AndroidHealthClinic

Road to become a champ....

Status
Niet open voor verdere reacties.
heel zonde dit, het grote probleem is dus eigenlijk dat er geen echte wedstrijdgroep is. Denk dat de oorsprong van het probleem daar uit voort komt. Wel vervelend dat ze van hun probleem nu jullie probleem maken, hopelijk heeft Jerry er nog gewoon zin in.

• Topic Starter Topic Starter
heel zonde dit, het grote probleem is dus eigenlijk dat er geen echte wedstrijdgroep is. Denk dat de oorsprong van het probleem daar uit voort komt. Wel vervelend dat ze van hun probleem nu jullie probleem maken, hopelijk heeft Jerry er nog gewoon zin in.

Juist Briekie dat denk ik ook, maar dat soort argumenten word allemaal weggewuifd..

ja, ze geven zelf aan dat Jerry te sterk is voor de groep. differentiëren is al niet heel makkelijk, laat staan als je wedstrijdvechters en recreanten bij elkaar zet. Ik denk dat het niet erkennen van dit probleem niet voort komt uit onwil, ze zijn zich er van bewust dat ze Jerry niet alles kunnen bieden wat hij op dit moment nodig heeft en zijn waarschijnlijk bang dat hij helemaal overstapt naar FPA.

ja, ze geven zelf aan dat Jerry te sterk is voor de groep. differentiëren is al niet heel makkelijk, laat staan als je wedstrijdvechters en recreanten bij elkaar zet. Ik denk dat het niet erkennen van dit probleem niet voort komt uit onwil, ze zijn zich er van bewust dat ze Jerry niet alles kunnen bieden wat hij op dit moment nodig heeft en zijn waarschijnlijk bang dat hij helemaal overstapt naar FPA.

Ja is ook wat ze zeggen...jerry kan in deze groep niet doorgroeien en het niveau is te laag voor jerry. Maarja..we zitten er wel mee. Joop kasteel zei laatst nog jer hoord bij ons. Heel graag! Maar moet kijken of ik het logistiek en met m'n werk voor elkaar kan krijgen. FPA zit immers 80km verderop. Heb het met Jerry over gehad en die wil graag naar FPA daar krijgt hij de training die hij wil, bij Joop en Azad. Hij is misschien al wel een stap verder dan ik. Denk dat we het als volgt gaan doen...2 1 op 1 trainingen in de week van henri en 2 trainingen bij FPA.

Toch besloten om per direkt te stoppen bij team akdeniz. Even kijken welke van de mogelijkheden het nu gaat worden. In ieder geval FPA natuurlijk!

Jammer dat je er stopt, maar het zal Jerry uiteindelijk wel beter uitkomen, denk ik.
Ik zou het ook als een compliment proberen te bekijken dat jouw (8-jarige) jongen te goed/sterk is voor de 12-jarige ;) .

De wedstrijd van morgen gaat dus ook niet door?

Zo dat is jammer! Wil Henri nog wel met hem aan de slag individueel? Wordt lastig denk ik om een geschikte jeugdafdeling bij een club bij jullie in de buurt te vinden.. Gelukkig heeft ie FPA nog!

Jammer dat je er stopt, maar het zal Jerry uiteindelijk wel beter uitkomen, denk ik.
Ik zou het ook als een compliment proberen te bekijken dat jouw (8-jarige) jongen te goed/sterk is voor de 12-jarige ;) .

De wedstrijd van morgen gaat dus ook niet door?

Ja jammer, temeer ik zelf ook nu niet meer kan trainen. Combineerde het altijd als Jerry aan het trainen was en ik zal m'n trainingsmaatje missen.
Wedstrijd gaat inderdaad nu niet door, we zijn geen team akdeniz meer. Was volgende week by the way.
Vind het inderdaad een knappe prestatie om de groep uitgezet te worden omdat je te goed bent, maar eigenlijk kunnen we stellen dat het niveau van de rest natuurlijk bedroevend slecht is. Want laten we eerlijk zijn...hoe kun je als 8-jarige in vredesnaam al te goed zijn voor de groep tot 12-jaar?

Laatst bewerkt:
Zo dat is jammer! Wil Henri nog wel met hem aan de slag individueel? Wordt lastig denk ik om een geschikte jeugdafdeling bij een club bij jullie in de buurt te vinden.. Gelukkig heeft ie FPA nog!

