XXL Nutrition

Road to become a champ....

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Dat filmpje ziet er aardig professioneel uit Tremendes, nice job en houd het zo!:)
Jerry heeft al een aardig traptechniek, nice kan alleen maar in de toekomst beter worden.
Ik vind dat je lekker positief met je zoon bezig bent, enjoy!

haha..isse gewoon met de iphone in elkaar gezet hoor. Maar vind het zelf ook er wel leuk uitzien zo.

Dat ziet er weer leuk uit, mooi dat er 6 Nov. nog plaats is.

succes Jerry :thumb:

Nou..plaats. Dat weet je nooit zeker maar is een redelijk groot gala waar flink wat sportscholen aan mee doen dus de kans is groot dat er een partij is.
Top team utrecht heeft iig 1 die in Jerry zijn klasse zit maar die heeft Jerry vorige keer in 1 ronde verslagen dus ik weet niet of ze op een rematch zitten te wachten;)

Zeker leuk bezig met je zoon Tremendes. Kan papa ook een beetje kickboksen of?;)

Papa vindt lunges veel leuker :D
Been trainingen komen er weer aan T, dan doe je weer lekker mee toch??

Zeker leuk bezig met je zoon Tremendes. Kan papa ook een beetje kickboksen of?;)

Ligt eraan met wie de vergelijking getrokken wordt. Maar de gemiddelde huisvader slikt geen lowkick van me weg, daarintegen houd ik niet 1 ronde stand tegen jongens als waar Jerry training van krijgt. Dus...laten we het op een beetje houden.:D

---------- Post toegevoegd Fri 21 Oct 2011 om 21:58 ----------

Papa vindt lunges veel leuker :D
Been trainingen komen er weer aan T, dan doe je weer lekker mee toch??

Ja hoor..mits jij ook borst en triceps mee doet. Lijkt me weer leuk Ibo, mis de trainingkjes samen.:)

Leuk filmpje! 6 november is al snel dus dat wordt weer genieten voor jullie beiden.

Vandaag bij FPA in Amersfoort geweest met Jerry voor een training bij Joop. Training was veel techniek met de nadruk op een goede uitvoering, dat is natuurlijk zware kost voor een mannetje van 8 jaar.

Lekker rammen wil wel maar een professionele training en een daarbij horende perfecte uitvoering valt op die leeftijd niet mee. Maar dat is ook de reden waarom we naar Joop gaan, bedoeling is zo hoog mogelijk op de ladder te komen staan in Jerry zijn leeftijd klasse en Joop weet hoe daar te komen en is de aangewezen persoon hiervoor.

Heb ook wel eens gedacht om ook eens naar Bonjasky en/of Aerts voor een training te gaan maar blijf lekker bij team Akdeniz en FPA/Joop. Zij kennen Jerry inmiddels en hebben hem het vertrouwen gegeven dus laten we lekker deze weg met deze partijen blijven bewandelen.

Joop had Jerry een ruime 2 maanden niet gezien en vond hem op sommige gebieden weer flink vooruitgegaan.

Vooral de lowkicks van Jerry. Waar Joop er trouwens aardig wat van heeft gekregen vandaag.

Op de terugweg zei Jerry in de auto...Ben benieuwd of Joop je vanavond nog sms-est dat hij zijn been flink voelt.

Dus Joop als je dit leest...werd je vanavond op de bank nog herinnerd aan de training van Jerry?:D
2dtolqd.jpg

f19w05.jpg

Laatst bewerkt:
Leuk dat Joop daar de tijd voor neemt Tremendes, ik zou ook niet naar anderen lopen. het is belangrijk dat je zoontje zich bekend voelt met de mensen die hem nu begeleiden.

Succes,

GTO

Leuk dat Joop daar de tijd voor neemt Tremendes, ik zou ook niet naar anderen lopen. het is belangrijk dat je zoontje zich bekend voelt met de mensen die hem nu begeleiden.

Succes,

GTO

Jaah..Joop is top! Verenigde al ver voordat de vechtsporters besefte dat een goed fysiek ook belangrijk is mijn 2 passies, krachtsport en vechtsport. Joop was wat dat betreft zijn tijd ver vooruit.
En nee we gaan zeker niet lopen maar het leek me wel een leuke ervaring voor Jerry om ook eens bij die andere 2 grootheden in de sport te trainen, maar zie de meerwaarde buiten de leuke ervaring er niet meer van in.
Denk ook dat we nu een heel mooi totaal pakket voor Jerry hebben en we hem op alle fronten het beste aanbieden.

Laatst bewerkt:
Mooi videootje René :thumb:

Thanks porter..

Update! Er is toch een partij voor jerry komende zondag! Ik werd net gebeld door iemand van het team en volgens hem is het een match van gelijk gewicht en leeftijd. Wil dit nog wel even zeker weten want de grens die we gesteld hebben is max 1 jaar ouder en max 2kg zwaarder.
Maar hooeww...it's on!:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Thanks porter..

