MuscleMeat

Road to become a champ....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij gaat lekker....die kleine tijger

SUPER om te zien

• Topic Starter Topic Starter
Heb nog 1 kort filmpje van de oefeningen bij Bonjasky en dan denk ik dat het een aardige indruk is geworden van de lessen die Bonjasky geeft.
Lessen zijn goed, niks op aan te merken maar kijk er weer naar uit om volgende week weer richting FPA te gaan en natuurlijk ook naar MT Apeldoorn.

http://www.youtube.com/watch?v=5eTZPqeFeaA

Ik heb maar 1 woord voor de kleine tijger.....SUPERRRR..

:thumbs: gaat lekker zo.

Update..

Jerry maakt nog steeds veel progressie en werkt onverminderd hard door. Vanmiddag zijn laatste wedstrijdtraining gehad voor zijn partij van komende zondag.
Nu laden en rusten.
Voor wie Jerry zijn progressie volgt een kort filmpje van vanmiddag.

http://www.youtube.com/watch?v=-hanE1MKzUQ

Ziet er goed scherp uit maat. Heel veel succes met de wedstrijd, maar dat komt vast goed!

Netjes hoor, succes zondag!

:thumb:Succes en knallen maar zondag :thumb:

Ik hoorde dat de tegenstander niet is komen opdagen..?

Ik hoorde dat de tegenstander niet is komen opdagen..?

Dat heb je snel gehoord!

Maar klopt inderdaad pffff. Erg balen is geloof ik al de 3e keer ofzo. Vooral voor Jerry want je hebt toch die spanning naar de wedstrijd toe. Afgelopen donderdag nog speciaal naar FPA gereden voor een laatste wedstrijdgerichte training. Azad die er extra tijd in stopt.

En gewoon zonder afzeggen hè!:mad: Gewoon helemaal niet op komen dagen.
Om Jerry toch wat adrenaline kwijt te laten raken heeft hij een muay thai demo gedaan.

Heb geprobeerd om dat tegen iemand van zijn eigen leeftijd uit het team van MT Apeldoorn te laten doen maar dat vond de trainer geen goed plan.

Hij wilde Jerry wel tegen een 4 jaar oudere jongen zetten. Maarja...daar was natuurlijk moeilijk bij te komen, jongen is veel groter.

Scheidsrechter vroeg nog aan het begin van de partij hoe oud ze waren en of de trainers hier mee akkoord gingen. Jongen heeft zich netjes ingehouden maar ging toch wel erg veel achteruit.

Moet ik het partijtje nog plaatsen of zullen we het laten zitten?

Laatst bewerkt:

Heb met Azad getraind vanmiddag vandaar.
Er kan natuurlijk altijd iets gebeurt zijn (we gaan maar even van het goede uit) maar zo niet zou iemand die niet op komt dagen zonder enige vorm van afzeggen een mooi poosje thuis mogen blijven van mij en misschien nog wel een boete ook voor gemaakte kosten.
Balen voor Jerry maar hij heeft toch nog iets kunnen doen en een grotere/oudere tegenstander is alleen maar goed voor hem om van te leren.

Ja, graag!

---------- Post toegevoegd Sun 11 Nov 2012 om 20:18 ----------

Trouwens, is het dan een no contest of hoe zit dat precies?
Niet komen opdagen zie ik als een vorm van opgeven als het niet gemotiveerd is..

Ja maar hij traint al met alleen maar grotere. Heeft ook zijn nadelen. Nu zou hij eindelijk eens weer tegen iemand van zijn eigen leeftijd gaan.

Dacht al moest Azad of Joop geweest zijn!

Zal filmpje even plaatsen uno momento...

---------- Post toegevoegd Sun 11 Nov 2012 om 20:19 ----------

http://m.youtube.com/watch?v=blsRTEIFe60

Toch nog een beker mee naar huis! :thumb:
Wat een super conditie trouwens!

Heel jammer dat de partij niet doorging. De demo ziet er goed uit, wel jammer dat Jerry niet de ring afsnijd zoals hij dat geleerd heeft. Kan me herinneren dat hij dat op 1 van de video's al redelijk beheerste. Dekking vrij laag maar dat komt gewoon omdat hij geen echte dreiging voelt denk ik. Hij maakt nog steeds flinke progressie, leuk om te zien.

Jammer dat dit weer is gebeurt, hoop dat Jerry er geen last van heeft. Verder vind ik het niet opkomen dagen zonder af te zeggen, gewoon een schande, er is al;tijd wel een ouder of iemand van het Team die het af kan zeggen.

