Fitness Seller

Road to become a champ....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als blikken konden doden haha:D;)...super foto!!

• Topic Starter Topic Starter
Een foto met de trainer vanaf de allereerste les plaats ik eigenlijk veels te laat. Hoog tijd om dat eens te doen. Jerry met Bas na de wekelijkse 1 op 1 training, zoals gezegd trainer van Jerry vanaf het eerste uur.

2ywz2q8.jpg

Waar is dat knopje " vind ik leuk" haha o nee das fb ;-)..
Leuk hoor.

4r52zk.jpg

Wahahaha...hij is goed Tremendes..

Dat is goed nieuws!!! Waar gaat hij knokken?

OEHH Superr!! suc6 :D

Lekker dan! Gefeliciteerd

Gaat hij zeker winnen!:1e:

Is tie ook hard aant groeien? Hij lijkt me een stuk langer op het laatste filmpje. Daarnaast, wat gaat tie lekker zeg. Echt vloeiende combos

Ik verwacht er wel bij te kunnen zijn 13 oktober. Lijkt me tof om z'n titel gevecht te kunnen zien.

Is tie ook hard aant groeien? Hij lijkt me een stuk langer op het laatste filmpje. Daarnaast, wat gaat tie lekker zeg. Echt vloeiende combos

Laatste filmpje vond ik er zelf niet geweldig uitzien. Hij moest steeds reageren op de pads, ik vind het het mooist als tie een combo vooraf weet en dan bam bam bam..
Hij is wel duidelijk wat groter aan het worden maar niet zoals in het filmpje lijkt hoor, op een of andere manier is het naar YouTube op formaat 4:3 geüpload waardoor het beeld beetje uittrekt.

Ik verwacht er wel bij te kunnen zijn 13 oktober. Lijkt me tof om z'n titel gevecht te kunnen zien.

Dat zou erg leuk zijn Briekie, uiteraard is iedereen die het topic volgt welkom om Jerry te supporten.

Zou erg gaaf voor 'm zijn..

Zondag 30 juni draait Jerry in Woerden een partij op muaythai regels.

4s054w.jpg

Komende zondag de tweede partij voor FPA. Gisteren probleemloos 10 rondes gespart van 3min. Alleen de laatste 2 rondes was de rek er wel een beetje uit maar met de conditie zit het wel goed dus. De partij van Jerry is immers max 3x 1min.
Ook het nieuwe wedstrijd broekje gekregen, Jerry dus nu officieel FPA vechter..

etgktd.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven