Fitness Seller

Rob G's log - Sheiko Hypertrophy (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ub

Benchpress
2 x 8 x 50
8 x 70
7 x 80
6 x 80
4 x 80

Haha laten we het maar een 'dropset' noemen

T-bar row
10 x 50
8 x 60
3 x 8 x 70

Incline db press
8 x 20
8 x 26
8 x 30
5 x 30
4 x 30

Cable row
8 x 59
2 x 8 x 66
8 x 59

Dips
5 x bw
4 x 5 x bw+5

Barbell curl
12 x 15
10 x 20
2 x 8 x 25

Side raise
2 x 8 x 16 cheat style
2 x 12 x 6 super strict
2 kg static hold minuutje

Beetje ub/lb is toch ook wel lekker makkelijk. Dem pump was loyal, begin weer wat voller te worden.
 
Vorige week nog een semi lb gedaan, tijd nood dus enkel deadlift.

Deadlift:
2 x 8 x 50
5 x 80
3 x 110
3 x 140
3 x 160
3 x 170
3 x 3 x 180
1 x 190

Ging prima maar geen tijd voor rest.

Deze week naar Spanje geweest ivm werk dus beetje bagger eten en geen tren.

Vandaag Ub tje

1) benchpress opwarmen tot 3 x 3 (ca. 90% 1RM)
2 x 8 x 50
5 x 70
3 x 80
2 x 3 x 90
3 x 95
1 x 100

Testing the waters maar ging allemaal prima.

2) incline db flye
2 x 15 x 14

3) Military press
5 x 40
5 x 45
5 x 50

4) weighted chinups 5 x 5
Cable pulldowns wegens chinup faalangst
5 x 52
2 x 5 x 59
2 x 5 x 66

5) Pandley row
10 x 40
2 x 10 x 60

6) Facepulls
10 x 18
2 x 10 x 23

7) triceps dumbbell extensions
15 x 20
2 x 15 x 26

Ging nog wel ok.
 
Naar Spanje gegaan en bagger gegeten? Hoe kan dat? In Spanje kan je toch juist heerlijk eten? Sterke deadlift trouwens. :eek:
 
Naar Spanje gegaan en bagger gegeten? Hoe kan dat? In Spanje kan je toch juist heerlijk eten? Sterke deadlift trouwens. :eek:

Moest er alleen heen voor een meeting. Vlucht naar Madrid om 08:00, vervolgens binnenlandse vlucht. Daar een of andere smerige lunch. Meeting. Eten op vliegveld. Binnenlandse vlucht terug naar Madrid. Paar bier met contactpersoon daar. Volgende dag hoteleten in de ochtend. Smiddag wel in madrid wat gegeten. Savonds McD op vliegveld. Terug naar schiphol. Donderdag een andere agent van ons op bezoek, savonds Amsterdam laten zien (whaha mooi reactie als je pils staat te drinken op de wallen). Goed, drukke week man. Ik leef op eiwitpoeder, musclemeat en ingevroren maaltijden. Volgens mij eet ik zo'n beetje drie weken al hetzelfde avondeten. Maar goed, mijn astronautenvoer verveelt nooit. Wat rotirollen en loempia's van musclemeat er bij en lean gains zijn een feit.
 
Moest er alleen heen voor een meeting. Vlucht naar Madrid om 08:00, vervolgens binnenlandse vlucht. Daar een of andere smerige lunch. Meeting. Eten op vliegveld. Binnenlandse vlucht terug naar Madrid. Paar bier met contactpersoon daar. Volgende dag hoteleten in de ochtend. Smiddag wel in madrid wat gegeten. Savonds McD op vliegveld. Terug naar schiphol. Donderdag een andere agent van ons op bezoek, savonds Amsterdam laten zien (whaha mooi reactie als je pils staat te drinken op de wallen). Goed, drukke week man. Ik leef op eiwitpoeder, musclemeat en ingevroren maaltijden. Volgens mij eet ik zo'n beetje drie weken al hetzelfde avondeten. Maar goed, mijn astronautenvoer verveelt nooit. Wat rotirollen en loempia's van musclemeat er bij en lean gains zijn een feit.
Behoorlijke drukke agenda. Madrid is een leuke stad. Je kan er heerlijk eten (ik heb er gewoond). Madrilenen zeggen altijd Madrid Me Mata. Je kan er goed naar de klote gaan. hahaha.
 

Druk druk druk. Vorige week wel 4x wezen trainen. Hanteer UB/LB nu nog steeds. Kracht is gezakt, massa ook. Wel wat droger. Heb geen weegschaal dus weet gewicht niet maar zal ergens rond de 85 zijn. Squats 8 reppers van 100 gaan prima. Deadlifts triples op 180. Bench 8 repper op 80 (waardeloos).

Afgelopen maanden zo een beetje om de week een buitenland trip gehad. Zit nu voor 3 dagen in de UK.

Vanaf volgende week hoop ik iig weer minder naar het buitenland te gaan (op zich wel toffe ervaring maar niet te doen qua eten en sport en verder erg vermoeiend).

Tis wat maintain the gain nu wat nog prima gaat. Als je minder sport en je doet een UB/LB krijg je wel weer van die lekkere pumps. Anyhow, wil wel weer wat serieuze gewichten gaan verzetten.

Of ik het log nog intensief bij ga houden is de vraag. Ik heb de neiging nogal full retard te gaan met de serieuze schema's. Alles of niets, je kent het. Moet even gezonde balans vinden tussen intensief naar de gym en recreatief leven. Echt leuk op kracht trainen vind ik toch wel lastig als je niet wat meer 'all the way' gaat.

We gaan het zien.
 
Ik vond het al stil hier..!

Als ik jou was zou ik gewoon lekker 4-daagse sheiko draaien. Prima te combineren met sociaal leven, toch?
 
Ik vond het al stil hier..!

Als ik jou was zou ik gewoon lekker 4-daagse sheiko draaien. Prima te combineren met sociaal leven, toch?

Ja maar ik zit dan wel een beetje met een progressive load waarvoor ik in bepaalde mate fatsoenlijk eten moet etc. Als ik in buitenland ben is het vlucht in de ochtend, meetings, hotels. Uit eten met wijn. Geen gym en iifym misschien net een beetje halen.

Verder wil ik met Sheiko iedere training knallen. Terwijl ik vaak eigenlijk beetje lam ben, net terug van zaken of vermoeiende weekenden. Een ub/lb en niet zo obsessief bezig zijn met gainen is dan zo veel makkelijker.

Ik ga niet naar de gym als ik moe en lam ben en een mega knal training neer wil/moet zetten. Maar ik ga wel ff voor een ub/lb'tje waarbij ik niet zo bezig ben met meer gewicht/reps etc.

Ofwel, maintainen ipv gainen is voor mijn gestel eigenlijk beter want gainen kan ik maar op een manier en dat is lijnrecht op het doel af: full retard. Kom ik in autist modus. Niet willen drinken etc. En ik wil wel even genieten van het leven nu inclusief alle geneugden.
 
Gainen kun je ook echt nog wel zonder full retard te gaan. Met een 3 daags ub/lb kom je er echt wel. Als je maar gewoon zorgt dat je elke week steevast 3x gaat trainen. Hoef je ook echt geen bizar schema voor vast te houden. Beetje heavy en minder heavy dagen inregelen. Ik doe ub/lb over 4 dagen met een redelijk los schema. Soms doe ik zelfs maar 3 of 4 oefeningen op de avond omdat ik er pas zo laat ben. Toch qua kracht op een all time high.

Bottom line: de gulden middenweg is echt wel te vinden waarbij je in het weekend kunt zuipen en een eetpatroon kan hanteren dat ook in jouw werk past. Het belangrijkste is vooral gewoon wekelijks gaan. Mijn progressie gaat langzaam, maar uiteindelijk kom je er wel. Ik vind het ook gewoon leuk om 's avonds weer in de gym te staan, dat helpt ook wel.
 
Beetje anavar helpt ook altijd
 
Gainen kun je ook echt nog wel zonder full retard te gaan. Met een 3 daags ub/lb kom je er echt wel. Als je maar gewoon zorgt dat je elke week steevast 3x gaat trainen. Hoef je ook echt geen bizar schema voor vast te houden. Beetje heavy en minder heavy dagen inregelen. Ik doe ub/lb over 4 dagen met een redelijk los schema. Soms doe ik zelfs maar 3 of 4 oefeningen op de avond omdat ik er pas zo laat ben. Toch qua kracht op een all time high.

Bottom line: de gulden middenweg is echt wel te vinden waarbij je in het weekend kunt zuipen en een eetpatroon kan hanteren dat ook in jouw werk past. Het belangrijkste is vooral gewoon wekelijks gaan. Mijn progressie gaat langzaam, maar uiteindelijk kom je er wel. Ik vind het ook gewoon leuk om 's avonds weer in de gym te staan, dat helpt ook wel.

Goed verhaal.

Beetje anavar helpt ook altijd

Beter verhaal.
 
Keertje trainen en vervolgens drinken met wwe zou ik je aanraden
 
Back
Naar boven