Fitness Seller

Road to become a champ....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is er een livefeed?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.123
Helaas verloren. Tegenstander was beter. Bedankt allemaal voor de belangstelling, video komt komende dagen. Nu even niet.:)

Too bad

• #1.126

Jep..ik kijk net de partij terug en in mijn beleving was Jerry veel slechter maar nu ik terug kijk valt het mee. Tegenstander was wel beter maar het is minder dramatisch dan dat ik het beleefd heb.
De tegenstander was steeds eerst, wat belangrijk is natuurlijk, en dan loop je achter de feiten aan. Vooral in de 5e ronde was de koek wel overduidelijk op bij Jerry.
Daarvoor deed hij aardig mee maar was steeds niet eerst. Terecht verloren maar zoals 1 van de trainers zei die daarmee de teleurstelling bij Jerry wat probeerde weg te nemen..."Je bent nu wel tweede van Nederland".
En zo is het, we gaan gewoon lekker verder trainen en hier weer van leren.

Mooi leermoment toch, ook al is het zuur, veel succes verder kerel, wel jammer..

Road to become a champ...*It's on! Zondag 15 dec titel partij!*

Jammer, maar zoals ik zij heeft Jerry nog een goede vechtsport toekomst te gaan.

Jammer, tegenstander was ouder/groter of niet?

Erg jammer chef!! Maar inderdaad je zoon is wel 2de van Nederland nu :D

• #1.131
Mooi leermoment toch, ook al is het zuur, veel succes verder kerel, wel jammer..

Ja even slikken en weer doorgaan maar toch?

Zet morgen wel even de rondes aan elkaar en dan upload ik de vid wel even.

---------- Toegevoegd om 19:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:21 ----------

Jammer, maar zoals ik zij heeft Jerry nog een goede vechtsport toekomst te gaan.

Zo is dat! Time is on his side! Leuk dat je geweest bent en je gezien/gesproken te hebben man!:thumbs:

Jammer, tegenstander was ouder/groter of niet?

Nee tegenstander was gewijzigd. Even oud, iets lichter zelfs maar al wel kampioen en draait wekelijks partijen.
Inmiddels weet hij wel hoe te winnen dus. Jerry zijn laatste partij dateert alweer van 7 maanden geleden.
Denk dat we daar een groot stuk van het verschil in hebben.

Erg jammer chef!! Maar inderdaad je zoon is wel 2de van Nederland nu :D

Zo is dat! Mooie opbeurende woorden van de trainer. Voor Jerry voldoende, voor mij toch even slikken want wat had ik het 'm gegunt. Maarja beter is beter dat is sport.

Jammer dat het niet gelukt is maar tweede van Nederland is ook super, zeker op die leeftijd echt geweldig!!

Vond het ook heel tof om jullie een keer face tot face te spreken. Was erg gezellig gabber!

Elk nadeel heeft zijn voordeel. stel hij had gewonnen en het is al zo moeilijk tegenstanders te vinden wie was er dan nog over en wat zou dat gedaan hebben met de motivatie. Het is alleen maar beter voor de ontwikkeling nu niet de allerbeste te zijn en nog altijd tegenstanders te hebben om tegen op te kijken.
Hoe kan het eigenlijk dat hij wel wekelijks partijen draait? Waar vinden hun deze tegenstanders?

Beter langzaamaan de top bereiken en daar blijven, dan er te snel zijn en het weer af moeten staan.

Verliezen is de beste manier om te leren winnen. Benieuwd naar de vid. Genoeg om trots op te zijn :)

• #1.137
Jammer dat het niet gelukt is maar tweede van Nederland is ook super, zeker op die leeftijd echt geweldig!!

Vond het ook heel tof om jullie een keer face tot face te spreken. Was erg gezellig gabber!

Elk nadeel heeft zijn voordeel. stel hij had gewonnen en het is al zo moeilijk tegenstanders te vinden wie was er dan nog over en wat zou dat gedaan hebben met de motivatie. Het is alleen maar beter voor de ontwikkeling nu niet de allerbeste te zijn en nog altijd tegenstanders te hebben om tegen op te kijken.
Hoe kan het eigenlijk dat hij wel wekelijks partijen draait? Waar vinden hun deze tegenstanders?

Beter langzaamaan de top bereiken en daar blijven, dan er te snel zijn en het weer af moeten staan.

Verliezen is de beste manier om te leren winnen. Benieuwd naar de vid. Genoeg om trots op te zijn :)

Leuke opbeurende woorden allemaal, die doen goed echt. The day after zijn we er allemaal nog goed ziek van. Het ging gewoon niet. Jerry had er veel meer bovenop moeten zitten en wat "springeriger" moeten zijn.
@calimera Er zijn teams die zich overal op inschrijven en wekelijks draaien en op pad zijn. De teams waar Jerry voor uitkomt schrijven zich misschien om de 3-4mnd ergens op in en dan wacht je braaf af of je ook gematcht word. Alle weekenden op gala's staan moet je ook maar willen hoor als trainers, dan met 2 vechters van je dan weer met 4. Ik snap prima dat men daar geen zin in heeft en zelf vind ik 1 partij in de 3-4mnd ook wel genoeg. Maar je ziet dat die jongetjes, die zoveel draaien, op een gegeven moment wel weten hoe ze moeten winnen, flink wild en naar voren en zien waar het schip strand.
Mijn conclusie, ook gezien eerdere partijen, is dat Jerry daar aan moet werken. Aan de andere kant is Jerry wel degelijk erg goed en past imo zijn manier van vechten beter bij "op latere leeftijd" als het er niet meer zo springerig aan toe gaat. Maar als we nu ook willen domineren/winnen dan moeten we dit wel aan gaan passen.

Hier de video van de verloren titel partij. Eerste ronde is niet helemaal scherp helaas, autofocus van de telefoon zat er naast.
Even de teleurstelling laten zakken en dan weer lekker trainen en hier lering uit trekken.

http://youtube.com/watch?v=JOF0KyxrdyQ

• Like
Waarderingen: 515
Jee wat een beukpartij, hij at ze toch prima hoor!
Mag je trouwens zo lang clinchen (eerste ronde)?
Toch heel goed gedaan van Jerry!!:thumbs:

• #1.139
Ja er zijn ook wel wat positieve kanten aan de partij, waaronder wat jij noemt. Tijdens de partij zag ik alleen maar de dingen die hij verzuimde te doen. Bij het terug kijken bleek het minder dramatisch dan ik dacht.
Na de eerste ronde gaf Jerry al aan moe te zijn, terwijl normaal gesproken hij beter word na de eerste ronde. Beetje een dieseltje. Je ziet het ook bij de professionals, de Amerikanen noemen het gassed. Waarschijnlijk door spanning.
Misschien dat het daardoor allemaal niet ging en hij elke ronde steeds vermoeider werd. Je tegenstander is natuurlijk ook moe maar als alles lekker bij je lukt dan lukt het wel om door te gaan en glijd ook de spanning van je af(die de tegenstander natuurlijk ook wel had).
Zo lang clinchen mag idd bij Muay Thai zolang je maar bezig blijft.

Zijn flinke klappen die daar worden uitgedeeld. Vind toch dat hij het goed heeft gedaan!
Er komt vast nog wel een volgende keer waar hij hem wel gaat pakken :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven