- Waardering
- 415
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heel zonde dit, het grote probleem is dus eigenlijk dat er geen echte wedstrijdgroep is. Denk dat de oorsprong van het probleem daar uit voort komt. Wel vervelend dat ze van hun probleem nu jullie probleem maken, hopelijk heeft Jerry er nog gewoon zin in.
ja, ze geven zelf aan dat Jerry te sterk is voor de groep. differentiëren is al niet heel makkelijk, laat staan als je wedstrijdvechters en recreanten bij elkaar zet. Ik denk dat het niet erkennen van dit probleem niet voort komt uit onwil, ze zijn zich er van bewust dat ze Jerry niet alles kunnen bieden wat hij op dit moment nodig heeft en zijn waarschijnlijk bang dat hij helemaal overstapt naar FPA.
Jammer dat je er stopt, maar het zal Jerry uiteindelijk wel beter uitkomen, denk ik.
Ik zou het ook als een compliment proberen te bekijken dat jouw (8-jarige) jongen te goed/sterk is voor de 12-jarige.
De wedstrijd van morgen gaat dus ook niet door?
Zo dat is jammer! Wil Henri nog wel met hem aan de slag individueel? Wordt lastig denk ik om een geschikte jeugdafdeling bij een club bij jullie in de buurt te vinden.. Gelukkig heeft ie FPA nog!
is die 2e groep trouwens een wedstrijdgroep (meer ervaring) of zijn het oudere jongens?

hahahaha, heel vet! ik hoop echt dat die van mij later ook wilt gaan knokken. goede ontwikkelingen weer tremmendes, we blijven volgen, ben benieuwd.
Ja is leuk voor jerry maar zaterdag word het weer sparren bij FPA en dan heeft jerry het dusdanig moeilijk dat er tot op heden alleen maar een paar basic dingetjes uit hem komt. Hoe oud is jou jongen briekie? Mocht ie het gaan willen dan heeft hij aan jou een goeie! jij weet heel goed hoe alles werkt en voor ons zijn je posts altijd nuttig en waar we wat mee kunnen.
Thanks! Die van mij is pas 1,5 maar om eerlijk te zijn moet ik eerst mams nog overtuigen (voor alle alpha mannen hier, ik ben niet de baas in huis) die wilt m graag op voetbal hebben :rolletjes: hahaha.
Maar dat aanpassen gaat echt supersnel! voor hij het zelf door hebt zullen z'n sparringspartners het moeilijk met m hebben.
ik had het vroeger zelf ook, kwam Patrick Erikson me vertellen dat ik irritant goed begon te worden. Dat zijn leuke momenten en die zorgen voor een enorme boost.
Voordeel van veel nieuwe sparringspartners is dat hij zich snel leert aanpassen wat verschillende stijlen betreft, maar ook dat de spanning minder wordt. iedereen spart goed tegen de jongen die hij al kent. tegen vreemden is het toch altijd spannend, helemaal als ze ouder zijn.