MuscleMeat

Robbert-Jan van Heeckeren

• Topic Starter Topic Starter
Het wordt af tellen Robbert, nog 6 dagen en je bent weg bij Strada:treuren:

Gelukkig heb je er wel een top sportschool voor terug gevonden waar je je weer lekker kan uitleven:lifter:

:(yep...heb er 12,5 jaar getraind, had er nooit weg gegaan als ze er geen healthcentre van gemaakt hadden, ga op zeker iedereen missen.
De gym waar ik nu ga trainen is er een voor de liefhebber, Chris Rosales een bb-legende uit de jaren tachtig is de eigenaar, ook een aantal andere wedstrijdjongens uit die periode trainen er:cool:.
Chris wil eventueel in de toekomst nog eens een wedstrijd draaien en we hebben al afgesproken straks wat samen te trainen en wat info uit te wisselen.

Goed bezig! Net een stuk gelezen op je website over tripple, klinkt interresant!
Wat is nou eigenlijk jouw eigen doel altijd geweest qua massa of wedstrijd ambities? Want zoals ik las train je al 22 jaar, en vind als ik heel eerlijk moet zijn je fysiek niet echt indrukwekkend voor iemand met 22 jaar training?

No offence verder!

Goed bezig! Net een stuk gelezen op je website over tripple, klinkt interresant!
Wat is nou eigenlijk jouw eigen doel altijd geweest qua massa of wedstrijd ambities? Want zoals ik las train je al 22 jaar, en vind als ik heel eerlijk moet zijn je fysiek niet echt indrukwekkend voor iemand met 22 jaar training?

No offence verder!

Doel is altijd geweest leuke en aparte dingen met de sport doen en het positief te benaderen. Als naturel atleet heb je je beperkingen maar het is altijd leuk om de grenzen op te zoeken en je weer iets te kunnen verbeteren. Kwa massa ga ik om het e.a. te continueren, kilotje meer, procentje bf minder...ben niet op zoek naar veel meer massa want dat is naturel bijna niet goed in shape te krijgen.

Verder hoop ik natuurlijk dat het wereldrecord nog eventjes zal blijven staan, altijd leuk als dat in Nederland blijft;).

Wat een haters dat je topic maar 2 sterren heeft. Wat zijn eigenlijk je stats op de grote drie? Of hou je je daar helemaal niet mee bezig als bb'er zijnde?

Wat een haters dat je topic maar 2 sterren heeft. Wat zijn eigenlijk je stats op de grote drie? Of hou je je daar helemaal niet mee bezig als bb'er zijnde?

Je hebt altijd een paar haters...dat hoort er schijnbaar bij:(, ik weet van een hoop bekende wedstrijdjongens dat ze zich daarom niet op de fora begeven maar zie er zelf nog altijd het positieve in om wat info etc. met elkaar uit te wisselen want ik kom dagelijks heel interessante dingen tegen. Owww stats, idd ben een beetje van de oude stempel en kijk daar eerlijk gezegd weinig naar, al vind ik het geweld met de dumbbell's en ijzers heerlijk:wl:.

Je hebt altijd een paar haters...dat hoort er schijnbaar bij:(, ik weet van een hoop bekende wedstrijdjongens dat ze zich daarom niet op de fora begeven maar zie er zelf nog altijd het positieve in om wat info etc. met elkaar uit te wisselen want ik kom dagelijks heel interessante dingen tegen. Owww stats, idd ben een beetje van de oude stempel en kijk daar eerlijk gezegd weinig naar, al vind ik het geweld met de dumbbell's en ijzers heerlijk:wl:.

Veel jongens zitten wel op de fora, maar lezen vaak alleen, posten niet..

jammer van de haters idd, dankzij mij 3 sterren :p

Veel jongens zitten wel op de fora, maar lezen vaak alleen, posten niet..

Klopt;)...vind ik zonde, snap dat die jongens niet afgezeken willen worden voor het harde werk dat ze jaar in jaar uit leveren. Over het algemeen valt het hier nog best mee maar een hoop jongens zien daar tegen op.

---------- Toegevoegd om 19:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:58 ----------

jammer van de haters idd, dankzij mij 3 sterren :p

Thnx kerel...er zit er hier op DBB een die extra kloontjes aan maakt om die sterretjes te minimaliseren:D...dan denk ik van waar komt die frustratie:D.

Het PL hok met hun -40 armen laten zich blijkbaar weer kennen.
Gewoon doen waar je goed in bent Robin: buffelen als de beesten !!!

Robbert-Jan is the best. Toffe peer en een bikkel!!!
ps +5 sterren :)

:Dha, ha thnx manne, ik blijf er lekker voor gaan hoor;), er zijn nog een hoop leuke dingen te doen met en voor onze sport...en als ik daar wat in kan betekenen doe ik dat graag, het blijft fun. Ik zeg altijd met z'n allen maken we er iets moois van en creeren we een gezonde cultuur voor bb:cool:.

:DHa, ha het lijkt hier wel Ebay:D.

Mijn nieuwe gym, Sportstudio Lochem bevalt helemaal goed:cool:...iets kleiner dan dat ik gewend was maar het barst van de heerlijke apparatuur en heb begrepen dat er nog een 2-tal beentoestellen in de opslag staan voor
als er meer ruimte komt in de toekomst:cool:.

Na een tijdje off suppies, ben ik dan ook maar weer eens begonnen met Green Bulge, White Blood en Detox One...gaat het net allemaal weer wat soepeler:brew:. Voeding straks weer lekker aantrekken en dan weer eens
kijken wat voor nieuwe dingetjes op het pad komen.

:DHa, ha het lijkt hier wel Ebay:D.

Mijn nieuwe gym, Sportstudio Lochem bevalt helemaal goed:cool:...iets kleiner dan dat ik gewend was maar het barst van de heerlijke apparatuur en heb begrepen dat er nog een 2-tal beentoestellen in de opslag staan voor
als er meer ruimte komt in de toekomst:cool:.

Na een tijdje off suppies, ben ik dan ook maar weer eens begonnen met Green Bulge, White Blood en Detox One...gaat het net allemaal weer wat soepeler:brew:. Voeding straks weer lekker aantrekken en dan weer eens
kijken wat voor nieuwe dingetjes op het pad komen.

Die extra beenapparaten daar ben jij zeker wel voorstander van:cool:

Wat houden die supplementen in die je nu gebruikt : Green Bulge, White Blood en Detox One?

Die extra beenapparaten daar ben jij zeker wel voorstander van:cool:

Wat houden die supplementen in die je nu gebruikt : Green Bulge, White Blood en Detox One?

Green Bulge (creatine/Arginine), White Blood (o.a. Arginine, Ornithine, Taurine), gebruik ik om te bouwen, reageer altijd erg goed op dit spul...na een dag of 5/6 sta ik meestal al wat voller en pak sneller een pomp tijdens de training en herstel wat beter. Detox One heeft veel preventieve en aanvullende stoffen + dat ik er wat droger en harder van wordt.

Voorlopig stop ik met posten op DBB...ben het met een aantal dingetjes niet eens en aangezien ik voor mijn plezier op een forum zit, wil ik het graag zo houden.

Voorlopig stop ik met posten op DBB...ben het met een aantal dingetjes niet eens en aangezien ik voor mijn plezier op een forum zit, wil ik het graag zo houden.

Je hebt dit topic toch aangemaakt om reclame te maken voor supps van XXL. Laat je Rene nou zomaar in de steek?

Je hebt dit topic toch aangemaakt om reclame te maken voor supps van XXL. Laat je Rene nou zomaar in de steek?

Nee is geen reclame topic voor XXL;).....Rene laten we niet in de steek, elders pakken we de draad wel weer op, daar zijn afspraken over.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven