AndroidHealthClinic

Road to INBA Dutch Championships 2018

Peiling Peiling Welke klasse draaien op inba dutch nationals

• Bodybuilding

Stemmen: 4 28,6%
  • Map

Stemmen: 4 28,6%
  • Beide

Stemmen: 6 42,9%

• Totaal stemmers
    14
  • Topic Starter Topic Starter
Gewicht vanochtend 76,5 t*ring verlies ik nu nog veel flinke mind f**k dit Maarja sta plat als weet niet wat en vanochtend bijna al vocht al kwijt vandaag high carb en depletion training vanaf morgen low carb nog steeds 120 maar voelt als niks

Gewicht vanochtend 76,5 t*ring verlies ik nu nog veel flinke mind f**k dit Maarja sta plat als weet niet wat en vanochtend bijna al vocht al kwijt vandaag high carb en depletion training vanaf morgen low carb nog steeds 120 maar voelt als niks
Succes komende week!!:D

is normaal toch, maar je staat er top bij man!

Ziet er goed uit hoor. Niet twijfelen, shape is on point. Benieuwd als je mag gaan laden.

Ziet er goed uit hoor. Niet twijfelen, shape is on point. Benieuwd als je mag gaan laden.
Kan ik ook weet dat mij armen dan stuk voller en schouders eruit knallen dan dus dat is wel fijn als de buik maar strak blijft haha gok wel op 600 gram carb met laden op zaterdag eet er vandaag al 300

Kan ik ook weet dat mij armen dan stuk voller en schouders eruit knallen dan dus dat is wel fijn als de buik maar strak blijft haha gok wel op 600 gram carb met laden op zaterdag eet er vandaag al 300

als je je maaltijden gewoon goed verdeeld ga je geen last van een bolle buik krijgen. gewoon heel erg goed verdelen Idem op de wedstrijd dag om de zoveel tijd paar happen rijst of rijstwafels :P

Ooit van interpunctie gehoord?

Vandaag na foto update toch 3*50 gr rijst erbij Nice

IMG_3956.JPG
IMG_3958.JPG
Morgen voeding weer omhoog
Ontbijt
Daarna 6x 50 gram

Shape hierboven is. Van vanochtend gister 300 gr carbs op en lekker plat nog

Lekker kerel! 6x50 gram is niet heel veel ja, Achja zo lang het zijn werk maar doet!

Ik zat tijdens laden op 500gram rijst per dag en dat was achteraf te weinig lol.

Laat je je niet gek maken door je gewicht, gewicht zegt vrij weinig he! Ben zelf ook nog 3-4 kg verloren met depletten en laden. Werd zelfs nog wat lichter tijdens het laden.

Laatst bewerkt:
Lekker kerel! 6x50 gram is niet heel veel ja, Achja zo lang het zijn werk maar doet!

Ik zit tijdens laden op 500gram rijst per dag en dat was achteraf te weinig lol.

Laat je je niet gek maken door je gewicht, gewicht zegt vrij weinig he! Ben zelf ook nog 3-4 kg verloren met depletten en laden. Werd zelfs nog wat lichter tijdens het laden.

nee klopt maar laad nu nog weinig he, qua kcal vandaag nog geen 2500 dus echt laden is het nog niet
morgen ga ik denk ik al wat omhoog, en vrijdag en zaterdag nog wat meer.
denk morgen 6 x 70 zoiets
vrijdag ook
zaterdag 6 x 100 misschien.
en zondag rijstwafels en jam en die zooi

Terug
Naar boven