Kop op Jerry en gaan met die banaan, ik zie veel potentie, als je bekijkt van Jerry heeft bereikt in afgelopen maanden.

:cheer: JERRY:cheer:

---------- Post toegevoegd Sun 11 Nov 2012 om 22:21 ----------

Dat heb je snel gehoord!

Maar klopt inderdaad pffff. Erg balen is geloof ik al de 3e keer ofzo. Vooral voor Jerry want je hebt toch die spanning naar de wedstrijd toe. Afgelopen donderdag nog speciaal naar FPA gereden voor een laatste wedstrijdgerichte training. Azad die er extra tijd in stopt.

Om Jerry toch wat adrenaline kwijt te laten raken heeft hij een muay thai demo gedaan.

Heb geprobeerd om dat tegen iemand van zijn eigen leeftijd uit het team van MT Apeldoorn te laten doen maar dat vond de trainer geen goed plan.

Hij wilde Jerry wel tegen een 4 jaar oudere jongen zetten. Maarja...daar was natuurlijk moeilijk bij te komen, jongen is veel groter.

Scheidsrechter vroeg nog aan het begin van de partij hoe oud ze waren en of de trainers hier mee akkoord gingen. Jongen heeft zich netjes ingehouden maar ging toch wel erg veel achteruit.

Whahaha, eigenlijk een mooi compliment. ze durven niet tegen Jerry.

Wel jammer hoop dat een volgende partij wel door kan gaan.

Heel jammer dat de partij niet doorging. De demo ziet er goed uit, wel jammer dat Jerry niet de ring afsnijd zoals hij dat geleerd heeft. Kan me herinneren dat hij dat op 1 van de video's al redelijk beheerste. Dekking vrij laag maar dat komt gewoon omdat hij geen echte dreiging voelt denk ik. Hij maakt nog steeds flinke progressie, leuk om te zien.

Ja zag wel progressie maar partijtje ging nergens over. Jongen was ook steeds heel snel weg, afsnijden lukte niet echt, is een ervaren wedstrijdvechtertje. De reden van de handen wat laag deel ik Briekie.

Jammer dat dit weer is gebeurt, hoop dat Jerry er geen last van heeft. Verder vind ik het niet opkomen dagen zonder af te zeggen, gewoon een schande, er is al;tijd wel een ouder of iemand van het Team die het af kan zeggen.

Kop op Jerry en gaan met die banaan, ik zie veel potentie, als je bekijkt van Jerry heeft bereikt in afgelopen maanden.

:cheer: JERRY:cheer:

---------- Post toegevoegd Sun 11 Nov 2012 om 22:21 ----------

Whahaha, eigenlijk een mooi compliment. ze durven niet tegen Jerry.

Wel jammer hoop dat een volgende partij wel door kan gaan.

Ja maar dat is ook een probleem momenteel. Alleen maar tegen groten word inmiddels ook wat nadelig.
Als Jerry incidenteel eens met de groep van zijn leeftijd meetrainde lopen ze inderdaad voor hem weg. Mooi compliment ja maar je heb er niks aan. Jerry wil nu ook wel eens zich kunnen meten.
Nu met de demo leek de trainer het geen goed idee omdat het dan iemand uit het eigen team zou zijn en er ook opa's en oma's enzo van het eigen teammembertje op de tribune zitten aangezien het ook een open dag was.

Wat zonde man!
Hopelijk kan je kid de motivatie wel wat hoog houden!

Wat zonde man!
Hopelijk kan je kid de motivatie wel wat hoog houden!

Ja was een bummer helaas. Ik laat Jerry nooit meer tegen een duitser matchen in ieder geval, van de 3 partijen die niet door gegaan zijn waren er 2 tegen duitsers.
Ach Jerry heeft er niet zo heel veel last van, hij vond het jammer maar dat was het dan ook.:D
Merkte wel dat hij niet zoveel energie kwijt was want bij thuiskomst hoorde ik 'm hooguit een halfuurtje later alweer op de zak op zijn kamer stoten en trappen haha.
Verder het maar positief bekijken en het zien als een klein stukje extra ervaring met die volledige muay thai uitrusting had Jerry immers nog geen ervaring.
En zoals Azad zegt...alles wat we nu doen is slechts voorbereiden op wat, hopelijk, ooit komen gaat.

Shit he Rene....en zeker voor Jerry

las het net pas ben even niet onlne geweest dus vandaar anders had ik allang gereageerd...

hoe gaat het nu met hem en wanneer is de volgende wedstrijd voor hem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven