MuscleMeat

Robbert-Jan van Heeckeren

• Topic Starter Topic Starter
Ja idd want had anders ook graag mee gewild. Ben er nog nooit geweest eerlijk gezegd:o

Owww dat is iets wat je meegemaakt moet hebben, atleten staan op de Fibo soms wel 4x p.d. op het podium en er staan altijd een paar honderd man voor
de buhne of tientallen voor de betreffende stands....voor mij altijd de ultieme
bb dag van het jaar, in niets te vergelijken met de gemiddelde wedstrijden.

Komende tijd kan ik lekker trainen, ben blessure vrij:cool: en er dienen zich dus wat leuke dingetjes aan...heb het idee dat we leuk bezig zijn met Team XXL;).

dan ben ik zo leeg en zit zo laag in vet en voeding dat ik nergens meer puff voor heb, en niet de gezelligste ben
icon12.gif

Net terug:shake:...benen en schouders getraind, direct na het werk...nu zijn we toe aan de nodige eiwitjes en vitamientjes:meal:.
Veel zware frontsquats gedaan, daar pak ik de laatste tijd veel volume mee en is gewoon een van mijn favo beenoefeningen geworden:cool:.

Net terug:shake:...benen en schouders getraind, direct na het werk...nu zijn we toe aan de nodige eiwitjes en vitamientjes:meal:.
Veel zware frontsquats gedaan, daar pak ik de laatste tijd veel volume mee en is gewoon een van mijn favo beenoefeningen geworden:cool:.

Ik had het gezien Robbert, je had de zwarte vlekken voor de ogen of niet wankelend ging je door de sportschool :D

Ik had het gezien Robbert, je had de zwarte vlekken voor de ogen of niet wankelend ging je door de sportschool :D

Af en toe dat lichaam ff flink op zijn donder geven:cool:...beetje zwalken hoort er dan bij:D, meestal ben ik thuis dan wel weer een beetje de oude
na een maaltijdje of wat eiwitjes;).

Ben de laatste dagen trouwens wat heen en weer aan het mailen met
Berry de Mey (Nederlands beste pro bb-er ooit, 3e o.a. op de Mr.O in 1988) en heb gevraagd of hij ook wat wilde posten op DBB, denk dat veel liefhebbers benieuwd zijn, wat hij nu doet etc. etc..

Leuk Robbert dat van Berry.

toch ook een voorbeeld geweest voor mij.

Af en toe dat lichaam ff flink op zijn donder geven:cool:...beetje zwalken hoort er dan bij:D, meestal ben ik thuis dan wel weer een beetje de oude
na een maaltijdje of wat eiwitjes;).

Ben de laatste dagen trouwens wat heen en weer aan het mailen met
Berry de Mey (Nederlands beste pro bb-er ooit, 3e o.a. op de Mr.O in 1988) en heb gevraagd of hij ook wat wilde posten op DBB, denk dat veel liefhebbers benieuwd zijn, wat hij nu doet etc. etc..

Ja, dat is altijd lekker! Flink wat eiwitten naar binnen werken, werkt altijd goed:meal:

Hoe kom jij dan weer in contact met Berry de Mey haha:p! Kijken of het er zo ver van komt dat hij op DBB het één en ander gaat posten ;)

Leuk Robbert dat van Berry.

toch ook een voorbeeld geweest voor mij.

Yep, Berry was toen ik net begon met trainen een van de "big guys" in de
bodybuilding wereld en natuurlijk ook meteen een van mijn voorbeelden. Kon ook niet anders want iedere "Fit" en "Sport&Fitness" stonden vol met Berry de Mey en Appie Steenbeek:cool::D. Toen ik in contact kwam met Berry heb ik hem ook maar direct gevraagd om ook even hier wat te posten, zo'n legende
moeten we gewoon ff in het oog houden;).

Misteraad, Berry heeft zijn eerste posts gedaan hoor, hier op DBB;).

Trouwens vanmiddag ook ff zitten pm-en met mijn teammaat Jeffrey Latour en we hebben wat leuke ideetjes....eens kijken of dat vorm kan krijgen ergens in de toekomst.

Hey Robbert-Jan,

Goed topic :thumbup:, eindelijk tijd om je sticky te lezen en wat te posten...

Goed bezig, lekker he zware frontsquats ! :D , ook zeker één van mijn favo benen-slopers. :eek: :thumbup:

Groeten, DavyO :)

Yep, Berry was toen ik net begon met trainen een van de "big guys" in de
bodybuilding wereld en natuurlijk ook meteen een van mijn voorbeelden. Kon ook niet anders want iedere "Fit" en "Sport&Fitness" stonden vol met Berry de Mey en Appie Steenbeek:cool::D. Toen ik in contact kwam met Berry heb ik hem ook maar direct gevraagd om ook even hier wat te posten, zo'n legende
moeten we gewoon ff in het oog houden;).

Misteraad, Berry heeft zijn eerste posts gedaan hoor, hier op DBB;).

Trouwens vanmiddag ook ff zitten pm-en met mijn teammaat Jeffrey Latour en we hebben wat leuke ideetjes....eens kijken of dat vorm kan krijgen ergens in de toekomst.

En niet te vergeten 1 van de Buurman broertjes stond er ook vaak in, en Berry stond vaak samen met vrouwelijk schoon(Erica) te poseren.

En niet te vergeten 1 van de Buurman broertjes stond er ook vaak in, en Berry stond vaak samen met vrouwelijk schoon(Erica) te poseren.

Idd dat waren mooie tijden en de helden van toen, heb het allemaal bewust meegemaakt en blader b.v. ook nog regelmatig die bladen van toen door.
Was een tijd waarin we nog geen internet hadden, de supp's alleen bestonden uit smaakloze eiwit en vitamine C pillen:eek:...en je nog minimaal 2 uur zwaar moest trainen om groot te worden:D.

Daarom vind ik het ook leuk om met van alles en nog wat bezig te zijn binnen onze sport, er liggen nog zoveel open vlakken en mogelijkheden...;).

Hey Robbert-Jan,

Goed topic :thumbup:, eindelijk tijd om je sticky te lezen en wat te posten...

Goed bezig, lekker he zware frontsquats ! :D , ook zeker één van mijn favo benen-slopers. :eek: :thumbup:

Groeten, DavyO :)

Mooi dat je ook weer ff tijd hebt om hier rond te neuzen Davy:cool:.
Ha, ha Frontsquat:cool:....een hoop gasten hebben er een hekel aan maar heb gemerkt, dat als ik echt progressie wil maken, ik niet ontkom aan dit geweld:wl:...als ik ook maar voor de helft in de buurt kan komen van jou benen Davy, dan ben ik helemaal tevreden. Koppel trouwens de hamstrings zoveel mogelijk de los van het normale beengeweld...zo kan ik wat beter de
concentratie vast houden om daarop ook de nodige progressie te maken.

Idd dat waren mooie tijden en de helden van toen, heb het allemaal bewust meegemaakt en blader b.v. ook nog regelmatig die bladen van toen door.
Was een tijd waarin we nog geen internet hadden, de supp's alleen bestonden uit smaakloze eiwit en vitamine C pillen:eek:...en je nog minimaal 2 uur zwaar moest trainen om groot te worden:D.

Daarom vind ik het ook leuk om met van alles en nog wat bezig te zijn binnen onze sport, er liggen nog zoveel open vlakken en mogelijkheden...;).

Ja Robbert,

Ik heb met oldschool-training een dikke borstmassa ontwikkeld.
met behulp van Guiseppe Deianna.

Mooi dat je ook weer ff tijd hebt om hier rond te neuzen Davy:cool:.
Ha, ha Frontsquat:cool:....een hoop gasten hebben er een hekel aan maar heb gemerkt, dat als ik echt progressie wil maken, ik niet ontkom aan dit geweld:wl:...als ik ook maar voor de helft in de buurt kan komen van jou benen Davy, dan ben ik helemaal tevreden. Koppel trouwens de hamstrings zoveel mogelijk de los van het normale beengeweld...zo kan ik wat beter de
concentratie vast houden om daarop ook de nodige progressie te maken.

Hey Robbert-Jan,

Ja veel gasten hebben een hekel aan die oefening, maar het is gewoon zo goed :D
Ik heb ook een tijdje hamstrings en quads opgedeeld, en daardoor extra progressie gemaakt op de hamstrings :D Lekker blijven knallen met die benen Robbert-Jan !.

Ja Robbert,

Ik heb met oldschool-training een dikke borstmassa ontwikkeld.
met behulp van Guiseppe Deianna.

Ha, ha Guiseppe Deianna ook zo'n legende, daar heb ik ook volgens mij nog foto's van in een oud magazine. Die tijd had wel zijn charme hoor, je moest alles eigenlijk zelf uitvinden...waarschijnlijk heeft dat er toe bijgedragen dat ik zelf actief met verschillende dingen aan de slag ben gegaan.

Tegenwoordig gooi ik al sTen wel een een beetje door elkaar van oldschool-training tot alle huidige vormen, heeft ook met de vorm van de dag te maken en/of ik blessure vrij ben;).

Hey Robbert-Jan,

Ja veel gasten hebben een hekel aan die oefening, maar het is gewoon zo goed :D
Ik heb ook een tijdje hamstrings en quads opgedeeld, en daardoor extra progressie gemaakt op de hamstrings :D Lekker blijven knallen met die benen Robbert-Jan !.

Blijf mijn best doen Davy....voordeel is dat ik er plezier in heb om met zo'n spiergroep speciaal aan de slag te gaan en zo links en rechts wat sloop en renovatie werkzaamheden te verrichten:D:wl:.
Heb je al vaststaande competitie plannen voor dit jaar Davy ?...want het wordt weer een mooi bb-jaar:cool:.

Blijf mijn best doen Davy....voordeel is dat ik er plezier in heb om met zo'n spiergroep speciaal aan de slag te gaan en zo links en rechts wat sloop en renovatie werkzaamheden te verrichten:D:wl:.
Heb je al vaststaande competitie plannen voor dit jaar Davy ?...want het wordt weer een mooi bb-jaar:cool:.

Vaststaande plannen niet, ik ben wel van plan de NAC Holland te gaan doen in November, dat is nog ver weg maar als alles goed gaat......;):D

Terug
Naar boven