Ja Henri wil heel graag die is gek van Jerry maar Henri heeft momenteel geen eigen ruimte(is hij wel mee bezig waarschijnlijk binnen 3 maanden) dus dat zou betekenen dat de training bij team akdeniz plaats moet vinden. Dat moeten we maar niet doen.
Ja inderdaad gelukkig hebben we FPA nog, anders was het echt een niet leuke situatie geweest. Jer hoord bij ons zegt Joop, kan niet zeggen hoe blij ik daarmee ben! Maarja logistiek is het best lastig, FPA zit 80km verderop, dat heb ik er voor over maar met werk enzo gaat dat toch echt moeilijk te combineren worden. Ga het wel proberen. Tamtam gaat altijd snel en we hebben de mogelijkheid om bij jerry zijn oude trainer te gaan trainen. Zoals je misschien nog weet zijn de meeste goede vechters een paar maandjes terug na problemen ook bij het team weggegaan, als ook Jerry zijn trainer. Die club zit nu bij muay Thai apeldoorn. Jerry is daar van harte welkom. Komende maandag gaan we daar eens trainen en dan een combi proberen te maken van 2x muay Thai Apeldoorn en 2x FPA. Alhoewel Apeldoorn ook best een stukje weg is voor ons. Maar het is niet anders. Jerry is gelukkig blij dat hij met zijn oude trainer herenigd kan worden en heeft daar zin in, dat is het belangrijkste.

Gisteren kennis gemaakt met jerry bij zijn nieuwe team. Even wennen natuurlijk. Gelukkig kende jerry al een aantal mensen, dat scheeld natuurlijk. Jerry heeft gelijk mee getraind en ondanks dat hij in een nieuwe omgeving beetje low profile ging kwam er een man naar mij toe, wiens zoon ook in de groep trainde, met de opmerking...ik wil niet veel zeggen maar die jongen is te goed voor deze groep die moet met de andere groep mee trainen. Jerry zit op het moment een beetje tussen wal en schip, te sterk voor de kleintjes en te klein voor bij de groten. Denk dat het wel op de 2e groep uit zal draaien maar eerst maar even aan de nieuwe omgeving wennen en aclamatiseren. Voordeel is dat de trainingstijden van de 2e groep in tegenstelling tot team akdeniz wel te doen zijn.

is die 2e groep trouwens een wedstrijdgroep (meer ervaring) of zijn het oudere jongens?

is die 2e groep trouwens een wedstrijdgroep (meer ervaring) of zijn het oudere jongens?

Niet een wedstrijdgroep ansich, maar wel een aantal goede wedstrijdvechters. 2 Nederlands kampioenen. Leeftijd vanaf een 12 tot ..
We gaan even rustig wennen, jerry zijn trainer vond eigenlijk ook wel dat hij naar die groep moet maar gaat het even rustig aan doen met 'm. Gaat zorgen dat hij niet te kort gedaan word en zal Jerry zelf vaak even nemen zodat Jerry zich niet zo hoeft in te houden.
Gisteren was ook weer leuk..Jerry en aantal andere kinderen gingen tegelijk in de ring om een beetje te sparren. jerry moest tegen iemand van 2 koppen groter. Ok die kon er niet echt veel van maar er waren 2 jongens van de 2e groep, al aanwezig voor hun training, die stonden te kijken en zegt die ene soheee WAAR komt DIE opeens vandaan!
Tja dat is gewoon leuk.:)

Laatst bewerkt:
hahahaha, heel vet! ik hoop echt dat die van mij later ook wilt gaan knokken. goede ontwikkelingen weer tremmendes, we blijven volgen, ben benieuwd.

hahahaha, heel vet! ik hoop echt dat die van mij later ook wilt gaan knokken. goede ontwikkelingen weer tremmendes, we blijven volgen, ben benieuwd.

Ja is leuk voor jerry maar zaterdag word het weer sparren bij FPA en dan heeft jerry het dusdanig moeilijk dat er tot op heden alleen maar een paar basic dingetjes uit hem komt. Hoe oud is jou jongen briekie? Mocht ie het gaan willen dan heeft hij aan jou een goeie! jij weet heel goed hoe alles werkt en voor ons zijn je posts altijd nuttig en waar we wat mee kunnen.

Laatst bewerkt:
Ja is leuk voor jerry maar zaterdag word het weer sparren bij FPA en dan heeft jerry het dusdanig moeilijk dat er tot op heden alleen maar een paar basic dingetjes uit hem komt. Hoe oud is jou jongen briekie? Mocht ie het gaan willen dan heeft hij aan jou een goeie! jij weet heel goed hoe alles werkt en voor ons zijn je posts altijd nuttig en waar we wat mee kunnen.

