nlbramnl
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1.045
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 5%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()
Gister na werk snel wat foto's genomen na low carb day vanochtend 77 kg verlies dus nog wel wat gewicht nu helaas maar volgende week langzaam aan laden dus denk dat 77,5 onstage gewicht word kilo of 4/5 meer dan vorige keer en stukke droger![]()
Ja vocht zeker nog wel droppen maar op low carb dagen merk ik dat ik al erg veel vocht verlies morgen ochtend weeg ik weer 78/78,5 omdat ik dan weer vochtiger ben door high carbnetjes man, dus vocht ga je niet droppen? Niet dat je er vochtig uitziet ofzo hoor. Maar vaak verlies je hier ook nog wat, als ik ga laden bijv en vocht eraf gooi kom ik toch iets lager uit kwa gewicht dan week ervoor ofzo.
Ongeveer anderhalf jaar nuNaar mijn mening hoef je echt niet bang te zijn dat wat je nu verliest daadwerkelijk spiermassa is! Hoeveel tijd zat er tussen deze en de vorige wedstrijd, want 4/5kg gains is niet verkeerd natuurlijk!
Een erg pleasing shape trouwens![]()
Haha wil ik best op ingaan ben natty inderdaad keuze of je dat dan wel of niet wilt geloven is aan jou hahaBen je natty @nlbramnl ? Als je er niet wil op ingaan, no problem. Sowieso goede shape!
Haha wil ik best op ingaan ben natty inderdaad keuze of je dat dan wel of niet wilt geloven is aan jou haha

Als mensen denken dat k gebruik vat ik dat als compliment zal wel betekenen dat ze me breed vinden hahaha
Als mensen denken dat k gebruik vat ik dat als compliment zal wel betekenen dat ze me breed vinden hahaha

Je fysiek is idd goed, redelijk wat massa gezien het feit dat je zo droog bent.
Om eerlijk te zijn denk ik idd dat je gebruikt maar we hoeven daar niet over te discuteren, ben dat ook niet van plan
Goede fysiek sowieso, keep it up man! Succes!
Gains komen na mijn wedstrijd haha vandaag shape check ben stage ready alleen vocht droppenIk als 'natty politie' denk dat dit wel natty is, maar verwacht niet dat er natty nog veel meer gains gemaakt gaan worden in korte tijd...
Zal vandaag foto van benen maken die zijn vind ik best prima
I see what you did there..

Bedoel het niet negatief? Op die pic is toch enkel UB te zien vandaar.