zwarte panter
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 64kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Owwww....het is dat ik weg moest...is Jerry bij de FPA...kan ik hem weer niet zien trainen grrrr...
hahhaa nee ff serieus..ik vond het jammer dat ik weg moest hoor..dat hem wel weer even bezig willen zien..
Hij heeft zoveel passie ervoor niet normaal...respect...
Ging het lekker de training![]()
Jammer dat je weg moest was een leuke sparringssessie, ging prima...toen ik jaytjuh de hand geschud had dacht ik dat ik je nog net zag langslopen kan dat kloppen? Wist niet zeker of jij dat nou was...
Voorlopig was dit even de laatste. Sparringsmaatje cody gaat op vakantie en als die terug komt gaan wij op vakantie dus dan gaan we al richting september.
Het is ook nog niet zeker of cody na de vakantie op de zaterdag kan blijven sparren omdat hij ook nog voetbald en dit waarschijnlijk later zal zijn dan dit seizoen.
Vanaf komende week gaan we eens een poosje 1 training bij Azad of etrul doen bij FPA.
Ook gaat er bij jerry zijn team eea veranderen. Na de vakantie zal daar een jeugdgroep, beginnersgroep en een groep met uitsluitend de wedstrijdvechters zijn.
Jerry zal deel uit gaan maken van de wedstrijdgroep en zal flink aan de bak moeten.

Mooi om hem daar te zien, kan hij lekker kennis sponzen en ervaring opdoen!
Nee denk niet dat dat alleen de reden is je ziet ze het zichtbaar leuk vinden om met die kleine jongen die tussen hun in loopt aan de slag te gaan en de meeste geven hem continue aanwijzingen.
Nog steeds heel leuk om te zien, de wisselwerking tussen die 2. Techniek ziet er mooie uit, leuk om te zien dat hij al een beetje een soort eigenstijl krijgt.

Update...
Jerry gaat van 15t/m19 oktober deelnemen aan een trainingskamp bij Remy Bonjasky en zal 2x daags een training af gaan werken.
Remy is 1 van jerry zijn idolen dus die is in de wolken! Zeker omdat school hier medewerking aan verleend en jerry extra verlofdagen hiervoor geeft.
Een week lang leven als een prof met 2 dagelijkse trainingen én niet naar school, mooier kan het niet worden voor jerry!
PorterUpdate...
Jerry gaat van 15t/m19 oktober deelnemen aan een trainingskamp bij Remy Bonjasky en zal 2x daags een training af gaan werken.
Remy is 1 van jerry zijn idolen dus die is in de wolken! Zeker omdat school hier medewerking aan verleend en jerry extra verlofdagen hiervoor geeft.
Een week lang leven als een prof met 2 dagelijkse trainingen én niet naar school, mooier kan het niet worden voor jerry!