Fitness Seller

Road to become a champ....

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Komende zondag 6 mei zal Jerry een partij draaien op Muay Thai regels.

2m5dzyp.jpg

Jammer dat het qua reistijd niet voor je te doen is, anders had ie een goeie sparringpartner gehad aan het zoontje van Melvin manhoef.

Jammer dat het qua reistijd niet voor je te doen is, anders had ie een goeie sparringpartner gehad aan het zoontje van Melvin manhoef.

Ja het zou top zijn om met de beste in je leeftijdscategorie wekelijks te kunnen trainen en elkaar beter te kunnen maken. Al is de zoon van manhoef ook alweer een jaar of 12 volgens mij? De jongen van Kraus is ook erg goed, word ook door mixfight gesponsord, die is 10 jaar dacht ik.

Natuurlijk te ver weg voor mij.

Succes gewenst!!

Mooi, beetje laat deze match of..?

hoop dat het doorgaat en Jerry weer ervaring op kan doen.

:cheer: Succes :cheer:

Natuurlijk te ver weg voor mij.

Succes gewenst!!

Ja vlaanderen is een stukje uit de buurt.:D Maar don't worry komt natuurlijk een videotje van de partij!

Mooi, beetje laat deze match of..?

hoop dat het doorgaat en Jerry weer ervaring op kan doen.

:cheer: Succes :cheer:

Klopt Porter..Gala is vervroegd van 13 naar 6 mei en daarnaast zit Jerry pas 2 weken bij het team, vorige week is Jerry pas voor een partij aangemeld.

Ok gisteravond is Jerry specifiek voor de partij van komende zondag onderhanden genomen door trainer Bas. Na een zware training van 3x 3 min(lijkt niet veel maar was echt zwaar) waarin Jerry continue afwisselend moest boksen op de pads en trappen op het trapkussen volgde een sparringssesie met trainer Bas van 4x 2 min. Jerry moest diep gaan en hier en daar wat minder zuiver en hard maar toch netjes gedaan. Jerry stond niet onder druk zoals de sessies met Cody dus krijgen we toch weer even een ander beeld.

http://www.youtube.com/watch?v=mPf1VNE4Cxo

Ok gisteravond is Jerry specifiek voor de partij van komende zondag onderhanden genomen door trainer Bas. Na een zware training van 3x 3 min(lijkt niet veel maar was echt zwaar) waarin Jerry continue afwisselend moest boksen op de pads en trappen op het trapkussen volgde een sparringssesie met trainer Bas van 4x 2 min. Jerry moest diep gaan en hier en daar wat minder zuiver en hard maar toch netjes gedaan. Jerry stond niet onder druk zoals de sessies met Cody dus krijgen we toch weer even een ander beeld.

http://www.youtube.com/watch?v=mPf1VNE4Cxo

Heel netjes! Helemaal voor zo'n jonge leeftijd!

Ja het zou top zijn om met de beste in je leeftijdscategorie wekelijks te kunnen trainen en elkaar beter te kunnen maken. Al is de zoon van manhoef ook alweer een jaar of 12 volgens mij? De jongen van Kraus is ook erg goed, word ook door mixfight gesponsord, die is 10 jaar dacht ik.

precies, volgens mij is million nu net 10, weet t niiet zeker, zal t vanavond eens vragen. heeft ook een bak talent die million hoor.

http://www.youtube.com/watch?v=NmA8tcjKcQM

Heel netjes! Helemaal voor zo'n jonge leeftijd!

Thanks, keek bij het uploaden van de vid naar eentje van 10 maanden geleden toen we voor het eerst bij FPA waren en dan zie je toch flink verschil met nu.

precies, volgens mij is million nu net 10, weet t niiet zeker, zal t vanavond eens vragen. heeft ook een bak talent die million hoor.

Ja is zeker een talentvolle jongen, kende 'm al uiteraard. Een verschil van 2 jaar is bij die kleintjes lichtjaren hoor. Wat ik hier boven al zeg Jerry 10 maanden geleden en nu...Maar een jongen als Million zou inderdaad ideaal zijn. Zo zijn er meerdere als Jerry en Million, als ze hard blijven werken en plezier houden in de sport zijn ze talentvol genoeg om de next generation te worden. Wie weet...de tijd zal het leren.

Nee Jerry draait in Apeldoorn zondag.

Vanavond heeft Jerry met de 2e groep meegedraait. Teameigenaar Benny Blok was Jerry toch al opgevallen blijkbaar. Jerry draaide prima mee en afgesproken is dat we zelf kunnen bepalen met welke groep we meedoen. Trainer Bas(eerste groep) zal zorgen dat Jerry, mocht hij een les bij hem doen, niet te kort gedaan word door of een goede leerling van de 2e groep bij Jerry te zetten of hem zelf te trainen. Had even m'n twijfels toen ik het niveau van het eerste groepje had gezien maar blijkt dat er toch al over gesproken is en serieus bij Jerry is stilgestaan wat de beste mogelijkheid is voor hem. Doet me goed dat het van de mensen uit het team zelf is gekomen. We zijn weer op weg!:)

Helaas heeft Jerry vandaag verloren op een mooi geplaatste achterwaartse trap op de lever. Probs voor de tegenstander want was gewoon een hele mooie trap. Tja dan duurt het even een seconde of 10 voordat ie binnenkomt maar dan is het einde partij.
Wel jammer want Jerry was gebrand om een goede partij neer te zetten voor het nieuwe team, nu was het na 20 sec over en uit.
De mooiste beelden zijn dan ook in de kleedkamer geschoten tijdens het warm draaien, dit zag er gewoon goed uit en Jerry was lekker scherp.
In good times en bad times een verslag van de road to become champ...dus ook beelden van deze partij.
Jerry heeft er een half uur stevig van gebaald maar is nu alweer onverminderd vastbesloten zich een volgende keer te revancheren.
Hoewel hij er op dat moment geen **** aan had heb ik uitgelegd dat je het meeste leerd van je verlies partijen.
Vandaag was (helaas) een (pijnlijk) leermoment.

http://www.youtube.com/watch?v=fGX0O3TMKkk

Kickbokswedstrijd

Hallo jerry,
Jammer dat je verloren hebt:(. We hebben nu weer iets om samen aan te werken tijdens onze sparringsessies. De volgende partij ga je wel winnen:).
Groetjes Cody

Hallo jerry,
Jammer dat je verloren hebt:(. We hebben nu weer iets om samen aan te werken tijdens onze sparringsessies. De volgende partij ga je wel winnen:).
Groetjes Cody

Hey Cody. Jerry hier. Dank je wel. Echt jammer. maar zaterdag gaan we er weer tegenaan! Groetjes Jerry

Jerry ik begrijp dat je jezelf nu heel vervelend voelt. Ik weet dat je er momenteel niks om geeft als mensen roepen dat verliezen er nou eenmaal bij hoort, maar dat is helaas wel de waarheid. gelukkig ga je met jouw talent heel veel winnen en weinig verliezen. aankomende week weer lekker hard trainen en nog beter worden, je stoten zijn trouwens harder.

Jammer, maar kop op, op naar de volgende partij.

Ow, wat jammer :(
Laat dit een "motivatie" zijn om de volgende keer zelf nog harder te winnen hé, je kan het!! :)

Jerry ik begrijp dat je jezelf nu heel vervelend voelt. Ik weet dat je er momenteel niks om geeft als mensen roepen dat verliezen er nou eenmaal bij hoort, maar dat is helaas wel de waarheid. gelukkig ga je met jouw talent heel veel winnen en weinig verliezen. aankomende week weer lekker hard trainen en nog beter worden, je stoten zijn trouwens harder.

Jammer, maar kop op, op naar de volgende partij.

Ow, wat jammer :(
Laat dit een "motivatie" zijn om de volgende keer zelf nog harder te winnen hé, je kan het!! :)

Bedankt voor de opbeurende woorden! Ja verliezen hoord er ook bij. Was gewoon erg jammer dat het zo snel was maar Jerry kent nu de impact van een goed geplaatste achterwaartse trap en zal een volgende keer waarschijnlijk beter anticiperen als een tegenstander deze inzet. Het word wel interessant bij de volgende partij hoe hij met dit verlies om gaat gaan. Neemt hij het mee de ring in of zal hij scherper en vastberadener dan ooit zijn?

Top hoek! Gelukkig heeft jerry weer fijne en goede mensen in z'n hoek!

ImageUploadedByTapatalk1336655527.537748.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven