MuscleMeat

Road to become a champ....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jongens je mag blij zijn met zo'n Pa die zo gedreven is voor zijn kinderen. ik heb zelf vroeger wel anders ondervonden.

Ik wou niet naar Judo maar ik wou krachttraining doen, maar ik moest met 5 of 6 al naar Judo en had niks te willen, toen ik uit huis was kon ik pas zelf kiezen wat ik wou en ging met een jaar of 13-14 bb en krachttrainen.

nu denk ik dat de Judo wat ik een jaar of 7 intensief heb gedaan, een goede basis was voor het leven.

Helaas is het gala van 2 oktober gecanceld. Het bleek voor andere sportscholen te moeilijk te zijn om zo kort na de vakantie vechters te leveren. Erg jammer want zowel jerry als de andere teamleden waren er klaar voor. Snap het ook niet erg want buiten een 2wkn dat we zelf op vakantie waren is er bij ons gewoon door getraind maar het schijnt bij sommige sportscholen gebruikelijk te zijn om van juni tot september met de trainingen stil te liggen.
Datum van het gala wordt nu 17 december.
Erg slap excuus, van zowel promotors als sportschoolhouders. Dit had men kunnen weten. Jerry, en vele anderen, zijn er toch ook klaar voor?!

Rene, wanneer is Jer weer in Amersfoort?

• Topic Starter Topic Starter
Als er eentje is die zijn kind niet zou pushen, dan is het Tremendes wel.
Belangrijkste is dat Jerry er plezier in heeft en plezier blijft behouden.
En ik weet wel zeker dat hij als verantwoordelijke vader zijn zoon daar ook voor behoed en beschermt om niet teveel willen.
Vindt het iig erg leuk om te zien hoe papa en zoon gezamenlijk de passie delen.
Geniet er lekker van jongens ;)

Bedankt Ibo..Ja jij weet hoe het zit maar je weet ook dat op dbb helaas kortzichtigheid troef is en dat mensen liever bashen dan supporten. Gelukkig zijn er ook mensen als onderstaande reply's. Verder maakt het me niet zoveel uit, is een beperking in het denkvermogen waarschijnlijk. Wij hebben er iig veel lol in.

Pff, wat een gemiep hiero.. als voetballertje heb je op die leeftijd als het mee zit ook een sponsor op je shirt staan en moet je ook een aantal keer per week op pad zeker als je op niveau speelt. Respect voor Tremendes dat hij zijn kleine jongen zo steunt en stimuleert in wat Jerry graag doet, kunnen een hoop ouders nog iets van leren. Zeker als het op de andere leefgebieden ook goed zit, zou ik zeggen laat die jongen en z'n pa lekker genieten van deze gezamelijke passie. Jerry en pa keep it up!!

En dit!!

Bedankt Leon..

Mag ik ook een keer mee naar Euro Disney?

Ja hoor..ik schrijf voor jou ook wel een briefje. Dat je weer naar de praatjuf moet ofzo.

Jongens je mag blij zijn met zo'n Pa die zo gedreven is voor zijn kinderen. ik heb zelf vroeger wel anders ondervonden.

Ik wou niet naar Judo maar ik wou krachttraining doen, maar ik moest met 5 of 6 al naar Judo en had niks te willen, toen ik uit huis was kon ik pas zelf kiezen wat ik wou en ging met een jaar of 13-14 bb en krachttrainen.

nu denk ik dat de Judo wat ik een jaar of 7 intensief heb gedaan, een goede basis was voor het leven.

Zo is het Porter..Je ding kunnen doen ook al wil je omgeving anders en zien ze alleen maar spoken en vooroordelen.

Erg slap excuus, van zowel promotors als sportschoolhouders. Dit had men kunnen weten. Jerry, en vele anderen, zijn er toch ook klaar voor?!

Rene, wanneer is Jer weer in Amersfoort?

Ja eigenlijk het liefst weer zo snel mogelijk Astrid. Jerry mist de trainingen van Joop. Hij heeft het ontzettend leuk gevonden én veel van geleerd!
We richten ons nu op 17 december en eigenlijk willen we nu wat wedstrijd gerichte trainingen en tactieken gaan doen. Denk dat Joop hem hiermee een grote stap kan laten maken.

Als het goed is hebben we deze maand toch nog een partij voor jerry. :)
Op 30 oktober tijdens een gala in Apeldoorn. Bring it on!

Suc6 30 oktober! je laat toch wel de partij filmen hè?

Suc6 30 oktober! je laat toch wel de partij filmen hè?

