MuscleMeat

Road to become a champ....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Owwww....het is dat ik weg moest...is Jerry bij de FPA...kan ik hem weer niet zien trainen grrrr...
hahhaa nee ff serieus..ik vond het jammer dat ik weg moest hoor..dat hem wel weer even bezig willen zien..
Hij heeft zoveel passie ervoor niet normaal...respect...

Ging het lekker de training???

• Topic Starter Topic Starter
Owwww....het is dat ik weg moest...is Jerry bij de FPA...kan ik hem weer niet zien trainen grrrr...
hahhaa nee ff serieus..ik vond het jammer dat ik weg moest hoor..dat hem wel weer even bezig willen zien..
Hij heeft zoveel passie ervoor niet normaal...respect...

Ging het lekker de training???

Jammer dat je weg moest was een leuke sparringssessie, ging prima...toen ik jaytjuh de hand geschud had dacht ik dat ik je nog net zag langslopen kan dat kloppen? Wist niet zeker of jij dat nou was...
Voorlopig was dit even de laatste. Sparringsmaatje cody gaat op vakantie en als die terug komt gaan wij op vakantie dus dan gaan we al richting september.
Het is ook nog niet zeker of cody na de vakantie op de zaterdag kan blijven sparren omdat hij ook nog voetbald en dit waarschijnlijk later zal zijn dan dit seizoen.
Vanaf komende week gaan we eens een poosje 1 training bij Azad of etrul doen bij FPA.
Ook gaat er bij jerry zijn team eea veranderen. Na de vakantie zal daar een jeugdgroep, beginnersgroep en een groep met uitsluitend de wedstrijdvechters zijn.
Jerry zal deel uit gaan maken van de wedstrijdgroep en zal flink aan de bak moeten.

Jammer dat je weg moest was een leuke sparringssessie, ging prima...toen ik jaytjuh de hand geschud had dacht ik dat ik je nog net zag langslopen kan dat kloppen? Wist niet zeker of jij dat nou was...
Voorlopig was dit even de laatste. Sparringsmaatje cody gaat op vakantie en als die terug komt gaan wij op vakantie dus dan gaan we al richting september.
Het is ook nog niet zeker of cody na de vakantie op de zaterdag kan blijven sparren omdat hij ook nog voetbald en dit waarschijnlijk later zal zijn dan dit seizoen.
Vanaf komende week gaan we eens een poosje 1 training bij Azad of etrul doen bij FPA.
Ook gaat er bij jerry zijn team eea veranderen. Na de vakantie zal daar een jeugdgroep, beginnersgroep en een groep met uitsluitend de wedstrijdvechters zijn.
Jerry zal deel uit gaan maken van de wedstrijdgroep en zal flink aan de bak moeten.

haha ja dat was ik die ff gauw langs flitste ahah...
he jammer zeg de laatste al grrr...
we gaan gewoon ff een ander sparmaatje ergens scoren voor Jerry...
ff denken is er iemand waar ik een bloedhekel aan heb, kan Jerry zich daar op uitleven hahah.

op weke dag ga dat plaats vinden die training met Azad of Ethrul..dan kom ik gewoon ff langs wippen of te kijken...Die zoon van jou gaat het ver schoppen dat zeg ik je wel...

De wedstrijdgroep oke dan GO Jerry GO Jerry...ja die moet echt zwaar aan de bak...

Jaytjuh hahaha als ik naast Jay sta heb ik het idee of dat ik een kabouter ben :D:D:D:D

Als niemand mijn werkschema in de war gaat schoppen komende dinsdag 18.30..:)

Ja dat gaat ik niet redden want mijn dochter is dan jarig,,maar hou mij ff op de hoogte...
Van Jerry gaan we nog heel veel horen...

Gisteren is jerry naar FPA geweest voor een training met de wedstrijdgroep van Azad. Er stond een zaktraining op het programma die behoorlijk pittig was maar jerry kon het prima bijhouden.
Training van hoog niveau waar duidelijk gemaakt werd dat verslappen niet een optie is want iedereen is een voorbeeld, kan je hier niet aan voldoen dan ben je dus geen voorbeeld en behoor je niet in de wedstrijdgroep.
Klare taal waar ik wel van houd. Azad vond het zichtbaar leuk om jerry eindelijk eens in zijn training te hebben en had bruikbare en nuttige aanwijzingen voor jerry.
Hier waren de jongens toch wel allemaal minimaal rond de 20 schat ik en allemaal nog wat groter dus dan bij het team in Apeldoorn.
Het blijft mooi om te zien dat die kleine jerry daarin gewoon mee draait en gewoon goed mee draait.
Twee jongens per zak waarbij de ander achter de zak staat om deze een beetje stil te houden voor degene die aan het werk is.
Jerry werd gekoppeld aan een jongen van zeker 2mtr, zelf ben ik al 1.86 en deze jongen was een flink stukje langer. Wat een contrast met jerry haha!
Wat ook steeds leuk blijft is de verbazing bij degene die jerry voor het eerst zien. Ook gisteren weer kwam de jongen, waar jerry mee op de zak gekoppeld was, met lovende woorden voor jerry. Hij vond het geweldig om gezien te hebben dat zo'n jochie al die technieken al beheerst en zei dat jerry er op zeker gaat komen, dat er jongens zijn die al 5 jaar trainen en nog niet de helft van de technieken beheersen die jerry beheerst en waarschijnlijk zelfs helemaal nooit zullen beheersen.
Erg positief dus weer. Komende weken tot aan onze vakantie gaan we minimaal 2x in de week de trainingen van Azad volgen, heb er zelf even tijd voor om naar Amersfoort te rijden en jerry heeft volgende week ook vakantie dus een goed moment om serieus in te gaan stappen bij FPA.

