MuscleMeat

Road to become a champ.... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Update trainingsvidje..Jerry spart met de trainer van team Luyken. Blesseert zich in de eerste ronde en ik dacht dat het mooie er wel af zou zijn maar er kwam een hele mooie tweede ronde, die ik helaas niet gefilmd heb. Maargoed de derde is zeker ook erg goed te noemen.

http://youtube.com/watch?v=0-wNBfTrVKU
 
  • Like
Waarderingen: Loo
Ziet er weer goed uit,
 
Waarom zo weinig druk, of was dat gewoon de eerste ronde? Dit kan hij allemaal perfect, ziet er zeker goed uit, maar zie m toch liever echt counteren en overnemen.
 
Waarom zo weinig druk, of was dat gewoon de eerste ronde? Dit kan hij allemaal perfect, ziet er zeker goed uit, maar zie m toch liever echt counteren en overnemen.

Ja Hubert is erg voorzichtig met Jerry. Hubert probeert op het moment een stukje tactiek in te brengen bij 'm. De meeste tegenstanders komen domweg naar voren, we willen dat Jerry continue uit de lijn gaat. Steeds uitstappen en eromheen.
 
Ja Hubert is erg voorzichtig met Jerry. Hubert probeert op het moment een stukje tactiek in te brengen bij 'm. De meeste tegenstanders komen domweg naar voren, we willen dat Jerry continue uit de lijn gaat. Steeds uitstappen en eromheen.


Zo Jerry gaat lekker zeg! helemaal top
 
Ja Hubert is erg voorzichtig met Jerry. Hubert probeert op het moment een stukje tactiek in te brengen bij 'm. De meeste tegenstanders komen domweg naar voren, we willen dat Jerry continue uit de lijn gaat. Steeds uitstappen en eromheen.

Vind dat het hem al best goed afgaat.

Hij mag alleen wat beter leren in gevechtshouding te blijven. Het inzicht is er, nu daadwerkelijk links voor en rechterbeen achter houden. Dat houd dus ook in dat je links eerst stapt wanneer je naar links gaat en idemdito wanneer je naar rechts gaat.

Ik ken zelfs volwassenen die dat nog lastig vinden en regelmatig met 2 benen naast elkaar in een spreidstand komen te staan. Gewoon door oefenen, het inzicht vind ik al zeer goed.
 
Nog plannen voor een partij binnenkort Rene?
 
Nog plannen voor een partij binnenkort Rene?

Jerry zou vorige week een partij draaien maar tegenstander heeft 3dgn van te voren afgezegd, terwijl ze al ruim 6wkn gematcht stonden. Te ervaren hebben ze als reden opgegeven..
Snap ik niks van, tegenstander was wederom ouder en er mochten geen technieken naar het hoofd en geen knieën dus veel kon er niet gebeuren.
Nu staat hij gematcht voor 29 juni op een buiten gala en als het goed is op de oude regels dus technieken naar het hoofd etc.
Hopelijk vind dat wel doorgang want hij draait al te weinig partijen dus zo'n afzegging is erg vervelend.
 
Schandalig man, zonde voor 't joch!
Jammer dat zoiets kan, van te voren is alles helder en duidelijk toch?
Balen want ik vind die filmpjes van Jer altijd leuk om te zien, ouwe slopert is het!
 
2yjonpj.jpg


Gisteren heeft Jerry weer een partij gedraaid tijdens het gladiator 2 gala. Een mooi buiten gala in een arena achtige setting.
Ook de bond MON heeft zich moeten schikken naar nieuwe regelgeving en helaas mogen er bij hun ook geen technieken meer naar het hoofd. Wel knieën op het lichaam nog gelukkig.
Erg moeilijk om dan het verschil te maken, dat geld voor beide vechters. Spanning is er wat mij betreft wel af zo en heb veel waardeloze jeugd partijen gezien.
Partij van Jerry was nog wel prima naar te kijken. Jerry draait altijd tegen goede en grotere tegenstanders en dat maakte dat het een mooi gevecht was. Tegenstander maakt in het begin mooi gebruik van een knie van jerry en zet 'm handig om en werpt jerry op de grond. Maargoed knieën en omzetten kunnen wij ook...

Jerry in het zwart/wit, tegenstander zwart/gele broek.

http://youtube.com/watch?v=sTHRYVoghaw
 
Leuke partij en goed gelijkspel! :D
 
Zag er weer goed uit vriend. Op naar de volgende!
 
Toffe foto zeg! Als die knie iets lager was had die tegestander misschien wel op z'n gat gegaan.
 
2vsn5sp.jpg
 
Gaat lekker man, goed explosief
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven