Fitness Seller

ROBBERT'S TRIPPLE (uitleg)

• Topic Starter Topic Starter
maar hoe hebben jullie het getest? en wat is dan een goed resultaat en in hoeveel tijd?

De Ruwe versie van het systeem hanteerde ik al een aantal jaren;), merkte dat het goed aansloeg....zodoende ook dat we het in de voorbereiding op de
recordpoging hebben opgepikt. Toen bleek pas wat voor een spierconditie we b.v. op de borst hadden opgebouwd..dit was eigenlijk de perfecte test wat hij zou opleveren in extreme omstandigheden.

Om het hanteerbaar voor iedereen te maken, heb ik het aangepaste schema
aan beginners, gevorderden en vergevorderden voorgelegd..om een zo breed mogelijk beeld te krijgen. Alle gebruikers waren enthousiast, gaven aan het vaker te doen ondanks de intensiviteit. De groep die er al wat meer mee gespeeld heeft ervaart iedereen als een goede extra op hun huidige schema.
We hebben niet met de centimenter rond gelopen maar puur geluisterd naar wat de krachtertrainer zelf ervaart...en of hij het als een aanvulling ziet voor de toekomst.

Je moet hem niet wekelijks doen;)...maar gebruiken om de borst te shocken
zo nu en dan...afwisseling blijft natuurlijk belangrijk. Rond het record gebruikte ik hem wel wekelijks maar toen lag het doel anders.

Ik heb er zin in om Robbert's Tripple eens goed te gaan gebruiken om mijn borst lekker te shockeren :wl: :D.

Het moet nog even wachten maar zodra ik het "getest" heb laat ik ook wel even weten hoe het mij bevalt :) :thumbup:

Ik heb er zin in om Robbert's Tripple eens goed te gaan gebruiken om mijn borst lekker te shockeren :wl: :D.

Het moet nog even wachten maar zodra ik het "getest" heb laat ik ook wel even weten hoe het mij bevalt :) :thumbup:

Kijk dat bedoel ik, gewoon proberen en ervaren of het wat is dat je kunt gebruiken in de toekomst;).
Top Davy dat je hem gaat testen, hoor graag de ervaringen:cool:.
Ook leuk omdat je een ervaren atleet bent die al wat klappen van de zweep kent, top kerel:thumbs:.

Nogmaals dank DBB-ers:thumbs:, het filmpje wordt goed bekeken en het schema wordt al door een aantal liefhebbers gedaan...erg leuk:cool: .
Veel reacties ook over de pm, probeer ze zo goed mogelijk te beantwoorden maar geef me ff de tijd:D .

Een hoop site's vermelden alle info, gisteren heeft SPORTFOOD.NL weer alle nieuwe info aangepast...verder nog in gesprek met een site waar hij misschien ook nog op komt...dus gaat het lekker, daar doen we het voor;).

De Ruwe versie van het systeem hanteerde ik al een aantal jaren;), merkte dat het goed aansloeg....zodoende ook dat we het in de voorbereiding op de
recordpoging hebben opgepikt. Toen bleek pas wat voor een spierconditie we b.v. op de borst hadden opgebouwd..dit was eigenlijk de perfecte test wat hij zou opleveren in extreme omstandigheden.

Om het hanteerbaar voor iedereen te maken, heb ik het aangepaste schema
aan beginners, gevorderden en vergevorderden voorgelegd..om een zo breed mogelijk beeld te krijgen. Alle gebruikers waren enthousiast, gaven aan het vaker te doen ondanks de intensiviteit. De groep die er al wat meer mee gespeeld heeft ervaart iedereen als een goede extra op hun huidige schema.
We hebben niet met de centimenter rond gelopen maar puur geluisterd naar wat de krachtertrainer zelf ervaart...en of hij het als een aanvulling ziet voor de toekomst.

Je moet hem niet wekelijks doen;)...maar gebruiken om de borst te shocken
zo nu en dan...afwisseling blijft natuurlijk belangrijk. Rond het record gebruikte ik hem wel wekelijks maar toen lag het doel anders.

srry bro maar niet een bevredigend antwoord.,,,,,

heb je gemeten hoeveel cm je op je borst hebt bijgekregen door dit schema?

Ik snap best dat er sponsoring achter zit, maar het filmpje geeft me een beetje een tellsell gevoel omtrend de supplementen. Best jammer.

Buiten alles om een mooi initiatief, leuk in mekaar gezet, maar helaas geen schema voor mij ben ik bang. Ik snap het dip gedeelte niet (zo wijd pak je hem ook weer niet dat je je borst optimaal pakt), ik zou dan breed gaan dippen. Wat betreft de rustpauzes, zo train ik eigenlijk dagelijks. Dus helaas voor mij niet echt aantrekkelijk. Desalniettemin een prachtig initiatief, thumbs up!!

Laatst bewerkt:
Ik snap best dat er sponsoring achter zit, maar het filmpje geeft me een beetje een tellsell gevoel omtrend de supplementen. Best jammer.

maar supplementen rond ene programma is zoiezo onzin vind ik..

een programma rond supplementen zou nog idioter zijn :P

Waarom heet het in vredesnaam triPPle. Als je een extra letter gaat toevoegen maak het dan triPPPle. Dan heb 3x de P en slaat ook weer op het woord triPle.

Verder sorry dat ik het zeg maar, ben ik totaal niet onder de indruk. Dit soort schema's bedenk ik zelf ook wel eens als ik weinig tijd heb en toch getraind wil hebben. Met heel de heisa en poeha eromheen had ik wat meer verwacht. Maar ja kan eigenlijk ook niet.... zoveel revolutionairs is er niet meer te bedenken denk ik.

Waarom heet het in vredesnaam triPPle. Als je een extra letter gaat toevoegen maak het dan triPPPle. Dan heb 3x de P en slaat ook weer op het woord triPle.

Verder sorry dat ik het zeg maar, ben ik totaal niet onder de indruk. Dit soort schema's bedenk ik zelf ook wel eens als ik weinig tijd heb en toch getraind wil hebben. Met heel de heisa en poeha eromheen had ik wat meer verwacht. Maar ja kan eigenlijk ook niet.... zoveel revolutionairs is er niet meer te bedenken denk ik.

het eerste punt ben ik het met je eens.
het tweede niet, omdat:

1 - veel mensen durven niets nieuws te proberen
2 - de mensen die wel iets nieuws proberen doen het niet zodanig dat er ook bewijzen voor zijn dat het werkt.

Vraag is natuurlijk, wat is nieuw? ? ?

Als je iets nog nooit gedaan heb is dat voor jou nieuw, maar dat wil nog niet zeggen dat het iets nieuws is.

Vraag is natuurlijk, wat is nieuw? ? ?

Als je iets nog nooit gedaan heb is dat voor jou nieuw, maar dat wil nog niet zeggen dat het iets nieuws is.

met nieuw bedoel ik in dit geval iets wat jezelf in elkaar hebt geknutseld zonder te weten dat er iets soortgelijks is (als dit er al is)

Woooow manne:D, leuk dat het zoveel reacties los maakt:cool:.
Kijk het is een systeem zoals een van de velen....die voor mij en een aantal mensen zeer goed werkte, altijd leuk omdat te delen met andere liefhebbers;) .

Gewoon lekker proberen en voor jezelf inschaten of het iets is wat je kunt gebruiken als afwisseling op het reguliere schema wat gehanteerd wordt.
Altijd leuk om te horen of het na een tijdje proberen een leuke aanvulling is en of je er resultaten mee hebt gepakt...:rolleyes:.
De een zal er tevreden over zijn, de andere niet...ieder lichaam reageert natuurlijk anders...maar hoop dat het plezier/motivatie oplevert voor degenen die het proberen.

Op XLInstructor en XXL Nutrition

Op verzoek van een aantal DBB-ers even een boost m.b.t. de info van Robbert's Tripple. Vanaf deze week is het filmpje + info ook te vinden op
XL Instructor en XXL Nutrition (link-sectie);).

Bedankt voor de pm-etjes, mails etc.:thumbs:.

Ziet er leuk uit! Ga het ook eens een keer proberen..

Haha is het al aangeslagen jongens?

Lijkt me wel eens leuk om te proberen!

Terug
Naar boven