XXL Nutrition

Road to become a champ....

Status
Niet open voor verdere reacties.
even of topic, sorry Tremendes.

@Porter,

Nee, na week of 6 hebben ze besloten dat hij te jong is in zijn gedrag. en besloten is alleen nieuwe leden vanaf 8 jaar toe te laten.
het gekke is wel dat 2 weken later er weer 3 kleintjes bij gekomen zijn die ook 6 jaar waren.

Ik zou het mooi vinden als ie vanaf Febr. er wel klaar voor is, Ji-Do Kwan is toch wel een goede basis voor hem, anders word het toch Judo. voor de TV hangen of achter de PC gaat er bij mij niet in.

• Topic Starter Topic Starter
even of topic, sorry Tremendes.

@Porter,

Nee, na week of 6 hebben ze besloten dat hij te jong is in zijn gedrag. en besloten is alleen nieuwe leden vanaf 8 jaar toe te laten.
het gekke is wel dat 2 weken later er weer 3 kleintjes bij gekomen zijn die ook 6 jaar waren.

Ik zou het mooi vinden als ie vanaf Febr. er wel klaar voor is, Ji-Do Kwan is toch wel een goede basis voor hem, anders word het toch Judo. voor de TV hangen of achter de PC gaat er bij mij niet in.

Geen probleem man!

Raar dat ze later wel 6-jarige aannemen. Ach..je moet ook geluk hebben met de sportschool die bij je in de buurt zit. Een Fred Royers(als voorbeeld) wilt ook niet met jeugd werken..Ja als ze door een ander al goed opgeleid zijn en talentvol blijken te zijn, dan ben je vanaf een 15 jaar welkom.
Judo is trouwens ook een mooie start hoor. Jerry doet nog steeds 1x in de week judo. Maar ook daar moet je geluk mee hebben qua school.

Houdt je eigenlijk ook al rekening met de voeding van Jerry? Niet in grote maten waarschijnlijk, maar toch een klein beetje?:p

Houdt je eigenlijk ook al rekening met de voeding van Jerry? Niet in grote maten waarschijnlijk, maar toch een klein beetje?:p

Wij houden zeker rekening met de voeding maar dat is niet echt gericht op de sport hoor. Gewoon alles in voldoende mate. Ach..misschien soms toch een klein beetje, na een pittige training wil ik wel eens tegen 'm zeggen..neem nog even een banaantje jongen. Maar dat is het dan ook wel.

Moet ook leuk blijven uiteraard, is nog maar een kind:). Respect hoe je het aanpakt, hopelijk blijft hij het volhouden.

Gisteren een van de trainers aangesproken of er al een match up voor jerry is maar de kans is heeeel klein dat hij vecht 30 oktober. Ik ga ervan uit dat het niets gaat worden. Jerry gisteren ook maar verteld en die was uiteraard teleurgesteld. Hij was de dagen al aan het aftellen. :(
We gaan ons gewoon lekker richten op 17 december, dat is het ook weer voordat we er erg in hebben.
Denk dat ik van de week Joop even ga kontakten om wat trainingen af te spreken. Maak ik die kleine jongen weer helemaal blij. :)

balen van 30 okt trem, maar nog even afwachten! Roer kan zomaar omslaan.
Filmpjes zodra je naar Joop gaat svp :D

Vind het vooral jammer voor Jerry, maar idd voor je het weet zitten we al weer in december. Ik denk dat een paar extra trainingen van JK wel een grote glimlach op het gezicht van je kleine champ tovert! Maar vertel eens wat staat er op het programma dan in december? :)

Wat een gedreven ventje die Jerry, geweldig man.
Ga je meestal op zaterdag naar FPA dan?
Kom binnenkort ff een bakkie doen bij onze sensei, kunnen we weer lekker bijkletsen;)

balen van 30 okt trem, maar nog even afwachten! Roer kan zomaar omslaan.
Filmpjes zodra je naar Joop gaat svp :D

Ja dat is waar, we wachten het af en trainen door dus als er een match up is...Dan is Jerry er klaar voor.
Als we naar Joop gaan dan maak ik zeker een filmpje hoor, altijd leuk en voor Jerry goede leerstof om terug te kijken.

Vind het vooral jammer voor Jerry, maar idd voor je het weet zitten we al weer in december. Ik denk dat een paar extra trainingen van JK wel een grote glimlach op het gezicht van je kleine champ tovert! Maar vertel eens wat staat er op het programma dan in december? :)

Klopt..maar om met dit soort teleurstellinkjes te leren omgaan is óók part of the game.
Op 17 december houd zijn eigen team een gala Damo.

Wat een gedreven ventje die Jerry, geweldig man.
Ga je meestal op zaterdag naar FPA dan?
Kom binnenkort ff een bakkie doen bij onze sensei, kunnen we weer lekker bijkletsen;)

Ja leuk hoor dat ie er vol voor gaat. Nog een paar jaartjes en dan liggen we met 'm te bankdrukken Ibo hahaha.
Is idd eigenlijk altijd zaterdags bij Joop. Want dan hebben wij tijd, Jerry doet ook nog iets van school en papa werkt nog wel eens.:D
Je moet zeker weer eens langskomen man! Veels te lang geleden!

Er is nog 2 weken tijd René, en de griep begint ook door te breken. hoop wel dat Jerry nog een tegenstander krijgt de 30e. altijd weer een leer moment toch..?

Er is nog 2 weken tijd René, en de griep begint ook door te breken. hoop wel dat Jerry nog een tegenstander krijgt de 30e. altijd weer een leer moment toch..?

Is ook zo Porter maar zijn wel 2 partijen achter elkaar. Eerst het gala van 2 oktober wat geen doorgang vond en nu dus de 30e wat misschien niks wordt.

Daarnaast had je ook gelijk over het feit dat tegenstanders die overblijven op de dag zelf vaak een paal kilo te zwaar zijn (das op die leeftijd gewoon heel zwaar). Misschien beter vol op de volgende partij richten.

Daarnaast had je ook gelijk over het feit dat tegenstanders die overblijven op de dag zelf vaak een paal kilo te zwaar zijn (das op die leeftijd gewoon heel zwaar). Misschien beter vol op de volgende partij richten.

Exactly... Maarrrrrr..vanochtend gehoord dat Jerry ingeschreven is op het gala van Top Team Utrecht. Date: 6 November.
Het schuift zo steeds wel een week op maar iig weer een kans op een match up.

Exactly... Maarrrrrr..vanochtend gehoord dat Jerry ingeschreven is op het gala van Top Team Utrecht. Date: 6 November.
Het schuift zo steeds wel een week op maar iig weer een kans op een match up.

Hey dat is toch positief nieuws Tremendes, hoop voor jullie dat deze partij op 6 november doorgaat.:)

Hey dat is toch positief nieuws Tremendes, hoop voor jullie dat deze partij op 6 november doorgaat.:)

Hopen wij ook Damo!

Morgen gaan we iig weer trainen bij Joop Kasteel dus daar kijkt Jerry erg naar uit.

Heb vandaag even geoefend om een beetje een video compilatie te maken op de telefoon anders worden al die filmpjes ook zo saai om steeds te bekijken.

Dus in het vervolg spaar ik wel wat opnames en gooi ik eea bijelkaar.

Hierbij de eerste met nieuwe beelden van de training van gisteren en beelden van het young vs old partijtje tussen Jerry en mij.

Voor wie het leuk vind...Enjoy! :)
http://www.youtube.com/watch?v=_uoADRBA-2A

Goede techniek al! Wordt natuurlijk qua kracht nog erg tegengehouden door het feit dat hij zo jong is, maar ben benieuwd wat de toekomst brengt. Gaaf ook dat je hem zo opleidt. Zou willen dat mijn pa dat met me had gedaan.

Thanks fhoc! Toen ik het filmpje in elkaar had geflansd viel me op dat Jerry gewoon een 5-tal trainers om zich heen heeft en die ongemerkt heel veel van hun tijd in hem steken. De ene wat meer dan de andere, maar toch. Er worden hem in ieder geval voldoende middelen en kennis aangereikt. Ja...ik had zelf dat vroeger ook wel willen hebben maar ik denk dat je het leuk moet vinden. Helaas overleed mijn vader toen ik 6 jaar was dus misschien probeer ik wat te compenseren, weet niet. Daarnaast heb ik het geluk dat ik er ook de tijd voor vrij kan maken, dat scheelt ook natuurlijk.

Hopen wij ook Damo!

Morgen gaan we iig weer trainen bij Joop Kasteel dus daar kijkt Jerry erg naar uit.

Heb vandaag even geoefend om een beetje een video compilatie te maken op de telefoon anders worden al die filmpjes ook zo saai om steeds te bekijken.

Dus in het vervolg spaar ik wel wat opnames en gooi ik eea bijelkaar.

Hierbij de eerste met nieuwe beelden van de training van gisteren en beelden van het young vs old partijtje tussen Jerry en mij.

Voor wie het leuk vind...Enjoy! :)

Dat filmpje ziet er aardig professioneel uit Tremendes, nice job en houd het zo!:)
Jerry heeft al een aardig traptechniek, nice kan alleen maar in de toekomst beter worden.
Ik vind dat je lekker positief met je zoon bezig bent, enjoy!

---------- Post toegevoegd Fri 21 Oct 2011 om 17:05 ----------

Gaaf ook dat je hem zo opleidt. Zou willen dat mijn pa dat met me had gedaan.

Misschien word jij straks wel zo'n pa fhoc.:)

Laatst bewerkt:
Dat ziet er weer leuk uit, mooi dat er 6 Nov. nog plaats is.

succes Jerry :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven