MMA freak
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 95
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zondag 30 juni draait Jerry in Woerden een partij op muaythai regels.
![]()
Jee wat erg zeg, gelukkig valt het relatief nog mee.
Jullie waren gistermiddag ook niet bij FPA bij de vechters volgens mij?
Veel succes met jullie herstel!
Wauw wat klote zeg! Veel beterschap en een spoedig herstel gewenst aan jullie allemaal! Heel naar voor jullie, hopelijk valt de schrik nu ook weer een beetje mee. Kan naast lichamelijk, geestijlijk ook natuurlijk een enorme inpact hebben.
Veel succes met herstellen Tremendes! Klinkt indd alsof jullie veel geluk hebben gehad met de relatief lichte verwondingen..

Helaas hebben wij gisteren een zwaar auto ongeval gehad Briekie en zijn Jerry, mijn vrouw en ik afgevoerd per ambulance.
Ongeluk gebeurde op een provinciale weg waar een tegenligger plotseling afsloeg en op onze rijbaan kwam terwijl wij er net aankwamen.
Geneens tijd meer om te remmen en zijn er frontaal opgevlogen. Wonder boven wonder vallen de verwondingen mee.
Mijn vrouw breukje in enkel en ribben gekneusd, blauwe en dikke knie, diverse bloeduitstortingen over het lichaam. Jer mond kapot en ook pijnlijke ribben, gekneusd scheenbeen en blauwe knie, verder kneuzingen in arm en bovenbeen.
Ik gekneusd borsbeen en schouder, nek zit helemaal vast erg pijnlijk met draaien en ook diverse bloeduitstortingen over het lichaam hier en daar.
We hebben heel erg geluk gehad, hadden maar zo doden bij kunnen vallen.
Zijn snel uit het ziekenhuis ontslagen en herstellen nu op bed en bank. Onze dochter was niet mee en zat dus gelukkig niet in de auto.
De partij hebben we dan ook, zoals je zult begrijpen, af moeten zeggen.
godver de godver... wat lees ik nou?!
Succes met herstel! En zeker met die kleine! zal lekker klap mee geven(psychisch als lichamelijk) pff..
Godsamme wat tof
Mijn eierstokken rammelen ervan. Wat een talent, hij is al behoorlijk technisch voor zo'n klein ventje.
Jouw geschreeuw is ook hilarisch btw, haha. Gefeliciteerd, je zal wel glimmen van trots.
( bovenstaande refereert aan de openingspost )
---------- Post toegevoegd 30 June 2013 om 19:41 ----------
Vreselijk. Sterkte met herstellen en wat een geluk dat jullie er nog zo uit zijn gekomen.
Was 2 jaar geleden joh en ja dat maakte wat los zeg maar.

Wow het klinkt alsof jullie heel veel geluk hebben gehad! Wens jullie een voorspoedig herstel!
Oei =/ Veel sterkte hopelijk zijn jullie er weer snel bovenop!
Heb je enig idee hoe het met de tegenligger gaat?