Top dat jullie het eens gaan proberen
Post ff hoe je het hebt ervaren....leuk, leuk
.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Is het de bedoeling dat je dit meedere weken doet of gewoon 1x een "shock" geven?
...Ja...Ik miste ook een beetje de "reden" om deze oefeningen te doen...bijvoorbeeld iets wetenschappelijks ofzo...
Maar...1x of echt een week of 6?
.
. Tenminste zo werkte het bij mij en de anderen uit de testgroep.
.Wat is hier zo speciaal aan? Ik doe zo'n combinaties van oefeningen regelmatig.Ik weet dat dit een grote bump is, maar hoe gaat het jongens? Nog mensen die dit toch wel revolutionaire shock systeem hebben geprobeerd?
Het speciale van dit schema is dat het echt je spieren ''shockt'''. Voor meer informatie raad ik je aan om het filmpje even te bekijken:Wat is hier zo speciaal aan? Ik doe zo'n combinaties van oefeningen regelmatig.
groeten bart
Het speciale van dit schema is dat het echt je spieren ''shockt'''. Voor meer informatie raad ik je aan om het filmpje even te bekijken:
http://revver.com/video/212417/robberts-tripple/
)Lol, wat is dit nou weer? Borstspieren shocken?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Zelf heb ik er veel aan gehad tijdens de recordpoging, mijn spierconditie was top...zo zelfs dat ik na 23 uur ! trainen nog setjes maakte met 80 kg (bench press). Na het behalen van het wereldrecord, won ik betrekkelijk snel alle verloren massa op de borst weer terug.