MuscleMeat

Robbert-Jan van Heeckeren

• Topic Starter Topic Starter
Vaststaande plannen niet, ik ben wel van plan de NAC Holland te gaan doen in November, dat is nog ver weg maar als alles goed gaat......;):D

Helemaal goed kerel, het gaat je gewoon lukken en weet zeker dat je een
goede plaatsing gaat pakken;).

Nog ff een updateje:D...net van Rene vernomen dat de labels voor het nieuwe detox supplement waar ik het laatste halfjaar mee bezig ben geweest
bij de drukker liggen....er zit dus vaart in en hoop binnenkort te kunnen melden wanneer hij bij XXL Nutrition in de shop te vinden is:cool:.

Vndaag ga ik je triple gebruiken , ik doen nu 5 split shema en had dnsdag chest gedaan maar ik doe deze fddan ff een tijdje op zaterdag , IK MOET werken aan me chest :)

kijken wat het doet!

Vndaag ga ik je triple gebruiken , ik doen nu 5 split shema en had dnsdag chest gedaan maar ik doe deze fddan ff een tijdje op zaterdag , IK MOET werken aan me chest :)

kijken wat het doet!

Leuk:cool:, dat je er ook mee aan de slag gaat....je kunt het, het beste gebruiken voor de shock, naast je normale programma en als je al een tijdje ervaring hebt met de ijzers zou ik ongeveer op 75% van je max. gewicht gaan zitten en het tempo flink hoog houden. Pak ook gelijk even 15 gr. BCAA's er naast, die je met water drinkt tussen de sets door....daar deed ik het zelf altijd goed op m.b.t. de versnelling van het herstel;).

Vandaag weer lekker aan de slag na een paar dagen rust:cool:, komende dagen wil ik weer eens gaan kijken hoe/wanneer ik mijn supplementie ga
aanpassen...ook afhankelijk van wat nieuwe dingetjes die ik wil doen;).

Leuk zo'n eigen topic, wordt wel nieuwsgierig als je zegt(schrijft) "afhankelijk van wat nieuwe dingen die je wilt doen" Is dat met het oog op een nieuw project?

wooooww :p
kheb 5 dagen split en deed op zaterdag die shock chest training op snel tempo. enige nadeel is wel dat je het beetje door elkaar haalt ipv bench press , incline odmat iemand anders die al heeft na je vorige setje.:(

Gister gewoon eindelijk na 2 maanden ofso nieuw record met bench pressen verhoging van wel 7 kilo ... was al een tijdje aan het hopen voor die resultaten :D

Ga die shock voor 6 weken gebruiken op zaterdag kijken hoe de resultaten zijn , of beter iets minder?

gaaf btw dat je bij strada sport , ik zou bij strada zelf stage lopen alles was geregeld , uiteindelijk belde ze me op dat ze nog stagaires hadden tot de zomer ofso :(

Leuk zo'n eigen topic, wordt wel nieuwsgierig als je zegt(schrijft) "afhankelijk van wat nieuwe dingen die je wilt doen" Is dat met het oog op een nieuw project?

Yep;), ik ben in gesprek met VMMP om een nieuw filmprojectje op te zetten maar we moeten even kijken welke richting we uit gaan, welke tijd we er voor nodig hebben etc. etc.. Verder is het even wat ideeen aftasten m.b.t. eventueel een nieuwe fotoshoot, werken dus om een beetje in shape te komen, daar gaat wat tijd in zitten.

Heb er wel zin in, ook omdat ik van een aantal sponsors al meerdere malen de vraag heb gehad om weer iets in die richting te doen b.v. ook op de Fibo maar daar heb op dit moment niet de goede ideeen voor. Komende tijd blijf ik
dus in overleg met iedereen met wie ik altijd samenwerk:cool:.

wooooww :p
kheb 5 dagen split en deed op zaterdag die shock chest training op snel tempo. enige nadeel is wel dat je het beetje door elkaar haalt ipv bench press , incline odmat iemand anders die al heeft na je vorige setje.:(

Gister gewoon eindelijk na 2 maanden ofso nieuw record met bench pressen verhoging van wel 7 kilo ... was al een tijdje aan het hopen voor die resultaten :D

Ga die shock voor 6 weken gebruiken op zaterdag kijken hoe de resultaten zijn , of beter iets minder?

gaaf btw dat je bij strada sport , ik zou bij strada zelf stage lopen alles was geregeld , uiteindelijk belde ze me op dat ze nog stagaires hadden tot de zomer ofso :(

:DGoed bezig kerel....de tripple heeft mij en een hoop anderen al goeds gebracht, werkt natuurlijk niet bij iedereen maar vindt het super dat het bij jou dus wel direct resultaten brengt....6 weken het regelmatig doen is de max
een beetje, daarna even loslaten anders gaat het shocken er af.