Thanks! Die van mij is pas 1,5 maar om eerlijk te zijn moet ik eerst mams nog overtuigen (voor alle alpha mannen hier, ik ben niet de baas in huis) die wilt m graag op voetbal hebben :rolletjes: hahaha.
Maar dat aanpassen gaat echt supersnel! voor hij het zelf door hebt zullen z'n sparringspartners het moeilijk met m hebben.
ik had het vroeger zelf ook, kwam Patrick Erikson me vertellen dat ik irritant goed begon te worden. Dat zijn leuke momenten en die zorgen voor een enorme boost.
Voordeel van veel nieuwe sparringspartners is dat hij zich snel leert aanpassen wat verschillende stijlen betreft, maar ook dat de spanning minder wordt. iedereen spart goed tegen de jongen die hij al kent. tegen vreemden is het toch altijd spannend, helemaal als ze ouder zijn.

Thanks! Die van mij is pas 1,5 maar om eerlijk te zijn moet ik eerst mams nog overtuigen (voor alle alpha mannen hier, ik ben niet de baas in huis) die wilt m graag op voetbal hebben :rolletjes: hahaha.
Maar dat aanpassen gaat echt supersnel! voor hij het zelf door hebt zullen z'n sparringspartners het moeilijk met m hebben.
ik had het vroeger zelf ook, kwam Patrick Erikson me vertellen dat ik irritant goed begon te worden. Dat zijn leuke momenten en die zorgen voor een enorme boost.
Voordeel van veel nieuwe sparringspartners is dat hij zich snel leert aanpassen wat verschillende stijlen betreft, maar ook dat de spanning minder wordt. iedereen spart goed tegen de jongen die hij al kent. tegen vreemden is het toch altijd spannend, helemaal als ze ouder zijn.

Ach hopelijk heeft tegen die tijd jerry al wat titels in zijn leeftijdscatagorie en dan laat je mevrouw Briekie maar eens dit topic doorspitten.;)
Wij hebben het geluk dat mama het ook een mooie sport vind en het al wat jaren volgde, dan is het toch anders. Zit veel gewenning in namelijk, pfffff zijn eerste partij staat me nog helder voor de geest ik was 2 wkn van te voren al bloed nerveus. Nu is dat al stukken minder.
Klopt wat betreft de nieuwe sparringspartners, misschien een heel groot voordeel dat hij nu weer een paar nieuwe heeft. En wat betreft dat ouder zijn moeten we gaan ondervinden of dat voordeel op gaat leveren want vind zelf dat er bij zijn 4 jaar oudere sparringspartner bij FPA het verschil dusdanig groot is dat er tot op heden, zoals ik al had aangegeven, wat weinig uitkomt. Jerry staat alle rondes continue onder druk en komt op een paar basic dingetjes na nergens aan toe. Het zal hem iig zeker helpen wat betreft gewenning aan incasseren, waarschijnlijk schud hij nu al elke stoot en trap van iemand uit zijn eigen gewichtsklasse lachend van zich af.
Ben benieuwd hoe het sparren morgen gaat want dan is het weer FPA (gehakt)dag..

Mooie ontwikkelingen, ga zo door :thumb:

Vandaag weer sparringsdag bij FPA onder de bezielende leiding van Joop Kasteel. Het lijkt of Jerry in de overlevingsmodus staat tegen sparringspartner Cody. Kreeg wel een beetje twijfels, het is allemaal 2 stappen minder bij Jerry. Misschien is het noodzakelijk om er weer 1 vooruit te maken. Na afloop nam Joop die twijfels gelijk weg door aan te geven dat hij tevreden is. Jerry moet een zware dobber hebben om beter te worden. Als we een sparringspartner hebben die minder is dan Jerry dan is het nagenoeg zinloos. Aan het eind van het filmpje zien we heel even Jerry zoals we weten dat hij het kan. Ben benieuwd wanneer dit een hele training gaat lukken.
De jongens hebben 11 ronden van 2 minuten gespard waarbij de laatste ronde stiekum 4 minuten was.
Wat ik wel goed vind van Jerry is dat hij constant naar voren blijft gaan, hoeveel hij ook moet incasseren.
Voor wie het leuk vind, hier wat stukjes uit een paar rondes.
http://www.youtube.com/watch?v=w481GWdEg7M

Heb ze vandaag weer bezig gezien, was leuke afleiding tussen de sets door

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven