XXL Nutrition

ROBBERT'S TRIPPLE (uitleg)

Is het de bedoeling dat je dit meedere weken doet of gewoon 1x een "shock" geven?

...Ja...Ik miste ook een beetje de "reden" om deze oefeningen te doen...bijvoorbeeld iets wetenschappelijks ofzo...

Maar...1x of echt een week of 6?

• Topic Starter Topic Starter
Is het de bedoeling dat je dit meedere weken doet of gewoon 1x een "shock" geven?

...Ja...Ik miste ook een beetje de "reden" om deze oefeningen te doen...bijvoorbeeld iets wetenschappelijks ofzo...

Maar...1x of echt een week of 6?

Ik gebruikte het puur buiten het reguliere borstschema om...puur voor de shock...richting het record deed ik hem vaker omdat ik er zelf veel winst mee boekte. Op dit moment doe ik hem weer puur als shockmiddel:wl:.

Je kunt hem b.v. 1x p.w. doen als je 2x p.w. borst traint, zo deed ik het ook.
na een week of 5/6 zou ik het ff loslaten;). Tenminste zo werkte het bij mij en de anderen uit de testgroep.
Flink uitputten dus die hap:D.

Ik weet dat dit een grote bump is, maar hoe gaat het jongens? Nog mensen die dit toch wel revolutionaire shock systeem hebben geprobeerd?

Je moet gewoon keihard flat blijven benchen.

Het speciale van dit schema is dat het echt je spieren ''shockt'''. Voor meer informatie raad ik je aan om het filmpje even te bekijken:

http://revver.com/video/212417/robberts-tripple/

Heb het flimpje bekeken. Volgens mij is het vooral gericht op reclame van supplementen. Ook vind ik het vreemd dat geen van de 3 personen in het filmpje een goede borst heeft (no offence).

Of is dit alles bedoeld als grap? (negeer dan maar wat ik zei :D)

Groeten Bart

Aan de mensen in het filmpje te zien zou je inderdaad denken dat het een grap is, maar dit project is serieus bedoeld.

Ik wil het nog weleens proberen, maar ben bang dat ik mijn geile dure shirtjes dan niet meer pas

Dat is het risico inderdaad. Na Robbert's tripple zal je leven nooit meer hetzelfde zijn.

Lol, wat is dit nou weer? Borstspieren shocken?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zelf heb ik er veel aan gehad tijdens de recordpoging, mijn spierconditie was top...zo zelfs dat ik na 23 uur ! trainen nog setjes maakte met 80 kg (bench press):wl: . Na het behalen van het wereldrecord, won ik betrekkelijk snel alle verloren massa op de borst weer terug.

lijkt me vrijwel onmogelijk dat je na 23 uur trainen nog met 80 kilo kan bankdrukken???
ligt er ook aan wat je training is en hoe intensief, je kan ook 23 uur fietsen als training natuurlijk

en er zijn waarschijnljk betere methodes om door je plateau heen te komen die wel wetenschappelijk onderbouwd zijn.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven