- Waardering
- 2.909
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 102kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooie partij! Leuk te zien hoe hij goed op verschillende afstanden kan blijven knokken. Stapt ook mooi snel in om er op te knallen. Daar had de tegenstander geen antwoord op!
Dat Jer op dat moment ging zitten bewijst juist hor slim hij is en get. Vechten en hoe natuurlijk het allemaal gaat.
Ik hou zelf niet zo van azijn pissen he Trem. Maar stel dat je iets zoekt om te zeiken. Laat Jerry dan voortaan bij een draai trap direct naar voren schuiven. Helemaal als hij weet dat des er aan komt. Stilstaan is echt gevaarlijk
Ja, maar dat is dus de reden dat ik het zo aangeef he. Er is niks af te dingen op die partij. Dus als je dan echt perse negatieve feedback wilt, kom het daar op uit. En het mooie is dan dat hij het heel vaak instinctief al doet. Dat komt weer samen met de eerste post die ik hier ooit maakte. Jer wordt een topper als hij de pubertijd overleeft. Zijn instinct en gevoel voor de sport in buitengewoon goed!

Haha geen probleem hoor. Partij stond er pas paar uurtjes op. Maar was een mooie he!?
Ja de laatste partijen gaan prima. Hard work pays off, finally! Ik kijk er denk ik wat anders naar als jullie. Maar daarom vind ik het zelf ook zo mooi. Ik zie nu resultaat van dingen die we een jaar geleden al ingezet hebben.
Ik bedoel oa het sparren vorig jaar met cody van FPA. Cody is 4 jaar ouder en dat ging toen best hard en had ik ook wel mijn twijfels bij. Omdat ik zijn vader ben. Dat zeg ik eerlijk. Heb het er toen ook wel met Joop Kasteel over gehad. Joop zei toen dat hij hier doorheen moest en dat in partijen de trappen en stoten van de tegenstanders van om en nabij zijn eigen leeftijd weggeveegd zouden gaan worden door Jerry. Daarnaast had toen Jerry de dekking al goed en had hij er doorgaans toch altijd wel een hand tussen.
Ook het sparren wekelijks met de grote jongens van de wedstrijdgroep van FPA heeft heel veel bijgedragen.
Kijk maar in het filmpje van afgelopen woensdag. De jongens houden zich in en daardoor lijkt het zacht maar als iemand van +/- 90kg een lowkick zachtjes geeft heeft dat al bijna meer impact.
Check de trappenwisseling maar met de man die wit shirtje aan heeft in het filmpje.
Wat Jerry gisteren zelf heel mooi vond was de vliegende Bonjasky trap, helaas niet helemaal lekker in beeld. Ook omdat het zo snel ging, maar die was hard! De schenen van Jerry zijn al behoorlijk gehard maar na afloop voelde hij die trap in zijn scheen.
Trap was zo hard dat de tegenstander aanstalten maakte om richting de scheidsrechter te klagen dat dat met een knie was...en toen kreeg hij er nog 1 overheen!
Jaaaa dit was mooi. Een goede tegenstander en dan alles geven. Blijven gaan, blijven beuken en gewoon knallen!
En sportief he! Jerry tikt altijd even aan voor aanvang en na afloop is hij de eerste om de tegenstander even te omhelzen en de hoek te bedanken.
Deze 3x 1 minuut maakt alle moeite en harde werk weer helemaal goed!
Je zoon luisterde naar je, hij ging er echt voor. BOEM!
Awesome hoor! Z'n tegenstander vond ik ook goed en vocht behoorlijk explosief. Die laatste ronde was nice! Toen je zei GAS DER OP!!Je zoon luisterde naar je, hij ging er echt voor. BOEM!
Je vader in je hoek elke keer, Jerry boft maar. Is niet voor iedereen weggelegd. Jij kent ook nog eens de juiste mensen in de vechtsportwereld.
Jerry is inderdaad erg sportief naar z'n tegenstanders, goede mentaliteit. Je zoon heeft de skills en charisma om een grote vechter te worden.
Wie is Jerry's grote voorbeeld in het kickboksen?![]()
Dank voor de leuke woorden man.
Hij heeft er net als ons meerdere maar met kop en schouders steekt Buakaw er boven uit. Die filmpjes heeft ie grijs gedraaid..
Ja welke? Maar zoals ik zei heeft hij er meerdere. Is ook moment opname he net als bij ons. Maar buakaw is op zeker favoriet. Verder, beetje in deze volgorde ook, Bonjasky, Alistair, wanderlei Silva, saki. Wanderlei omdat ie voor de partij altijd die handen zo draait, vind ie gaaf.

idd Alistair, maar dacht ook Joop Kasteel misschien..
idd heb er ook meedere
Hij is weg van Joop, dat zeker! Maar niet als vechter. Hij kent de filmpjes van Joop maar veel is met vlakke hand en tja dat is ver voor zijn tijd en begrijpelijker wijs ziet dat er voor die kleine beetje vreemd uit.
Daarnaast leerde hij Joop kennen voor hij hem als vechter kende en dan is het gewoner denk ik, spreekt het minder tot de verbeelding als jongens die je nu op tv ziet.
Ik daarentegen was fanboy van Joop van het eerste uur. Grappig dat Joop op onze pad is gekomen en ik op regelmatige basis kontakt met hem heb en hem tot mijn vrienden mag rekenen.
Blijft soms apart, nu ben ik even heel eerlijk, voor mij persoonlijk als ik Joop kasteel in mijn telefoon zie staan.

hahah ja Joop zijn partijen zijn idd van voor zijn tijd. maar het kon zijn..
geloof ik graag dat je fanboy was van Joop van het eerste uur..ik denk meerdere met jou,
waarom apart, Joop is ook gewoon mens moet ook gewoon eten en drinken en belasting betalen toch hhaha. dus nee ik vind het niet apart maar goed dat ben ik he en wie ben ik zeg ik altijd![]()
Dank voor de leuke woorden man.
Hij heeft er net als ons meerdere maar met kop en schouders steekt Buakaw er boven uit. Die filmpjes heeft ie grijs gedraaid..
Ja dat snap ik maar doordat ik hem als vechter vroeger volgde ligt het een beetje anders.