XXL Nutrition

Road to INBA Dutch Championships 2018

Peiling Peiling Welke klasse draaien op inba dutch nationals

• Bodybuilding

Stemmen: 4 28,6%
  • Map

Stemmen: 4 28,6%
  • Beide

Stemmen: 6 42,9%

• Totaal stemmers
    14
  • Topic Starter Topic Starter
IMG_3919.JPG
IMG_3934.JPG
IMG_3937.JPG
Gister na werk snel wat foto's genomen na low carb day vanochtend 77 kg verlies dus nog wel wat gewicht nu helaas maar volgende week langzaam aan laden dus denk dat 77,5 onstage gewicht word kilo of 4/5 meer dan vorige keer en stukke droger

IMG_3919.JPG
IMG_3934.JPG
IMG_3937.JPG
Gister na werk snel wat foto's genomen na low carb day vanochtend 77 kg verlies dus nog wel wat gewicht nu helaas maar volgende week langzaam aan laden dus denk dat 77,5 onstage gewicht word kilo of 4/5 meer dan vorige keer en stukke droger

netjes man, dus vocht ga je niet droppen? Niet dat je er vochtig uitziet ofzo hoor. Maar vaak verlies je hier ook nog wat, als ik ga laden bijv en vocht eraf gooi kom ik toch iets lager uit kwa gewicht dan week ervoor ofzo.

Naar mijn mening hoef je echt niet bang te zijn dat wat je nu verliest daadwerkelijk spiermassa is! Hoeveel tijd zat er tussen deze en de vorige wedstrijd, want 4/5kg gains is niet verkeerd natuurlijk!

Een erg pleasing shape trouwens:cheer:

netjes man, dus vocht ga je niet droppen? Niet dat je er vochtig uitziet ofzo hoor. Maar vaak verlies je hier ook nog wat, als ik ga laden bijv en vocht eraf gooi kom ik toch iets lager uit kwa gewicht dan week ervoor ofzo.
Ja vocht zeker nog wel droppen maar op low carb dagen merk ik dat ik al erg veel vocht verlies morgen ochtend weeg ik weer 78/78,5 omdat ik dan weer vochtiger ben door high carb

Naar mijn mening hoef je echt niet bang te zijn dat wat je nu verliest daadwerkelijk spiermassa is! Hoeveel tijd zat er tussen deze en de vorige wedstrijd, want 4/5kg gains is niet verkeerd natuurlijk!

Een erg pleasing shape trouwens:cheer:
Ongeveer anderhalf jaar nu

Bij mij scheelde het aardig wat kg's maar ik zat ook aan de gear dus hield wat meer vast!

Ben je natty @nlbramnl ? Als je er niet wil op ingaan, no problem. Sowieso goede shape!

Als mensen denken dat k gebruik vat ik dat als compliment zal wel betekenen dat ze me breed vinden hahaha

Je fysiek is idd goed, redelijk wat massa gezien het feit dat je zo droog bent.

Om eerlijk te zijn denk ik idd dat je gebruikt maar we hoeven daar niet over te discuteren, ben dat ook niet van plan :)

Goede fysiek sowieso, keep it up man! Succes!

Je fysiek is idd goed, redelijk wat massa gezien het feit dat je zo droog bent.

Om eerlijk te zijn denk ik idd dat je gebruikt maar we hoeven daar niet over te discuteren, ben dat ook niet van plan :)

Goede fysiek sowieso, keep it up man! Succes!

Haha oky Naja mag je denken ga er verder niet op in mooi compliment dan hè

Ik als 'natty politie' denk dat dit wel natty is, maar verwacht niet dat er natty nog veel meer gains gemaakt gaan worden in korte tijd...

Ik als 'natty politie' denk dat dit wel natty is, maar verwacht niet dat er natty nog veel meer gains gemaakt gaan worden in korte tijd...
Gains komen na mijn wedstrijd haha vandaag shape check ben stage ready alleen vocht droppen
Moren low carbs maandag laatste dag hoog en fullbody trainen elke dag nu dinsdag woensdag laag in carb vocht verliezen vanuit daar foto's kijken wat ik verder moet doen qua laden

Terug
Naar boven