- Waardering
- 2.909
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 102kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jammer dat het qua reistijd niet voor je te doen is, anders had ie een goeie sparringpartner gehad aan het zoontje van Melvin manhoef.
Maar don't worry komt natuurlijk een videotje van de partij!Mooi, beetje laat deze match of..?
hoop dat het doorgaat en Jerry weer ervaring op kan doen.
Succes
![]()
Ok gisteravond is Jerry specifiek voor de partij van komende zondag onderhanden genomen door trainer Bas. Na een zware training van 3x 3 min(lijkt niet veel maar was echt zwaar) waarin Jerry continue afwisselend moest boksen op de pads en trappen op het trapkussen volgde een sparringssesie met trainer Bas van 4x 2 min. Jerry moest diep gaan en hier en daar wat minder zuiver en hard maar toch netjes gedaan. Jerry stond niet onder druk zoals de sessies met Cody dus krijgen we toch weer even een ander beeld.
http://www.youtube.com/watch?v=mPf1VNE4Cxo
Ja het zou top zijn om met de beste in je leeftijdscategorie wekelijks te kunnen trainen en elkaar beter te kunnen maken. Al is de zoon van manhoef ook alweer een jaar of 12 volgens mij? De jongen van Kraus is ook erg goed, word ook door mixfight gesponsord, die is 10 jaar dacht ik.
precies, volgens mij is million nu net 10, weet t niiet zeker, zal t vanavond eens vragen. heeft ook een bak talent die million hoor.
Heb al zitten nalezen,en de flyer ook... Komt Jerry in Vlaanderen/België een match draaien of waar ging het over? Vind het niet!Ja vlaanderen is een stukje uit de buurt.Maar don't worry komt natuurlijk een videotje van de partij!

Hallo jerry,
Jammer dat je verloren hebt. We hebben nu weer iets om samen aan te werken tijdens onze sparringsessies. De volgende partij ga je wel winnen
.
Groetjes Cody
Jerry ik begrijp dat je jezelf nu heel vervelend voelt. Ik weet dat je er momenteel niks om geeft als mensen roepen dat verliezen er nou eenmaal bij hoort, maar dat is helaas wel de waarheid. gelukkig ga je met jouw talent heel veel winnen en weinig verliezen. aankomende week weer lekker hard trainen en nog beter worden, je stoten zijn trouwens harder.
Ow, wat jammer
Laat dit een "motivatie" zijn om de volgende keer zelf nog harder te winnen hé, je kan het!!![]()