Update! Er is toch een partij voor jerry komende zondag! Ik werd net gebeld door iemand van het team en volgens hem is het een match van gelijk gewicht en leeftijd. Wil dit nog wel even zeker weten want de grens die we gesteld hebben is max 1 jaar ouder en max 2kg zwaarder.
Maar hooeww...it's on!:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Aha kijk eens aan, dus heeft het toch nog een super positieve wending gekregen Tremendes!:)

Top om te horen T, kom ik lekker toejuichen.

Aha kijk eens aan, dus heeft het toch nog een super positieve wending gekregen Tremendes!:)

Jep..ben wel aan het twijfelen geslagen want de tegenstander blijkt 10 jaar te zijn en dat is veel verschil tov een 8-jarige. Na een gesprek met de sensei neigen we er wel naar om het te doen maar zal niet makkelijk worden vrees ik. Alles voorgelegt aan Jerry en hij wil de uitdaging aan. Trainers hebben er vertouwen in. Moet zeggen dat ik het zelf geen makkelijke beslissing vind.

Top om te horen T, kom ik lekker toejuichen.

Leuk Ibo, zal Jerry fantastisch vinden. Maar zie bovenstaande.

@ Tremendes. Zijn ze even zwaar?

@ Tremendes. Zijn ze even zwaar?

Jongen schijnt 2kg lichter te zijn Briekie. Maar moet dit nog zien want heb steeds wat tegenstrijdige info gekregen tot op heden. Ook wat betreft het aantal partijen. eerst was het zijn eerste partij, later werd er gezegd dat hij er niet zoveel had gedaan. Jerry is niet zo heel groot en ook niet zwaar dus lijkt me vreemd dat als je 2 jaar ouder bent ook 2kg lichter bent. Denk dat we de partij aannemen en op de dag zelf een inschatting maken. Jongen even bekijken, resultaten van de weging afwachten etc...Heb al wel door dat ik dit het minst leuke aspect van de sport vind. Tis wel je kleine jongen die je de ring instuurd en voor hem de afweging moet maken, doen we het wel of doen we het niet.

Laatst bewerkt:
Mooi filmpje T! Blijft erg leuk om te zien, je ziet nu idd al vorderingen, hij krijgt z'n motoriek meer onder controle wat z'n technieken nu al ten goede komt. Erg goed te zien bij de inside lowkick met wisselpas. Ziet er goed uit man! TTT komend weekend met de wedstrijd, keep us posted!

Jongen schijnt 2kg lichter te zijn Briekie. Maar moet dit nog zien want heb steeds wat tegenstrijdige info gekregen tot op heden. Ook wat betreft het aantal partijen. eerst was het zijn eerste partij, later werd er gezegd dat hij er niet zoveel had gedaan. Jerry is niet zo heel groot en ook niet zwaar dus lijkt me vreemd dat als je 2 jaar ouder bent ook 2kg lichter bent. Denk dat we de partij aannemen en op de dag zelf een inschatting maken. Jongen even bekijken, resultaten van de weging afwachten etc...Heb al wel door dat ik dit het minst leuke aspect van de sport vind. Tis wel je kleine jongen die je de ring instuurd en voor hem de afweging moet maken, doen we het wel of doen we het niet.

Dat zal inderdaad de enige manier zijn. 2 jaar is heel veel op die leeftijd (ik werk in de sport met deze doelgroep) maar er zitten echt wel kinderen bij lichamelijk behoorlijk achter lopen. hopelijk pakt het allemaal positief uit voor jullie.
Maar je weet in iedergeval goed waar je mee bezig bent. er zijn ouders of zelfs trainers die dat soort beslissingen aan het kind zelf overlaten. Een vechter is niet in staat om zulke beslissingen te nemen, die zeggen gewoon ja op elke partij.

Ja we zullen het zien briekie..als de info klopt heeft jerry wel een niet onbelangrijk gewichtsvoordeel. Ik zal die jongen moeten zien en dan hoop ik dat ik een redelijke inschatting kan maken of we het doen of niet. Spanning zit er bij mij al goed in iig, is een apart fenomeen hoor om je kleine jongen de ring in te sturen.

---------- Post toegevoegd Fri 28 Oct 2011 om 14:11 ----------

Mooi filmpje T! Blijft erg leuk om te zien, je ziet nu idd al vorderingen, hij krijgt z'n motoriek meer onder controle wat z'n technieken nu al ten goede komt. Erg goed te zien bij de inside lowkick met wisselpas. Ziet er goed uit man! TTT komend weekend met de wedstrijd, keep us posted!

Ja is goed te zien he? dat is het mooie je ziet elke 3 maanden zoveel progressie bij die kleintjes. Hoop dat er voldoende progressie is gemaakt om het komende zondag tegen een 10 jarige op te nemen.:o
Tuurlijk houd ik je via dit topic op de hoogte. Probeer na de wedstrijd even hier iets neer te zetten en als we terug zijn zet ik gelijk het filmpje erop. Maar als eerste joop sms-en, dat heb ik 'm beloofd.:)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven