MuscleMeat

Road to become a champ....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zal jullie niet langer in spanning houden. Joop heeft GEEN liposuctie ondergaan. Deze foto's zijn een dag voor zijn laatste partij gemaakt. Aan de ene kant wel jammer want anders had ik meteen ook een beetje vet laten wegzuigen om de fysiek van Joop te evenaren.
Ik vind het wel knap hoe Joop zijn buik bij de before foto zo goed kan opblazen:D. Dit bedrijf was jaren lang zijn sponsor dus was gewoon reclame.

Ik zal jullie niet langer in spanning houden. Joop heeft GEEN liposuctie ondergaan. Deze foto's zijn een dag voor zijn laatste partij gemaakt. Aan de ene kant wel jammer want anders had ik meteen ook een beetje vet laten wegzuigen om de fysiek van Joop te evenaren.
Ik vind het wel knap hoe Joop zijn buik bij de before foto zo goed kan opblazen:D. Dit bedrijf was jaren lang zijn sponsor dus was gewoon reclame.

kijk als je het ff gewoon vraagt aan Joop via pb is die echt niet de beroedste om antwoord te geven..

alleen ik zat niet in spanning hoor hahaha...

Zo heb me door het topic heen gelezen en ik neem me petje voor Jerry af Tremendes klasse hoor.

wat een kicks en klappen geeft die zeg!
heb respect voor je zoon hoor Tremendes zo jong en zoveel disipline CHAPEAU :THUMBUP:

Ik begrijp dat Azad en Joop hem trainen??
Train op dit moment zelf bij FPA en hoop Jerry nog een keer te zien trainen door 1 van de 2 heren.

Keep up the good work you guys.

• Topic Starter Topic Starter
zo halve ochtend bezig geweest met dit topic, bruut hoor, succes verder.

Kan aan mij liggen dat ik het misschien verkeerd zie, maar misschien kan Jerry meer zijn heup/staande voet indraaien bij zn trappen. Belooft wat te worden voor de toekomst dit :)

zo halve ochtend bezig geweest met dit topic, bruut hoor, succes verder.

Top!:thumbs:

Kan aan mij liggen dat ik het misschien verkeerd zie, maar misschien kan Jerry meer zijn heup/staande voet indraaien bij zn trappen. Belooft wat te worden voor de toekomst dit :)

Deed ie altijd zie eerdere filmpjes, is 'm juist afgeleerd. Zijn de trappen zoals bv een Aerts ze vroeger gaf. Kickboksen ontwikkeld zich ook door, dit is sneller.
Wel goed gezien en opgemerkt!

Zou ook best kunnen idd. De trap die hij gebruikt is wel sneller. Je kan schuin ophoog trappen, horizontaal en van boven naar beneden. Die 2 laatste zijn ronder en hebben vaak meer kracht. De eerste is sneller en heel venijnig. Kan me voorstellen dat hij pas rond trapt als daar tijd en ruimte voor is. Beetje vreemde uitleg zo maar misschien heeft tremendes een passender antwoord. Ik kan bet alleen vanuit mijn gedachte uitleggen en die trap is prima als je snel wat schade of punten wilt maken.

---------- Post toegevoegd 4 May 2013 om 14:15 ----------

Zie dat er al geantwoord is, ik ben echt traag. Hahahah

Zou ook best kunnen idd. De trap die hij gebruikt is wel sneller. Je kan schuin ophoog trappen, horizontaal en van boven naar beneden. Die 2 laatste zijn ronder en hebben vaak meer kracht. De eerste is sneller en heel venijnig. Kan me voorstellen dat hij pas rond trapt als daar tijd en ruimte voor is. Beetje vreemde uitleg zo maar misschien heeft tremendes een passender antwoord. Ik kan bet alleen vanuit mijn gedachte uitleggen en die trap is prima als je snel wat schade of punten wilt maken.

---------- Post toegevoegd 4 May 2013 om 14:15 ----------

Zie dat er al geantwoord is, ik ben echt traag. Hahahah

Ja helemaal correct Briekie(like allways trouwens) met de aanvulling die ik verzuimde te geven, idd als er meer tijd is bv na uitstappen geeft hij 'm wel indraaiend voor meer power in de trap.

Top!:thumbs:

Deed ie altijd zie eerdere filmpjes, is 'm juist afgeleerd. Zijn de trappen zoals bv een Aerts ze vroeger gaf. Kickboksen ontwikkeld zich ook door, dit is sneller.
Wel goed gezien en opgemerkt!

Het is idd sneller. Had geen idee dat het hem juist afgeleerd was en of hij het altijd deed, dus daarom merkte ik het op.

Even een wat uitgebreidere uitleg op het trainingsfilmpje en de gedachte die hier achter zit.

Training van gisteren was op het tactische aspect gericht. Moet een gewoonte worden voor Jerry om na een aktie weg te draaien of te stappen. Of om te blijven staan en dan over te nemen.

Jerry deed uit gewoonte vaak het verkeerde, nl 2 stappen achteruit waarna de tegenstander vrij spel heeft om door te lopen en zijn acties te doen.

Jerry is nooit een spring in het veld of heel bewegelijk geweest in de ring, dit mag wat beter.
Trainer Azad heeft liever dat ze blijven staan en de actie van de tegenstander op te vangen waarna er overgenomen kan worden.
Jerry zelf doet dat ook liever, dit gaat nu al redelijk goed. Maar je kan niet altijd blijven staan en moet er soms uit.

Zeker in zijn leeftijd categorie zijn de tegenstanders vaak wild. Hij moet dan zelf ook bewegelijker en actiever zijn zodat hij tijdig weg kan stappen en zijn actie doen.

Was goed te zien in zijn laatste partij. Tegenstander was geen wildebras en dan doet Jerry het prima.

Tremendes, misschien een tip wat heel handig kan zijn voor de toekomst (en misschien wordt hier al wel op getraind).
Duidelijk is dat er vooral gefocust wordt op low kicks, wat natuurlijk heel belangrijk is en er vooral ook veel in moet blijven. Maar misschien is het slim om nu Jerry nog jong is veel te werken aan lenigheid en high kicks. Hier zal hij vooral op latere leeftijd veel profijt uit kunnen halen.

Tremendes, misschien een tip wat heel handig kan zijn voor de toekomst (en misschien wordt hier al wel op getraind).
Duidelijk is dat er vooral gefocust wordt op low kicks, wat natuurlijk heel belangrijk is en er vooral ook veel in moet blijven. Maar misschien is het slim om nu Jerry nog jong is veel te werken aan lenigheid en high kicks. Hier zal hij vooral op latere leeftijd veel profijt uit kunnen halen.

;)

11iilvp.jpg

30ivvk2.jpg

Laatst bewerkt:
Road to become a champ...*Foto van Jerry met Joop Kasteel in de muscle & fitnes

ImageUploadedByTapatalk1367768337.697952.jpg

oh kijk eens aan! ;) top

Buigt weer voor de jonge strijder,,:D

Respect Jerry

Status
Niet open voor verdere reacties.