AndroidHealthClinic

Road to become a champ....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Staat jouw zoon(tje) nou achterin de Muscle & Fitness deze maand in de collum van Joop?????

• Topic Starter Topic Starter
Hier de foto en de column van de 2 J's Jerry en Joop in de muscle & fitness.

9qahs7.jpg

super strak dit.

grappig wilde m gisteren nog kopen maar na een korte blik op de voorkant niet gedaan. ga dit stukje wel even checken. vet man.

even oftoppic: wat is er met Joops column op dit forum gebeurt?

Road to become a champ...*Foto van Jerry met Joop Kasteel in de muscle & fitnes

Joop heeft een week of 2 geleden nog een column geplaatst briekie.

gaaf hoor Tremendes.....

:D

Je kan trots zijn op je zoon " buigt nu voor Jerry"

gaaf hoor Tremendes.....

:D

Je kan trots zijn op je zoon " buigt nu voor Jerry"

Haha dank je maar in alle eerlijkheid heeft Jerry hier zelf niet veel verdienste aan, het is meer erg leuk van Joop dat hij die kleine met hem bij zijn column heef laten plaatsen.

Haha dank je maar in alle eerlijkheid heeft Jerry hier zelf niet veel verdienste aan, het is meer erg leuk van Joop dat hij die kleine met hem bij zijn column heef laten plaatsen.

nee weet ik, maar toch
ik denk dat er mensen jaloers op het zijn ...die hadden er ook wel in willen staan samen met Joop haha

je kan het ook zo zien, dat Joop respect voor Jerry heeft en in hem gelooft anders had hij die niet laten plaatsen..denk ik

Laatst bewerkt:
Mooie René, ik ga morgen even naar de boekhandel.

Gelijk inlijsten die hap ;)

Kan het filmpje niet zien op de iPad, zal straks even kijken.

Misschien niet relevant voor dit topic maar omdat het over Joop gaat. Ik kwam hem laatst hier tegen en vroeg me af of ze zijn foto niet gewoon gejat hebben.

"en zelfs jongens van de sportschool maken we weer terug slank met een beetje trainen erbij". Ik vind het een belediging van dit bedrijf.

Het begint op 2 min 10 sec.

http://www.eerstehulpbijrecht.nl/uitzending/rijdende-rechter/wel-niet-betalen-liposuctie

Lijkt me een sponsor cq reclame dingetje van Joop, afgaande op de foto's...

Misschien niet relevant voor dit topic maar omdat het over Joop gaat. Ik kwam hem laatst hier tegen en vroeg me af of ze zijn foto niet gewoon gejat hebben.

"en zelfs jongens van de sportschool maken we weer terug slank met een beetje trainen erbij". Ik vind het een belediging van dit bedrijf.

Het begint op 2 min 10 sec.

http://www.eerstehulpbijrecht.nl/uitzending/rijdende-rechter/wel-niet-betalen-liposuctie

Calimera misschien dat je het ff rechtstreeks aan Joop moet vragen, hij is de enige die hier het juiste antwoord op kan geven.

Misschien geeft die antwoord en doet hij dat niet moeten we daar respect voor hebben toch..

Wat een keurig opgevoede dame, welbespraakt ook.

Hierboven bloeit iets moois! Jullie kennen elkaar toch van FPA?

Hierboven bloeit iets moois! Jullie kennen elkaar toch van FPA?[/QUO

Ik heb getraind bij de FPA , maar wel gaan nu wel erg off-topic en daarom zei ik dat Calimera het zelf even aan Joop moest vragen om zo te voorkomen dat we een heel volgeluld topic te krijgen of de foto's nou gejat zijn of niet of dat het misschien en reclame ding van Joop is..
terwijl dit topic over Jerry gaat...
vandaar.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven