MuscleMeat

Robbert-Jan van Heeckeren

Bezoekers in dit topic

Het draaide waar ik ging niet eens slecht. Altijd best veel mensen. Maar ze wilden zich enkel nog gaan richten op de hoofdvestiging en die uitbreiden en daarom hebben ze toen hier alles laten afsterven als het ware. Kapotte machines werden niet meer gemaakt en op een gegeven moment liepen de mensen wel weg natuurlijk.
Kort daarna is het toen gesloten.
 
Het draaide waar ik ging niet eens slecht. Altijd best veel mensen. Maar ze wilden zich enkel nog gaan richten op de hoofdvestiging en die uitbreiden en daarom hebben ze toen hier alles laten afsterven als het ware. Kapotte machines werden niet meer gemaakt en op een gegeven moment liepen de mensen wel weg natuurlijk.
Kort daarna is het toen gesloten.

Tjonge dat klinkt helemaal dramatisch, dat was hier altijd wel aardig geregeld, was er wat kapot, dan werd het eigenlijk wel meteen gemaakt en oude vervallen spullen vervangen door nieuwe. Maar ja...nooit geweten dat het de bedoeling was er een bejaardensoos van te maken:(. Shutter, zijn er geen interessante andere gyms in jou regio waar je je thuis voelt ?.

Zal komende tijd hier ff bij houden, hoe de bezoekjes aan de verschillende gyms verlopen en of ze wat kunnen betekenen voor Ome Robbert, altijd handig omdat er op DBB een hele enclave zit m.b.t. (ex)leden van mijn gym en van een aantal weet ik dat ze ook aan het rondkijken zijn.
 
Ben benieuwd naar de bezoekjes!
Als er niet wat gaat veranderen zullen er nog wel wat mensen gaan lopen..

maar morgen toch maar weer gaan.. aangezien ik nu nog geen vervanging heb ;)
 
Ben benieuwd naar de bezoekjes!
Als er niet wat gaat veranderen zullen er nog wel wat mensen gaan lopen..

maar morgen toch maar weer gaan.. aangezien ik nu nog geen vervanging heb ;)

Van de week ga ik eens in Lochem kijken, op de foto's ziet het er goed uit,
€ 15,-. abbo p.m. en heb al een uitnodiging van hen...gewoon eens ff kijken;).
Ik heb trouwens gisteren weer halfgebakken moeten trainen:(...pfff dat is inleveren hoor.
 
Vandaag bij Sportstudio Lochem getraind:cool:, echt een leuke en mooie gym voor de liefhebber en iedereen is er welkom. De eigenaar is zelf ook een liefhebber en heeft aardig wat wedstrijdjes achter zijn naam staan. Voelde me er ook helemaal welkom.

De sportschool zit er sinds januari en is een speeltuin voor de liefhebber, mooie Panatta apparatuur, alles wordt in de toekomst nog wat groter en natuurlijk komt er dan ook weer wat extra apparatuur bij:cool:.

Abbo is € 15,-. p.m., echt geen geld als je het bekijkt als liefhebber.
:DMijn keuze is voor 99% al helemaal duidelijk, volgende week ga ik ook zeker nog een keer, dat heb ik al afgesproken met de eigenaar:D.

Even ter info, volgende week Zaterdag hebben ze een opendag, waar Paul Lans een seminair en gastoptreden zal geven.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag bij Sportstudio Lochem getraind:cool:, echt een leuke en mooie gym voor de liefhebber en iedereen is er welkom. De eigenaar is zelf ook een liefhebber en heeft aardig wat wedstrijdjes achter zijn naam staan. Voelde me er ook helemaal welkom.

De sportschool zit er sinds januari en is een speeltuin voor de liefhebber, mooie Panatta apparatuur, alles wordt in de toekomst nog wat groter en natuurlijk komt er dan ook weer wat extra apparatuur bij:cool:.

Abbo is € 15,-. p.m., echt geen geld als je het bekijkt als liefhebber.
:DMijn keuze is voor 99% al helemaal duidelijk, volgende week ga ik ook zeker nog een keer, dat heb ik al afgesproken met de eigenaar:D.

Even ter info, volgende week Zaterdag hebben ze een opendag, waar Paul Lans een seminair en gastoptreden zal geven.

Zo het koste even wat leestijd om weer helemaal bij te zijn:coffee: maar dan weet ik tenminste wel wat er speelt:coffee:!

Maar zo dat klinkt wel intressant zeg, 15 euro p.m dat is geen geld zeg poeh..! Jammer dat ik geen vast vervoer heb, anders had ik daar ook eens over na gedacht. Kan je dan ook 7 dgn in de week sporten of zit er een limiet aan?
 
Zo het koste even wat leestijd om weer helemaal bij te zijn:coffee: maar dan weet ik tenminste wel wat er speelt:coffee:!

Maar zo dat klinkt wel intressant zeg, 15 euro p.m dat is geen geld zeg poeh..! Jammer dat ik geen vast vervoer heb, anders had ik daar ook eens over na gedacht. Kan je dan ook 7 dgn in de week sporten of zit er een limiet aan?

In eerste instantie dacht ik...:scratch:, dat kan niet...maar het is echt € 15,-
7 dagen p.w. open van s'ochtends vroeg tot s'avonds laat en dus met alles er op en er aan. Zonnebankie kost b.v. ook maar € 2,50 p.k.:) etc. etc., alles low budget maar echt een lekkere hardcore gym.

Ga je Zaterdag mee ?...ff Paul Lans aan het werk zien..trouwens heb een pot
eiwit bij je om de deur gegooid:eek::D.
 
In eerste instantie dacht ik...:scratch:, dat kan niet...maar het is echt € 15,-
7 dagen p.w. open van s'ochtends vroeg tot s'avonds laat en dus met alles er op en er aan. Zonnebankie kost b.v. ook maar € 2,50 p.k.:) etc. etc., alles low budget maar echt een lekkere hardcore gym.

Ga je Zaterdag mee ?...ff Paul Lans aan het werk zien..trouwens heb een pot
eiwit bij je om de deur gegooid:eek::D.

Dat is wel goedkoop inderdaad:eek: Maar zaterdag wordt niks heb voetbal wedstrijd/

Kwam ik je gisteren nog mooi even tegen he hahaha
 
Dat is wel goedkoop inderdaad:eek: Maar zaterdag wordt niks heb voetbal wedstrijd/

Kwam ik je gisteren nog mooi even tegen he hahaha

Achhhh jaa dat was ik helemaal vergeten, het seizoen is weer begonnen:o.
Ha, ha, ha was je verdwaald kerel, Vorden is toch de andere kant uit:D.

Straks ga ik ook ff in Lochem trainen, misschien dat ik nog wel weer meer nieuws heb;).
 
Opendag Sportstudio Lochem

Het is maar goed dat ik nog even geinformeerd heb bij mijn nieuwe gym, a.s
Zondag is namelijk de opendag bij Sportstudio Lochem. Er zijn verschillende demonstraties en stands.

13.00 uur zal Paul Lans een seminair en gastoptreden geven.

Ik ben nog even wat aan het heen en weer mailen met de gym, misschien dat
ik ook nog het e.a. ga doen die dag, daarover dus misschien later meer...
 
Het is maar goed dat ik nog even geinformeerd heb bij mijn nieuwe gym, a.s
Zondag is namelijk de opendag bij Sportstudio Lochem. Er zijn verschillende demonstraties en stands.

13.00 uur zal Paul Lans een seminair en gastoptreden geven.

Ik ben nog even wat aan het heen en weer mailen met de gym, misschien dat
ik ook nog het e.a. ga doen die dag, daarover dus misschien later meer...

Gaaf:D laat nog maar even weten! Hoe was je trainingsdag daar dan:cool:
 
Gaaf:D laat nog maar even weten! Hoe was je trainingsdag daar dan:cool:

Mijn training daar was helemaal ok, strakke Panatta apparatuur, veel schijven, kan daar helemaal mijn gang gaan en het is 100% een voordeel dat de eigenaar een liefhebber is;).

Het is helemaal rond:thumbs:...zal Zondag vanaf 10.00 uur aanwezig zijn bij Sportstudio Lochem tijdens de opendag, tafeltje met wat XXL Nutrition spulletjes, wat halterriemen etc. etc. en mensen wat bijpraten m.b.t. training, supplementen etc.....dus ben je in de buurt, ff langs komen !:cool:.
 
http://www.youtube.com/watch?v=ZuWODn3dA5I

Beste Robbert,

Ik had een vraag, ik heb in de planning om binnenkort fanatiek te gaan beginnen met de Tripple.
Alleen nu zie ik vanaf minuut 3 allemaal gigantische buffels op mijn beeldscherm, terwijl ik eigenlijk niet zo heel huge wil worden:D:D:D:D:D.
Hoe kan ik de Triple het beste aanpassen?

Groetjes,

De Italiaanse Hengst.
 
http://www.youtube.com/watch?v=ZuWODn3dA5I

Beste Robbert,

Ik had een vraag, ik heb in de planning om binnenkort fanatiek te gaan beginnen met de Tripple.
Alleen nu zie ik vanaf minuut 3 allemaal gigantische buffels op mijn beeldscherm, terwijl ik eigenlijk niet zo heel huge wil worden:D:D:D:D:D.
Hoe kan ik de Triple het beste aanpassen?

Groetjes,

De Italiaanse Hengst.

Minder gewicht gebruiken kerel;).

Ff ter info voor de andere lezers, hoorde van Rene dat Paul Lans ook een gastoptreden doet in Helmond a.s. Zondag, Paul heeft het druk:D.
Zal eens kijken of er Zondag nog wat fototjes gemaakt worden om te posten,
wie weet...
 
Ik had een vraag, ik heb in de planning om binnenkort fanatiek te gaan beginnen met de Tripple.
Alleen nu zie ik vanaf minuut 3 allemaal gigantische buffels op mijn beeldscherm, terwijl ik eigenlijk niet zo heel huge wil worden:D:D:D:D:D.

:roflol:
 
Minder gewicht gebruiken kerel;).

Ff ter info voor de andere lezers, hoorde van Rene dat Paul Lans ook een gastoptreden doet in Helmond a.s. Zondag, Paul heeft het druk:D.
Zal eens kijken of er Zondag nog wat fototjes gemaakt worden om te posten,
wie weet...

Waar ergens in Helmond dan? Sportschool waar Rene traint?
 
Waar ergens in Helmond dan? Sportschool waar Rene traint?

Yep;), de sportschool waar Rene nu traint, weet niet precies de naam daarvan...Paul is om 13.00 uur in Lochem voor een seminair en gastoptreden, dan zal hij denk ik pas na 16.00 uur in Helmond zijn, is best nog een eindje rijden.
 
Yep;), de sportschool waar Rene nu traint, weet niet precies de naam daarvan...Paul is om 13.00 uur in Lochem voor een seminair en gastoptreden, dan zal hij denk ik pas na 16.00 uur in Helmond zijn, is best nog een eindje rijden.

Mooie dag gisteren, heel wat liefhebbers gezien waaronder een aantal oud atleten die Body Shape in Deventer legendarisch maakten. Natuurlijk
ook Paul Lans, stond in goede shape en kreeg van hem mee dat hij Nederland gaat vertegenwoordigen op de Arnold Classic volgend jaar...mooi om hem eens te ontmoeten:cool:.

Leuk om te zien dat er toch nog ruimte is voor hardcore gyms die zich naarbuiten aanpassen m.b.t. de maatstaven, lessen en activiteiten van tegenwoordig, ga vast een hoop plezier beleven om daar te trainen:wl:.
 
Het wordt af tellen Robbert, nog 6 dagen en je bent weg bij Strada:treuren:

Gelukkig heb je er wel een top sportschool voor terug gevonden waar je je weer lekker kan uitleven:lifter:
 
Back
Naar boven