MuscleMeat

Road to Victory

waarom zit je niet bij de logboek-afdeling?

• Topic Starter Topic Starter
omdat het in de eerste instantie niet bedoelt was als "logje" :)

Filmpje?!

Ik wist niet eens dat dit je log was man :roflol:

Open effe in de andere sectie een nieuwwe, krijg je meer feed back

wat duurt het lang op youtube :rolleyes:

netjes Beest! :D

Ging veels te vlot voor een 1rm :P

10kg erbij als je nog eens maxt, en bij ons staat top-radio ook altijd op in de gym :D

lekkere trainingen kerel ... en leuk filmpje ;)

Ging veels te vlot voor een 1rm :P

10kg erbij als je nog eens maxt, en bij ons staat top-radio ook altijd op in de gym :D

leve topradio :D

en ik had al een week of 2 geen DL meer gedaan, maar wou van die schamele 190 pr vanaf...

had gisteren ook nog 210 geprobeerd, maar dat was een dikke vette nuloperatie :)

Netjes hoor! Volgende keer wel op het laatste punt wat langer vasthouden. Staat wat netter want dan kan je zien dat je het gewicht volledig onder controle hebt. Maargoed, als dit 200 is, dan zit 210 er ook wel in binnenkort!

Netjes hoor! Volgende keer wel op het laatste punt wat langer vasthouden. Staat wat netter want dan kan je zien dat je het gewicht volledig onder controle hebt. Maargoed, als dit 200 is, dan zit 210 er ook wel in binnenkort!

ik begon hem op het einde toe wat te verliezen qua grip, anders had ik net wat langer vastgehouden hoor...

ik ben te koppig om straps te gebruiken, **** straps :D :p

ik begon hem op het einde toe wat te verliezen qua grip, anders had ik net wat langer vastgehouden hoor...

ik ben te koppig om straps te gebruiken, **** straps :D :p

Straps met 200 moet niet nodig zijn. Ga anders griptrainingen doen. Heb zelf totaal geen moeite met mijn grip met 210. Maargoed, had ik het toch goed gezien dat je niet volledige controle had :D

Maargoed, dat over die grip meende ik wel serieus. Doe je daar nu al oefeningen voor?

*knuffel* ;)

Terug
Naar boven