Fitness Seller

Robbert-Jan van Heeckeren

Jammer dat het zo moet lopen, ik heb nog gereageerd in het topic van porterhouse maar de post is verwijderd en het slotje is er inmiddels ook weer vanaf. Ik heb gemaild naar bigt dat ik erover ophou en me erbij neer leg, maar dat ik het een foute beslissing vond. Een reactie heb ik ook nooit gehad. Dus bij deze zet ik een streep onder het hele verhaal en blijf gewoon lezen en zo min mogelijk posten. Robbert-jan het zou jammer zijn als je niet meer actief bent op het forum maar ik begrijp je beslissing.

ik neem aan dat dit niet over de karma gaat, laten we wel wezen, er waren de laatste tijd wel vreemde pratijken te zien qua karma, iemand die net een jaar post en dan 60 karma heeft. Bij bijvoorbeeld de aas sectie moet toch je echt goed beslagen te ijs komen wil je er een krijgen. Dan hebben we het over inhoudelijke, nuttige reactie''s, ipv gein.
Kan zijn dat ongein ook voor sommige karma waardig is maar dan gaat het nivo wel heel snel omlaag.

Ik zie op je profielpagina dat je nog regelmatig online komt. Update gewoon weer eens!

Laatst bewerkt:
Fijn uiteinde!

Vanavond lekker het nieuwe jaar in knallen met Robbert's triple. Hèt shock-schema voor borsttraining.

Gelukkig nieuwjaar nog!

Prettige feesten!

Triple kusjes op je wang, Robbert!

En eentje op alledrie je benen!!!

Knal ze vannacht!

Topshow.

Terug
Naar boven