Thanks! Ja tuuuurlijk!:)

Hier nog even 2 korte filmpjes van de training van gisteren. Henri Akdeniz neemt Jerry voor aanvang van de training nog even op de pads. Leuk voor Jerry deze extra aandacht. Henri doet dit regelmatig en hieruit blijkt dat ze vanuit het team ook overtuigd zijn dat Jerry deze extra aandacht terug gaat betalen met mooie partijen in de toekomst. In overleg met Henri gaan we proberen de energie van Jerry te doseren, zodat hij zich niet leegstoot tijdens een partij maar wat hij doet zo hard mogelijk is. Henri zag hier in eerste instantie niet veel in omdat in zijn ogen kinderen de eigenschap hebben mee te gaan met hun tegenstander. Dus als die volgas gaat...de ander hierin meegaat. Henri zal het wel weten hij is tenslotte de A-vechter en ik niet maar heb aangegeven dat als we het niet proberen Jerry dit nu sowieso niet leert. Al blijft er maar iets van hangen voor dit moment dan is hij toch weer een stapje verder. Gelukkig gaat Henri hierin mee en gaan we dit aandacht geven.
Bedoeling is 3x in de week voor de training 6x 1 minuut.

http://www.youtube.com/watch?v=qsrkwR3zFMs
http://www.youtube.com/watch?v=Boeeh0QFDuA

Ziet er goed uit die trainingsfilmpjes Tremendes.:)
@Jerry... hé champ, goed blijven trainen en dan de 30e de beuk erin!:)

Hoevaak traint hij nou Tremendes?

Nice hoor, leuk dat hij zo vroeg begonnen is. Als hij het weet vol te houden kan hij misschien ver komen:).

Hmmm...hoorde gisteren dat de match up voor 30 oktober al vol zit. Kans is groot dat er dan geen gevecht voor jerry is. Mooi klote...heb m'n kleine jongen nog maar niks verteld. Hij is er zo hard voor aan het trainen dat ik het moeilijk vind om te zeggen dat z'n partij misschien wéér niet doorgaat.:(
Ga ik wel doen natuurlijk maar kreeg het gisteren niet m'n strot uit. Volgens de team eigenaar is er nog van alles mogelijk, er zijn altijd veel afzeggingen maar we moeten er idd rekening mee houden.

Zal wel loslopen Rene, er is wel uitval vanwege ziekte, blessureleed. zorg maar dat ie er klaar voor is en zelf geen blessureleed heeft.

;)

Hmmm...hoorde gisteren dat de match up voor 30 oktober al vol zit. Kans is groot dat er dan geen gevecht voor jerry is. Mooi klote...heb m'n kleine jongen nog maar niks verteld. Hij is er zo hard voor aan het trainen dat ik het moeilijk vind om te zeggen dat z'n partij misschien wéér niet doorgaat.:(
Ga ik wel doen natuurlijk maar kreeg het gisteren niet m'n strot uit. Volgens de team eigenaar is er nog van alles mogelijk, er zijn altijd veel afzeggingen maar we moeten er idd rekening mee houden.

Vervelend voor jullie 2 zeg, gaat het helemaal niet door of is er toch nog een klein kansje?

Zal wel loslopen Rene, er is wel uitval vanwege ziekte, blessureleed. zorg maar dat ie er klaar voor is en zelf geen blessureleed heeft.

;)

Ja weet ik porter maarja als je daar afhankelijk van moet zijn...

Vervelend voor jullie 2 zeg, gaat het helemaal niet door of is er toch nog een klein kansje?

Nee is nog wel een kans maar 1 van de ouders waarvan hun kind al een paar jaar wedstrijden doet gaat er al van uit dat die van hun geen partij heeft, dus ja die hebben er al ervaring mee en als hun er al een hard hoofd in hebben... Maar we zullen het zien komende weken. Ik loop van de week nog wel even bij de trainer langs om te vragen hoe het er uit ziet.

Er valt wel veel uit bij de kids hoor, ligt ook een beetje aan je gewicht en hoelang je al vecht of je makkelijk een partij krijgt op de dag zelf.

Leuk Tremendes dat je zo met je zoontje kan sporten, pas met die kleine van mij naar Ji-do kwan geweest maar hij is nog wat je jong daarvoor, hij liep alleen maar te ouwehoeren :D

Er valt wel veel uit bij de kids hoor, ligt ook een beetje aan je gewicht en hoelang je al vecht of je makkelijk een partij krijgt op de dag zelf.

Ja maar wil uiterlijk een week van te voren een match up hebben, anders begin ik er niet aan. Dan weet ik wel hoe het gaat op de dag zelf...ja we hebben nog wel iemand maar die is 2 jaar ouder en 4kg zwaarder...Nee daar beginnen we niet aan. Heb wel een grens voor zijn tegenstanders en dat is max 1 jaar ouder en 2 kilo zwaarder.

Leuk Tremendes dat je zo met je zoontje kan sporten, pas met die kleine van mij naar Ji-do kwan geweest maar hij is nog wat je jong daarvoor, hij liep alleen maar te ouwehoeren :D

Haha..ja dat hoort er ook bij. Hoe oud is je zoontje? Bij jerry loopt de jongste die 5 jaar is en dat is idd ook aan de jonge kant. Loopt ook meer te klote dan te trainen. Heb Jerry toen hij 5 was laten voetballen en dat was ook een drama.:D Met kickboksen begon hij toen hij een maandje of 2, 7 jaar was. Het is natuurlijk per kind verschillend maar eigenlijk ging het vanaf het begin goed. Hij kon goed de concentratie vasthouden en lekker meedoen met de les zonder overal door afgeleid te worden.

Mijn zoontje is 6, maar nog redelijk speels en snel afgeleid door allerlei. In februari nog maar eens mee laten lopen kijken hoe het dan gaat, hij zit nu in groep3 op school dus dat is ook weer iets serieuzer als de kleuterschool.

Mag ie van de Sensei/Sempai niet meedoen dan ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven