XXL Nutrition

Rob Sager AAS?

vin armando

Novice
Waardering
0
Sinds zijn dood zie ik veel foto's van hem op het forum, maar ik ben echt benieuwd naar zijn eet/trainingschema weet iemand hier misschien iets over?

En wat denken jullie heeft ie aan de AAS gezeten of was het gwn een topatleet met goeie genen......??? want hij heeft echt een van de mooiste fisieken die ik ooit heb gezien...... maar dat is mijn mening;)....:D

Sinds zijn dood zie ik veel foto's van hem op het forum, maar ik ben echt benieuwd naar zijn eet/trainingschema weet iemand hier misschien iets over?

En wat denken jullie heeft ie aan de AAS gezeten of was het gwn een topatleet met goeie genen......??? want hij heeft echt een van de mooiste fisieken die ik ooit heb gezien...... maar dat is mijn mening;)....:D

haha....

Je weet natuurlijk nooit wat iemand precies neemt.. maar natural...never
Veel aas + t3/clen/eca... voor het jaar rond droog te blijven
mss ook wat met hgh gepruld ....

In een oude musclemag van me staat er wat over zijn training..

Hij deed niets speciaals...

Dat hij er zo goed uitziet komt door zijn bouw en dat is genetisch.

Blijkbaar slikte hij behoorlijke hoeveelheden mansappen. Tevens is het overduidelijk dat hij ook andere sappen in zich liet spuiten behalve de mansappen.

goede genen, gebruik AAS, dieet 100%, training 100%, jarenlange toewijding en je hebt het fysiek van Rob.

alleen maar cell tech + testo stim heb ik uit betrouwbare bron vernomen

Jonko, dat jij dat testosteron noemt is nog geen vrijbrief om elke keer je kontje te verkopen op carpoolplaatsen!

beetje sneu hoor... mijn beroep verklappen alleen omdat je mij niet kon betalen [voor lelijke mensen ben ik duurder]

:p

who gives a shit...results that's what counts :D

hij moet vast en zeker ook endostim gebruikt hebben hoor

nee joh hij gaint al op een boterham met pinda kaas en een banaan.

hij pijpte veel bodybuilding mannen en tussen die man sappen van die bodybuilders zaten verborgen anabolen dus zo doende.

nou mij niet gezien om zo groot te worden :P:P:P:P

nee joh hij gaint al op een boterham met pinda kaas en een banaan.

hij pijpte veel bodybuilding mannen en tussen die man sappen van die bodybuilders zaten verborgen anabolen dus zo doende.

nou mij niet gezien om zo groot te worden :P:P:P:P

vind wel dat in deze topic respect voor Rob ontbreekt
iemand zijn geaardheid of activiteiten buiten het bodybuilding mogen geen invloed hebben op het beoordelen van zijn fysiek, want laten we eerlijk zijn, hij had een topfysiek waar 99% van dit forum enkel maar van kan dromen...
TS vraagt of er bekendheid is ivm zijn AAS gebruik, voeding en training, laat dit weer niet het zoveelste "hij is gay-topic" worden aub, want reacties daaromtrent lijken mij enkel te maken te hebben met jaloezie.

Logisch dat dit een thread word met domme gay posts. Topicstarter zegt zelf meerdere threads gelezen te hebben waar fotos van Rob Sager in stonden. Elke vorige thread ging ook over zijn gebruik. Dit is dus gewoon een domme thread met domme vragen en dan krijg je domme antwoorden.

En grappen maken over gay for pay is gewoon leuk :D

...

Laatst bewerkt:
Die jongen is dood en jullie maken stomme grappen. Geen respect voor dode mensen. Jullie zijn echt triest. Deze forum wordt echt met de dag triester.

Je moet je er maar druk om kunnen maken. Let op je bloeddruk. Toen hij nog leefde vond ik het al smerig dat hij gay for pay deed en dat verandert niet nu hij dood is.

• Topic Starter Topic Starter
haha....

Je weet natuurlijk nooit wat iemand precies neemt.. maar natural...never
Veel aas + t3/clenbuterol/eca... voor het jaar rond droog te blijven
mss ook wat met hgh gepruld ....

In een oude musclemag van me staat er wat over zijn training..

Hij deed niets speciaals...

Dat hij er zo goed uitziet komt door zijn bouw en dat is genetisch.

Okee dankje hoe ben je dit te weten gekomen? bron

Was Rob Sager dan een homofiel?

Terug
Naar boven