- Waardering
- 2.909
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 102kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik hoorde dat de tegenstander niet is komen opdagen..?
Gewoon helemaal niet op komen dagen.Moet ik het partijtje nog plaatsen of zullen we het laten zitten?
En gewoon zonder afzeggen hè!Gewoon helemaal niet op komen dagen.
JERRY
Dat heb je snel gehoord!
Maar klopt inderdaad pffff. Erg balen is geloof ik al de 3e keer ofzo. Vooral voor Jerry want je hebt toch die spanning naar de wedstrijd toe. Afgelopen donderdag nog speciaal naar FPA gereden voor een laatste wedstrijdgerichte training. Azad die er extra tijd in stopt.
En gewoon zonder afzeggen hè!Gewoon helemaal niet op komen dagen.
Om Jerry toch wat adrenaline kwijt te laten raken heeft hij een muay thai demo gedaan.
Heb geprobeerd om dat tegen iemand van zijn eigen leeftijd uit het team van MT Apeldoorn te laten doen maar dat vond de trainer geen goed plan.
Hij wilde Jerry wel tegen een 4 jaar oudere jongen zetten. Maarja...daar was natuurlijk moeilijk bij te komen, jongen is veel groter.
Scheidsrechter vroeg nog aan het begin van de partij hoe oud ze waren en of de trainers hier mee akkoord gingen. Jongen heeft zich netjes ingehouden maar ging toch wel erg veel achteruit.
Moet ik het partijtje nog plaatsen of zullen we het laten zitten?
Heel jammer dat de partij niet doorging. De demo ziet er goed uit, wel jammer dat Jerry niet de ring afsnijd zoals hij dat geleerd heeft. Kan me herinneren dat hij dat op 1 van de video's al redelijk beheerste. Dekking vrij laag maar dat komt gewoon omdat hij geen echte dreiging voelt denk ik. Hij maakt nog steeds flinke progressie, leuk om te zien.
Jammer dat dit weer is gebeurt, hoop dat Jerry er geen last van heeft. Verder vind ik het niet opkomen dagen zonder af te zeggen, gewoon een schande, er is al;tijd wel een ouder of iemand van het Team die het af kan zeggen.
Kop op Jerry en gaan met die banaan, ik zie veel potentie, als je bekijkt van Jerry heeft bereikt in afgelopen maanden.
JERRY
---------- Post toegevoegd Sun 11 Nov 2012 om 22:21 ----------
Whahaha, eigenlijk een mooi compliment. ze durven niet tegen Jerry.
Wel jammer hoop dat een volgende partij wel door kan gaan.
Wat zonde man!
Hopelijk kan je kid de motivatie wel wat hoog houden!