Bij Strada lopen idd een flink aantal stagaires, jammer kerel dat je daar niet tussen kon komen, beetje echte liefhebbers erbij mag van mij wel:cool:.
Nogmaals top dat dat je wat aan Robbert's Tripple hebt, altijd leuk om terug te horen:cool:.

Yo Robbert!

Ik ben toe aan een nieuw schema, waarbij ik mijn hele lichaam wil 'shockeren' maar uit de buurt wil blijven van mijn max.
Ga eerst een week deloaden, kan je mij misschien voorzien van tips of een schema gebaseerd op jouw filosofie waarmee ik kan gaan knallen?

Ik heb een paar schema's in mijn log staan dan kan je zien waarmee ik inmiddels heb gerommeld.
Heb ook een nieuw voedingsschema dus dat zit al in orde!

Top als je me kunt helpen;)

Zal komende dagen even je logje doorlopen;), dan is er vast nog wel een leuk tipje ergens;):D...komt goed;). Heb je speciale verbeterpunten/spiergroepen etc. voor jezelf in gedachten ?.

Net van Rene (XXL) begrepen dat de nieuwe S&F is uitgekomen en mijn
stukkie in de "Newsflash" staat, altijd weer leuk:coffee::cool:.

Verder is het definitief dat het Detox supplement waar ik mee heb zitten stoeien in de laatste week van maart in de XXL-shop ligt:woot:, Rene zal komende tijd daarover denk ik wel wat meer posten.
Ook wat leuke ideeen opgedaan de laatste tijd, darover natuurlijk later
meer.....;).

Laatste tijd goed kunnen trainen en mijn voeding op orde kunnen brengen, lekker verder bouwen dus.

Altijd mooi om dat te lezen, ga hem ff kopen morgen;)

Altijd mooi om dat te lezen, ga hem ff kopen morgen;)

:DVanmiddag ff naar winkel geweest, was ie al uitverkocht:eek:, morgen na het werk in Apeldoorn ergens halen, heb van de redactie van de S&F begrepen dat het een jubileumuitgave is en heb ff tijd om rustig te lezen.

Net van Rene (XXL) begrepen dat de nieuwe S&F is uitgekomen en mijn
stukkie in de "Newsflash" staat, altijd weer leuk:coffee::cool:.

Verder is het definitief dat het Detox supplement waar ik mee heb zitten stoeien in de laatste week van maart in de XXL-shop ligt:woot:, Rene zal komende tijd daarover denk ik wel wat meer posten.
Ook wat leuke ideeen opgedaan de laatste tijd, darover natuurlijk later
meer.....;).

Laatste tijd goed kunnen trainen en mijn voeding op orde kunnen brengen, lekker verder bouwen dus.

:thumbs: ja klopt.. je stond er netjes in! Detox komt eraan .. de labels zijn naar de drukker en de productie is gestart.. ik verwacht het zo einde van de maand hier. Samen met wat andere nieuwe dingen van ons.

We zijn samen weer aan het werk voor meer cycle support supplementen, nu iets gericht op de cholesterol huishouding.

:thumbs: ja klopt.. je stond er netjes in! Detox komt eraan .. de labels zijn naar de drukker en de productie is gestart.. ik verwacht het zo einde van de maand hier. Samen met wat andere nieuwe dingen van ons.

We zijn samen weer aan het werk voor meer cycle support supplementen, nu iets gericht op de cholesterol huishouding.

Klasse! Mooie ontwikkelingen weer...........

Dat het Detox supplement straks aan het eind van de maand in de shop ligt, stemt me goed. Heb ik bijna een halfjaar mee zitten puzzelen, matchen en aan proberen te passen n.a.v. de wensen vanuit onze sport. Ben er helemaal
content mee dat het zo compleet is geworden en eigenlijk geen gelijke heeft
in het detox supplementen wereldje.

Op het moment ben ik voor XXL Nutrition dus al weer volop bezig met een nieuw supplement, gericht op onze cholestrol huishouding....niet makkelijk:nope: maar het raamwerk begint vorm te krijgen.

Ook hebben we al wat meer duidelijk over welke kant we opgaan met het nieuwe film-projectje. Hoe/wanneer/wat ga ik komende tijd eens rustig bekijken want bb begint bijna een dagtaak te worden:eek:, eens kijken wanneer we iets in kunnen gaan inpassen....;):D.

Hoi RJ. Zit met een vraagje die mij al een tijdje bezig houd. Hoe gaat het ontwikkelen van supplementen eigenlijk in zijn werk? Ik ben wel benieuwd hoe dat proces verloopt en wat er allemaal bij komt kijken. Heb je daar ook een opleiding voor gevolgd? Gezien je interesse en ervaring lijk je me de juiste persoon dit te vragen. Alvast bedankt :cool:

Muscle&Fitness is binnen! Iemand nog interesse in het stuk van Robbert Jan van Heeckeren? Dan zal ik 't betreffende stuk ff inscannen

Terug
Naar boven