AndroidHealthClinic

Road to become a champ....

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter

Gefeliciteerd Jerry and vader! Keep winning guys. ;)

Powerrrr!!
Gefeliciteerd mannen!

YEAH!!!!!!!!!!!!
GEFELICITEERD Helemaal Top Jerry!! :1e:

Bedankt allemaal!

Erg blij met deze overwinning. Elke overwinning is natuurlijk mooi maar tijdens je debuut voor een team de winst mee naar huis nemen geeft nét een beetje extra glans.
Helaas moest trainer Azad met Valentijn Overeem naar beast of the east voor zijn parij tegen Michael Knaap. Maar jeugdtrainer en A-vechter Ertugrul heeft 'm prima vervangen vandaag.
Filmpje is aan het uploaden en staat er zo op.

Van harte guys, trotse vader!!

Mooie partij hoor!! ben blij dat ik die klappen niet kreeg.:D

Road to become a champ...*Komende zaterdag 13 april debuut partij voor team FPA*

En de jongens na de partijen. Just as pretty as before...

ImageUploadedByTapatalk1365922058.455997.jpg

wauw zeg, ongelofelijk. vanaf de 1e seconde tot het einde zet Jer z'n tegenstander volgas achteruit achteruit. Klasse zeg.

wauw zeg, ongelofelijk. vanaf de 1e seconde tot het einde zet Jer z'n tegenstander volgas achteruit achteruit. Klasse zeg.

Ja deed ie goed, hield goed druk en behield goed de rust naar mijn idee.
Het was wel het type tegenstander wat Jerry ligt. Veel kinderen van die leeftijd gaan volgas als een wilde vooruit en dan kom je heel moeilijk aan kickboksen toe.
Maargoed ook dat moet hij op kunnen lossen door er goed uit te stappen.
Maar was een mooie prestatie. Tegenstander was flink stuk groter en Jerry klaagde na afloop dat die jongen hem steeds slim afhield door een handschoen tegen zijn voorhoofd te houden, toch lukte het Jerry goed om dichtbij te komen.
Zou Jerry nog graag iets vaker willen zien eindigen met een lowkick, al ging dat beter gisteren.
Blijf ik apart vinden dat hij zo'n harde lowkick heeft en daar, naar mijn idee, te weinig gebruik van maakt.
Word wel weer trots op die jongen van jou commentaar omdat jij kennis van de sport hebt.
Dank man! :thumbs:

Ja, ik vond deze partij gewoon echt perfect man. Lowkicks eindigen is altijd top maar heel moeilijk omdat jerry hier echt steeds in m kruipt. Als je dan wilt afronden met een lowkick is dat behoorlijk lastig en als je tegenstander zwaarder is heb je ook veel kans om uit balans gebracht te worden. Vond het wel mooi dat hij heel kort op m blijft vechten en die tegenstander z'n reach direct totaal nutteloos maakt. klasse.

Lekkere partij! Gefeliciteerd!

Road to become a champ...*Video van het wedstrijd debuut voor team FPA*

Bedankt man! Ertugrul vond dat jerry het heel goed heeft gedaan en ook trainer azad was na het zien van het filmpje tevreden.
Prima debuut dus! Gaat zeker een vervolg krijgen. :thumbs:

:cheer:Mooi zo, gefeliciteerd :thumb:

Vind dit een mooie foto hoe je zo'n partij als team doet.

De coach, de verzorger en de vechter..Nog even de laatste instructies, het laatste slokje water.

260y7i1.jpg

Interessant topic, ik ben in!

Vanaf hoe oud traint hij al kickboks?

Heb je topic ook al eens doorgelezen en laatst een account aangemaakt hier. Proficiat met de overwinning!

Interessant topic, ik ben in!

Vanaf hoe oud traint hij al kickboks?

Hij was net 7 toen hij begon weightboy, inmiddels is hij een goede 2,5 jaar 3 á 4x in de week aan het trainen.

---------- Post toegevoegd 16 April 2013 om 19:40 ----------

Heb je topic ook al eens doorgelezen en laatst een account aangemaakt hier. Proficiat met de overwinning!

Leuk en bedankt! Welkom hier. :thumbs:

Super om te zien hoe Jerry zich zo ontwikkeld in het kickboxen.

ik denk dat wij van Jerry nog enorm veel gaan horen in de toekomst..ik blijf hem volgen in ieder geval.
De passie die hij uitstraalt de drive die hij heeft is echt heerlijk om te zien.

Als hij naar zijn trainer (s) en profs om hem heen blijft luisteren schopt hij het ver..

Respect voor Jerry!!

Hij was net 7 toen hij begon weightboy, inmiddels is hij een goede 2,5 jaar 3 á 4x in de week aan het trainen.

Vet hoor!
Baal nog steeds dat mijn pa mij niet op deze sport of mma heeft gezet, onder het mom van hersenbeschadiging, merk wel dat ik veel achterstand heb ten opzichte van jongens die het al van kinds af aan doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven