axe murderer van wanderlei nooit geweldig.
Als ik dan toch iets zou moeten roepen voor Jer dan is tot op heden voor hem toepasselijk zonder way over de top te gaan...the drive, the will of gewoon mazzelpik.:D
Want damn wat een gave ontwikkelingen hebben we afgelopen dagen gehad.:)

Laatst bewerkt:
officieel hoor je een bijnaam ook te krijgen van het publiek of b.v de commentatoren en zo. In de praktijk kiezen vechters vaak zelf. Jerry heeft tijd zat om een bijnaam te krijgen, als hij op deze manier door gaat kan het nooit lang duren voordat het wereldje over hem begint te praten.

Klopt, een bijnaam hoor je te krijgen. Daarom vond ik die van d*ck zo mooi, echt gekregen en terecht.

De meeste verzinnen 'm inderdaad zelf, vaak slechte keuze ook..

officieel hoor je een bijnaam ook te krijgen van het publiek of b.v de commentatoren en zo. In de praktijk kiezen vechters vaak zelf. Jerry heeft tijd zat om een bijnaam te krijgen, als hij op deze manier door gaat kan het nooit lang duren voordat het wereldje over hem begint te praten.

Klopt, een bijnaam hoor je te krijgen. Daarom vond ik die van d*ck zo mooi, echt gekregen en terecht.

De meeste verzinnen 'm inderdaad zelf, vaak slechte keuze ook..

Eerst zaterdag maar weer eens zien dat we de partij met goed gevolg draaien...:D

Jerry heeft een prachtige kans aangeboden gekregen door het grootste vechtsportforum van Nederland, het ieder bekende...Mixfight!:)

23k8arq.jpg

Mixfight sponsort sinds 2012 aankomend vechtsporttalent door deze te koppelen aan prominente vecht- & krachtsportinstructeurs.

We zijn Mixfight erg dankbaar voor deze kans, daarnaast erg trots op Jerry dat er voor hem gekozen is door mensen die verstand van zaken hebben en die kunnen kiezen uit vele tientallen vechtertjes.

Het ligt voor de hand dat onze keuze Joop Kasteel en zijn FPA zal zijn. Een keuze met de intentie voor de lange termijn. Niet alleen is alle kennis op vechtsportgebied aanwezig, ook bied de het aan niets ontbrekende gym alle faciliteiten voor de ,straks, nodige krachttrainingen. En...Jerry voelt zich er thuis en welkom, een gemoedelijke sfeer met een prettige mix van recreatief trainende mensen en de serieuze (top)sporter.
En als zelfs Alistair Overeem er traint als hij in Nederland is, dan moet het voor Jerry ook goed genoeg zijn.:D

edkbq.jpg

Kijk eens aan geweldig voor Jerry, uiteraard ook voor pa.:)
Op naar de 17e en dan gaan jullie volgende week van start, wow!
Sucses champ zaterdag!:)

Edit: Grappig een bijnaam voor Jerry, maarrre ik blijf hem de champ noemen. Vanaf het begin van dit topic gedaan en blijf ik doen.

Gelukkig geen post dat de partij niet doorgaat, dus Jerry heel veel sucses straks, heb het gevoel dat het je gaat lukken champ!:)

Veel succes!!! ben benieuwd naar de video ;-)

• Like
Waarderingen: 515
Gelukkig geen post dat de partij niet doorgaat, dus Jerry heel veel sucses straks, heb het gevoel dat het je gaat lukken champ!:)

Veel succes!!! ben benieuwd naar de video ;-)

Was het ook al bijna vergeten door veel te moeten werken deze week,succes voor Jerry en benieuwd naar de vid!;)

Jep...it's fight day! Jerry is denk ik scherper dan ooit, maak ik op uit de laatste trainingen. Maargoed dat kan zijn tegenstander ook zijn. We gaan het zien straks. Om 14.00u is de weging en rond 15.00u begint het gala.
Zo nog even wat eten om straks voldoende energie voor de wedstrijd te hebben en dan gaan we op weg.
Zodra ik kans zie zal ik uiteraard het verloop melden.
Bedankt jongens! Tot later!

Succes :thumb:

• Like
de beuk er in ! :)

• Like
Succes jongens! (Al is de wedstrijd nu misschien al bezig...)

Bedankt jongens!

Jerry heeft een onbeslist gedraaid. Naar mijn idee had hij 'm mogen winnen als ik eerlijk en objectief de partij terug kijk. Maargoed dat kunnen jullie straks zelf beoordelen als ik de vid upload. De uitslag kan ik prima mee leven want ben er voorstander van om een partij bij de kleintjes snel onbeslist te geven. De tegenstander staat er tenslotte ook maar en het is niet niks om de ring in te gaan.
Vanmiddag begon dus het gala om 15.00u in Garuda gym te Emmen. Een hele leuke vechtsportgym met nette faciliteiten en een prettige sfeer.
De tegenstander van Jer gaf niet veel ruimte en daar heeft Jer het juist lastig mee. Als hij leert om die ruimte voor zich zelf te scheppen maakt hij wederom een grote stap voorwaarts. D'r in en d'r uit. Rust bewaren en weer een aktie maken. Ach..hij is pas 8 en dat gaat goed komen. Is een kwestie van ervaring op doen. Belangrijker vond ik dat Jerry vol vertrouwen de partij in ging.
De mat was trouwens spekglad zoals jullie straks kunnen zien. Alle vechters hadden hier last van en gingen continue onderuit, dat was een minpuntje bij Garuda Gym.
Afgelopen week stond in teken van de partij en nu gaan we weer verder bouwen. Zaterdag starten we met Joop en Azad van FPA. Er zijn al sparringspartners voor volgende week beschikbaar dus hier gaan we een stukje van de puzzle mee invullen, dit zal een schat aan ervaring en een flinke stap voorwaarts opleveren.
Jerry heeft nu al zin om bij FPA aan de slag te gaan. Ga snel met de vid aan de slag zodat jullie je eigen mening van de partij kunnen vormen.

Onbeslist voor die mannen is dan voor beide wel leuk lijkt me. ;) Ben echt benieuwd naar de vid,en idd hij is nog jong...komt wel allemaal in orde!

Geweldig hoe Jerry aan het stoten is.

Mooi!

Jer heel licht beter op punten.

Jer moet zelf meer afstand houden, loopt zichzelf vast. Wel goede pot voor de ervaring.

Tot zaterdag, JK.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven