Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MikeJoshua, geweldig man !...gooi hem maar in dit topic, weet zelf niet hoe dat allemaal moet, ben echt een nope op computer gebied. Karma is on the way !.

Hoi RJ. Zit met een vraagje die mij al een tijdje bezig houd. Hoe gaat het ontwikkelen van supplementen eigenlijk in zijn werk? Ik ben wel benieuwd hoe dat proces verloopt en wat er allemaal bij komt kijken. Heb je daar ook een opleiding voor gevolgd? Gezien je interesse en ervaring lijk je me de juiste persoon dit te vragen. Alvast bedankt![]()
. Wanneer ik het bovenstaande plaatje
.
. Ik ben in de gelukkige omstandigheid dat bedrijven, atleten, bonden etc. altijd wel willen samenwerken en openstaan voor ideeen...daarbij blijf ik fanatiek met de sport bezig en dat probeer ik dan ook over te brengen in alle andere contacten + positief neer te zetten.
...nogmaals dank !.
Maar goed daar zit ook veel werk in, klasse!! Dat supplement?
Word daar ook wetenschappelijk onderzoek naar gedaan etc? Zo ja door wie dan?
.
het blad ook al jaren dus dan vind ik het ook tof om er weer eens in te staan
.Veel leuke reacties gehad na het stukkie in de jubileumuitgave van de Sport&Fitness, volg en leeshet blad ook al jaren dus dan vind ik het ook tof om er weer eens in te staan
.
Binnenkort ga ik ook weer even mijn site updaten, DBB is al toegevoegd maar
er ligt nog wat info die ik er graag op wil hebben.
Trainingen en andere schema's lopen lekker, bevalt me goed nu ik de laatste
tijd toch weer op vaste tijden heb kunnen trainen en ik de mogelijkheid heb om niet te hoeven stoeien met eten i.v.m. de tijd, werk etc..

...lastige is dat ik voor mijn werk een tijdje in Ugchelen ben geweest en volgende week richting Wezep moet. Vanuit Ugchelen was Apeldoorn goed te doen, zodoende was ik al weleens een enkele keer bij EuroFitness Centre geweest, bij Back to Basics gaan we dus ook binnenkort terecht komen
.
...dan kan kunnen we veel meer inpassen.Ga ik proberen Jeffrey, zin om te trainen heb ik altijd...lastige is dat ik voor mijn werk een tijdje in Ugchelen ben geweest en volgende week richting Wezep moet. Vanuit Ugchelen was Apeldoorn goed te doen, zodoende was ik al weleens een enkele keer bij EuroFitness Centre geweest, bij Back to Basics gaan we dus ook binnenkort terecht komen
.
Zit ook al een heel tijdje een gaatje te zoeken om een keer in Deventer te trainen bij Ibo...passen en meten, train normaal gesproken bij Strada Sports in Vorden op 12 min. van huis....ik vind dat een dag maar langer moet gaan duren dan 24 uur...dan kan kunnen we veel meer inpassen.

Ik snap je. Ibo traint trouwens zo'n 3 keer per week bij ons ivm begeleiding dus dan zou je 2 vliegen in 1 klap kunnen vangen![]()
...Altijd leuk om ook eens in een andere