Ik zou dat toch anders willen stellen hoor meer een trainer die oog heeft voor het algeheel belang en betrokkenheid toont voor zijn pupil tevens zorgvuldig de afweging makend of een paar dagen school missen in verhouding staat met zijn lange termijn visie.
Kijk...dat klinkt toch anders.
Nee Jerry heeft geen school vakantie dat is de week daarop. De juf heeft er inderdaad niks mee te maken of er verlof afgegeven word bepaald de school leiding.
Een school mag bij uitzondering 10 verlofdagen per jaar afgeven daar valt welliswaar geen talent in sport of kunst onder(had vooraf gekoekeld) maar blijkbaar zit er in de afgifte voor verlof wel een marge want op basis van het trainingscamp werd het wel toegekend. Mochten ze geen medewerking hadden verleend dan had ik verlof voor vakantie buiten de schoolvakantie om aangevraagd. Dit kan als je je een verklaring van de werkgever hebt waarin hij aangeeft dat je niet tijdens een schoolvakantie weg kan ivm drukte.
Daar ik zelf werkgever ben was dit uiteraard geen probleem geweest om zo'n verklaring te overhandigen.

Even rekenen...we hebben dus nog 5 dagen over dit schooljaar!
Mocht er oohooh komen dat jerry even een weekje niet naar school gaat...school gaat buitengewoon goed en Jerry is daar net zo gedreven in als in de sport. Jerry zit boven aan de rand van de curve(wie kinderen heeft kent dit school systeem wel) en stevent af op een VWO opleiding. Dus...Remy tot maandag en Joop...zie je morgen vriend!