:thumb: mooi, ga zo door Jerry :thumb:

Goed bezig!!

Jerry gisteravond in de wedstrijd groep van FPA tijdens het afgroeten. Blijf ik leuk vinden om die "kleine" tussen de grote jongens te zien..

2i6mj3d.jpg

Mooi om hem daar te zien, kan hij lekker kennis sponzen en ervaring opdoen!

Mooi om hem daar te zien, kan hij lekker kennis sponzen en ervaring opdoen!

Zeker en vooral Azad zal hem veel kunnen leren. Ik weet zeker dat Azad de beste trainer voor jerry is op dit moment. Veel aandacht voor het indraaien en overnames, stand van het lichaam. Daarnaast is het een erg mooie stijl wat hij de pupillen aanleerd.

Even een update filmpje de eerste van jerry in de wedstrijdgroep bij fpa. Gisteren was het warm en ook door de vakantieperiode rustig bij fpa, mooi momentje om even kort wat te filmen en even terug te zien hoe eea vordert.
Jerry word tot nu steeds door trainer Azad zelf getraind, ik denk omdat de andere jongens allemaal wel erg groot zijn en zij de oefeningen niet echt lekker op Jerry kunnen trainen.
Vaak word er het laatste kwartiertje, ongeveer, gespard en dan word er steeds gerouleerd en bieden ook de grote jongens zich met alle plezier aan om met Jerry te sparren. Al dan niet om wat rust te hebben.:D Nee denk niet dat dat alleen de reden is je ziet ze het zichtbaar leuk vinden om met die kleine jongen die tussen hun in loopt aan de slag te gaan en de meeste geven hem continue aanwijzingen.
We zijn dus gewoon nog steeds lekker bezig. Volgende week nog en dan is het 4 weken vakantie voor Jerry. Iets wat hij normaal gesproken niet vol zou houden en dan wel op de trapzak in de weer gaat maar helaas voor Jerry gaat vaders niet de bokszak meenemen naar het vakantieadres.:)
http://www.youtube.com/watch?v=oinvm9Ns-xU

Nog steeds heel leuk om te zien, de wisselwerking tussen die 2. Techniek ziet er mooie uit, leuk om te zien dat hij al een beetje een soort eigenstijl krijgt.

Jerry was lekker bezig gisteren!

Nog steeds heel leuk om te zien, de wisselwerking tussen die 2. Techniek ziet er mooie uit, leuk om te zien dat hij al een beetje een soort eigenstijl krijgt.

Is meer de stijl van Azad briekie. Niet op het filmpje te zien maar heel veel aandacht voor overnamens, iets wat voor verbetering vatbaar is/was bij jerry want is al flink vooruit gegaan. Ook bv het "eruit" gaan wat jou vast opgevallen is in de partijen. Jerry gaat er té ver uit dit kost kostbare tijd, de partij duurt tenslotte maar een minuutje per ronde. Tijdens het sparren gaat Azad gewoon achter jerry staan en dan mag hij niet achteruit, als hij dit wel doet krijgt hij gewoon een duwtje en moet van Azad reageren op elke aktie van de "tegenstander".

Jerry was lekker bezig gisteren!

Jij was er dus ook gisteren? Leuk! Ben benieuwd wie je bent.:)

Bijna....maar dan ook echt bijna...Zou Jerry hier ook op staan en draaien op het mooie rings gala van FPA. Ondanks de inspanningen van Joop Kasteel en trainer Azad vond men van Rings Jerry te jong voor een gala als dit. Jammer maar alleen al het feit dat Joop en Azad zo'n vertrouwen in Jerry hebben is al mooi en geeft al genoeg voldoening. Time is on our side, ooit staat Jerry op de poster.

Met deze kanonnen mag Jerry al gewoon meetrainen, fantastisch toch?

Op uitnodiging van Joop zal Jerry er wel bij zijn deze dag. Alles lekker mee maken en backstage om te kijken(én te leren) hoe de grote jongens zich voorbereiden op hun partij.

Dit word op zeker weer een fantastisch gala en een aanrader om eens een mooi georganiseerd Rings gala te bezoeken voor iedereen die altijd al eens de sfeer van een kickboksgala wilde proeven, hier staan jongens tussen waar ik bijna wekelijks met open mond naar sta te kijken tijdens de trainingen.

Dus...Kom allen!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Leuke flyer, ziet er spannend uit :p

Update...

Jerry gaat van 15t/m19 oktober deelnemen aan een trainingskamp bij Remy Bonjasky en zal 2x daags een training af gaan werken.
Remy is 1 van jerry zijn idolen dus die is in de wolken! Zeker omdat school hier medewerking aan verleend en jerry extra verlofdagen hiervoor geeft.
Een week lang leven als een prof met 2 dagelijkse trainingen én niet naar school, mooier kan het niet worden voor jerry!

Update...

Jerry gaat van 15t/m19 oktober deelnemen aan een trainingskamp bij Remy Bonjasky en zal 2x daags een training af gaan werken.
Remy is 1 van jerry zijn idolen dus die is in de wolken! Zeker omdat school hier medewerking aan verleend en jerry extra verlofdagen hiervoor geeft.
Een week lang leven als een prof met 2 dagelijkse trainingen én niet naar school, mooier kan het niet worden voor jerry!

Dat is gaaf voor hem, succes :thumb:

Ik zat al even te wachten op een update ;) Porter

Update...

Wauw, wat super vet (behalve dat stukje dat Remy 1 van Jerry z'n idolen is dan):D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven